Heb met dank aan Nelen het autorijbewijs in 1x gehaald. Afgezien daarvan vind ik het een hele goede rijschool, voor je theorie wordt je goed geholpen, je hebt goed overzicht over je lessen en het is makkelijk in te plannen/verzetten. Maar het hoogtepunt van mijn rijbewijs halen vond ik toch het rijden met mijn instructeur, Sasja Prins. Hele aardige gast die je heel relaxed alles uitlegd en veel geduld heeft voor je fouten. Elke les was echt lol, gezelligheid en goede gesprekken hebben. Zeker een aanrader dus, zowel rijschool Nelen in het algemeen als meneer Prins als instucteur.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. online/boek
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Locatie is best een aparte plek, maar voor de lessen wordt je opgehaald en als je erheen wilt kan je er gewoon tijdens de les heenrijden

Goede begeleiding, vriendelijk en enorm gezellig!

Top school!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Alles aanwezig
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed en duidelijk
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Perfect

Goede rijschool

Nelen is een goede rijschool. Bekwame rij-instructeurs en tijdens afwezigheid kun je bij andere instructeurs terecht wat prettig is. Ik had een instructeur die mij een onzeker gevoel gaf. Dit viel mij op toen ik tijdens zijn afwezigheid lessen had bij andere instructeurs en ben uiteindelijk overgestapt. Complimenten voor Jan, bij hem stapte ik vol zelfvertrouwen in en uit de auto en heb veel van hem geleerd! Ik kreeg plezier in het auto rijden en ik ging mijn examen in met het gevoel dat ik het kon en ben gelijk geslaagd (wel 82 lesuren gehad overigens dus een heel goede voorbereiding). De receptie is telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk, denkt met je mee en helpt daar waar nodig. Helaas wel één minder prettige ervaring gehad met een dame van de receptie die niet discreet en professioneel is omgegaan met vertrouwelijke informatie. Desalniettemin, zou ik verkeersschool Nelen aanbevelen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.

Echt een top rijschool!

Echt super rijlessen gehad! Ben heel blij met René, dankzij hem in 1 keer me rijbewijs gehaald. Daarnaast is alles echt goed geregeld, echt een super rijschool!

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Super auto!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top

Ge-wel-dige rijschool, super aardig personeel en je wordt ook echt wat geleerd.

Mijn ervaring bij Nelen beschrijf ik alsvolgt : Vanaf de balie tot aan de rij-instructeurs zijn allemaal toppers. Ik zeg hierbij ook vooral zo doorgaan allemaal, dat onderscheidt je namelijk ook van andere rijscholen. (En ik heb er een paar gehad) Vooraal Sultan en Eric daarmee heb ik het meeste contact mee gehad, maar vergeet vooral Guus niet en de aller aller aller beste gozer binnen de muren van Nelen meneer Angelo. Wat een hart van goud heeft die kerel, lief, spontaan, aardig, betrokken en vooral iemand die van aanpakken houdt. Ik zal in de toekomst mijn naasten en vrienden zeker adviseren om een keer bij Nelen langs te gaan mocht een van hen hun rijbewijs uitbreiden. Daarnaast heb ik zelf persoonlijk geen 1 dag met een rotgevoel bij Nelen aangekomen of vertrokken. Het is gwn een goeie rijschool(.punt uit) Heb ik nog tips enof tops, nee niet echt behalve dat ik de dagen van de theorie lang en langdradig vond. Misschien zou dat via de directie een klein agenda puntje kunnen worden en denk dan aan de lessen korter maar wel intensiever maken. Zo’n cursus bestaat natuurlijk uit 3 onderdelen, maar denk misschien aan examens boeken bij cbr voor elk kandidaat 1 per week, binnen 3 weken kan iemand dan al klaar zijn. Ma, di, wo, les en dan donderdag of vrijdag examen bij cbr onderdeel 1. Dat precies de week erna weer en dan weer en hup zo slaagt iedereen binnen no time. Kortom dat was het enige mini puntje, je kan het ook een kruimel noemen. Trek je er aub niets van aan, want ondanks alles is en blijft het een fijne rijschool. Fijne avond.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top locatie

Flexibel en pragmatisch als er geen klik is met een instructeur is er een andere.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto hand geschakeld
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ik voelde mij heel erg op mijn gemak bij de rij-instructeur. Door mijn faalangst heeft hij mij dmv pep talks moed ingesproken. Ik zou de rij instructeur zeker aanraden voor personen die last hebben van faalangst.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Zeer professioneel en prettige rijschool

Een prettige en professionele rijschool die oog heeft voor de kandidaat. Ik heb zelf les gehad van instructeur Vincent Stevens (Cat. C.e.). Heeft als chauffeur zeer veel ervaring en kennis, wat tijdens de rijlessen erg handig is tijdens de rijlessen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Zeer toepasbaar.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren

Duidelijk maar fijn

Selim had ik als instructeur en hij is duidelijk maar ook rustig op een goeie manier.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Top dag gehad met de aanhanger en geslaagd!

Super kundige instructeur, in één dag geslaagd voor BE rijbewijs.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto + aanhanger
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Zeer goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Zeer goed

Ongeveer halverwege mijn rijlessen kwam ik op aanraden van m’n schoonzusje bij Sasja Prins terecht. Vanaf het eerste moment voelde ik me al gelijk heel erg op mijn gemak bij hem. Het was altijd gezellig in de auto en door Sasja had ik dan ook altijd heel veel zin in de rijles. Naast de gezelligheid is hij super goed in z’n vak en kan hij alles heel goed en duidelijk uitleggen. Hij leeft erg met je mee en denkt altijd mee met oplossingen ook al was dat soms ten nadelen van zichzelf. Hij is de reden dat ik mijn praktijk in 1 keer heb gehaald met 40 uur aan les! Ik zou echt iedereen aanraden om bij Sasja te gaan!!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Mehmet beste rij instructeur!!

In 1x geslaagd met behulp van Mehmet. Dankjewel!!

Gehaald

Jaa ik was 1 keer gezakt voor mijn rijopleiding. Maar er was iemand die paal achter mij stond en dat was rij instructeur Sasja die man daar geloof mij hij is de beste love you je hebt mij echt mijn angst laten overwinnen top man.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Friendly and efficient

Everyone was super friendly, efficient, training interesting and instructions clear.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Duidelijk
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Ok

Fijne instructeurs en snel afgereden!

Ik heb mijn motorrijbewijs hier gehaald. De instructeurs geven allemaal fijn uitleg en hebben er voor gezorgd dat ik lekker snel mijn rijbewijs heb kunnen halen!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Les motor en kleding/helm
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Alles behandeld wat nodig is om veilig de weg op te kunnen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima bereikbaar

Persoonlijk en meedenkende advies

Roel houd veel rekening met het niveau en eventueel extra lessen. Zelfs op zijn vrije dagen

• Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Misschien jassen en schoenen vervangen.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Veel mogelijkheden om in te plannen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed, alleen soms lastig om te parkeren

Goed service

Goeie rijinstructeurs, ervaren rijders

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Ja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top

Prettige sfeer, kundige mensen.

Het was voor mij een verademing na een eerdere ervaring met een andere rijschool. Prettige ongedwongen sfeer. Kundige mensen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Prima
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Fijne lessen en in 1x geslaagd. Alleen onduidelijk hoeveel lessen je in je pakket hebt.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Motor
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed bereikbaar

Beste rijschool en instructeurs ooit!

Vriendelijke rij-instructeurs, eenvoudige uitleg, raad ik aan.

Top verkeersschool!

Nelen is een top verkeersschool. De instructeurs zijn allen zeer bekwaam en enthausiast over hun vak. De voertuigen zijn modern en goed onderhouden.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed met auto bereikbaar.

Zeer fijne rijschool

Relaxte en ervaren instructeurs.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Opleiding tot buschauffeur
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Vanuit Purmerend goed te doen

Zeer goede rijschool

Zowel theorie als praktijk gevolgd bij Nelen voor mijn bus rijbewijs. Mede door hun alles in 1 keer afgerond! Top rijmelden gehad van Guus en Eri

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boeken
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima locatie

Goede rijschool met informele sfeer

De afgelopen tijd heb ik het hele traject voor mijn D rijbewijs inclusief Code 95 bij Nelen mogen volgen. Over het algemeen zeer positief en redelijk.snel af kunnen ronden. Goede instructeurs waar je snel een klik mee hebt en daardoor ook prettig de rijlessen doorloopt. Vandaag 17-01-2024 positief afgesloten en door naar het volgende stadium bij EBS te Purmerend. Zin an .

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Map met benodigde modules 1, 2 en 3
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Het lesmateriaal was over het algemeen duidelijk , maar de vraagstelling van de oefenopgaven en examen training verschillen wel enigzins. Vergt een klein beetje inlevingsvermogen tijdens het examen, maar is zeker te doen. Tevens zouden de lessen "Techniek" iets beter- uitgebreider kunnen . Voor iemand met weinig kennis hiervan is het best pittig. Verder gewoon leren, dan is er niets aan de hand.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Locatie is top en zeker goed bereikbaar

Veel dank aan iedereen die voor mij heeft gewerkt. Angelo is de geweldige acteur achter de schermen. Soltan, je bent een geweldige leraar! Bedankt voor alles heren! O. Isleyici

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. helemaal tevreden!
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Top!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top!