Dankzij Jeffrey rij ik nu vlot, veilig en met zelfvertrouwen!

Ik heb onwijs veel geleerd bij Jeffrey in de auto. Van het verkeer, de auto en van Jeffrey zelf. Jeffrey geeft je persoonlijke aandacht waardoor je je gezien en gehoord voelt, hierdoor is de sfeer in de auto altijd goed! In een korte periode heb ik veel geleerd. In de auto was altijd ruimte voor een goed gesprek of een grapje, maar zeker ook voor momenten van feedback. Als er een lastige situatie was dan zette Jeffrey op een rustig moment de auto stil en keken we samen terug op de situatie. Zo kreeg ik hele concrete feedback waar ik de volgende les weer mee aan de slag kon. Mede dankzij het geduld en vertrouwen van Jeffrey ging alles voorspoedig en heb ik geleerd om een veilige weggebruiker te zijn.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Prima
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Prima geregeld alles netjes van te voren op papier geen klachten . Prima mensen altijd behulpzaam

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Beetje lastig met openbaar vervoer maar wel te doen

-Oog voor de leerling; -Ervaren & deskundige instructeurs; -Op maat gemaakt lespakket; -Van planner tot instructeur, van receptie tot directeur. Allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed

Vertrouwd

Vakbekwaamheid zit er goed in

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Uitstekend
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Superleuke ervaring gehad, zeer goede personeel, vooral (Samantha en Lanka)

Superleuke tijd gehad tijdens de rijlessen die ik heb gehad met (Samantha en Lanka). Het personeel is supergoed en alles wordt proffesioneel opgepakt.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Heel goed materiaal, goede kwaliteit.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Heel goed, ik zou dit super hard nodig hebben voor school, werk en stage
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Super goede en leuke rijschool

Altijd vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. Betrouwbaar ook. Auto altijd netjes en schoon. Gewoon de beste

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Grootste pakket en nog 10 extra lesuren
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Heel breeds tijden doordeweeks
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Helemaal prima

Ik heb een hele goede en leuke ervaring gehad bij nelen, nadat ik van een andere rijschool ben gekomen.

Aardig personeel en heel professioneel binnen 1 dag mij. BE rijbewijs gehaald

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.

Leuke vriendelijke verkeersschool

Mijn ervaring met verkeersschool nelen was uitstekend Je hebt altijd dezelfde instructeur dat is ook fijn Je kan leuke gesprekken hebben tijdens de les Verder gewoon een goede rijschool

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Vrachtwagen met aanhanger
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Verkeersschool Nelen is top en useful

(zie boven)

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk uitstekend
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen locatie en bereikbaarheid zijn niet goed maar opleiding is heel goed

Deskundige en betrokken instructeur die - indien nodig - graag een stapje extra voor je doet.

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Bram. Kundig, betrokken, en aangenaam gezelschap om mee in een auto te zitten. Ook wanneer ik ergens mee worstelde of zaken maar moeizaam oppakte bleef hij altijd rustig en geduldig uitleggen wat er nodig was om soepel en veilig door het verkeer te kunnen bewegen. Aanrader. Bram, dankjewel man !!!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Mijn ervaring met Nelen heel erg fijn geweest

Hugo is een hele goede instructeur. Hij heeft mij ontzettend goed begeleid en getraind tijdens de weg naar het behalen van mijn rijbewijs. Hij wist elke les rust, overzicht en lol in de auto te creëren. Door hem heb ik mij altijd zeker gevoeld in de auto. Bij Nelen zelf is alles super goed geregeld. Als ik een vraag had kon ik elke dag terecht bij een balie medewerk(st)er die mij vervolgens gelijk hielp. Ik zal rijschool Nelen bij iedereen sterk aanbevelen :)

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorie boek & theorie cursus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Erg goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen De locatie was voor mij nogal uit de route en niet geweldig goed te bereiken, maar dit was geen groot probleem aangezien ik daar maar twee keer aanwezig heb hoeven zijn.

Professioneel bedrijf die goede en efficiënte rijles geeft

Gezond en sympathiek bedrijf die goed functioneert en er alles aan doet om je op efficiënte wijze je rijbewijs te halen. Instructeurs zijn er ook echt voor je en geven goed les.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bedrijfsauto met aanhangwagen

Top! Streng maar goed!

Wil even kwijt dat ik mijn tijd bij nelen goed heb ervaart ik kreeg les van Ger stobbe! Top rij instructeur die wel een tikkeltje streng is maarja hij is een pure zuivere persoon die wil dat je gaat slagen van daar hij zo'n goede rijinstructeur is met veel ervaring! Bedankt team Nelen!

Een perfecte rijschool

Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs gehaald. De communicatie met de rijschool was perfect net als de kwaliteit van de lessen. Ik heb het rijden bij Nelen als heel fijn en relaxed ervaren.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Fijne instructeur met duidelijke intructies

Mijn instructeur keek steeds met mij goed naar hoe ver ik was en paste daar ook de lessen op aan. Uiteindelijk dankzij hem in 1 keer geslaagd!

Professioneel en transparant

Fijne school. Duidelijke communicatie. Professionele instructeurs, heb met echt een paar gereden. Elke keer prettig ervaren

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Ja
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Ja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Ja

Beste rijschool ooit

Als ik iemand zou mogen aanraden vraag naar Sharety ondanks ik moeite had ben ik toch in 1 x geslaagd !

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Na wat geduld heel blij!

2 keer gezakt door een matige rij instructeur, daarna een veel betere gekregen en geslaagd!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top auto
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed!!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel slecht! Maar ik werd thuis opgehaald dus dat is een plus punt.

Super fijne rijschool!

Een hele fijne ervaring gehad bij Verkeersschool Nelen! Instructeur Hans is top!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Instructeur Fatih heeft de perfecte werk ethiek voor mij

Hij heeft meer dan voldoende geduld voor waar het nodig is en streng genoeg waar het moet. Instructies over handelingen zijn duidelijk en zijn reacties zijn snel om ingreep te verrichten bij fouten waar dat nodig is.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boek, auto, online theorie oefeningen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Het kantoor is net te ver voor mij die in West woont.

Ik heb les gekregen van Lanka en haar uitleg is erg goed en duidelijk. Ook is zij geduldig en aardig. Ik voelde me op mijn gemak bij haar.

Goeie lessen gehad

Goeie en gezellige lessen gehad van Samantha! In 1 keer m’n rijbewijs gehaald dus ik ben happyyyyy.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Kreeg goeie uitleg van mijn rij instructeur. Veel tips en altijd goede feedback krijg je om het de volgende keer nog beter te doen.

Geslaagd

Ik heb een prima ervaring met deze rijschool. Veel nuttige tips gekregen tijdens de rijles. Vlak voor het examen nog een effectieve pep-talk gekregen waardoor je toch wat zelfverzekerder kan beginnen aan je examen. Geslaagd voor mijn rijbewijs BE

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Bijlagen met de theorie die je moet snappen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Voor mijn werk
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Johan muyskenweg, goed te bereiken + gratis parkeren op eigen terrein