Aardige mensen en super instructeurs.

Ik heb mijn c rijbewijs gehaald binnen de aantal gestelde lessen. Zeer professioneel en goede rijschool.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Ja

Alles is Super geregeld

Of het nu de balie medewerkers zijn of de instructeurs, ze zijn allemaal zeer gemotiveerd om je goed opgeleid je rijbewijs te laten halen. Met uitzondering van de benodigde boeken worden alle leermiddelen beschikbaar gesteld. Soms is er te weinig parkeerruimte om je auto te parkeren.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Motor, jas, broek, hesje
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Hobby matig
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed bereikbaar Zeer tevreden.

Prima ervaring

Meerdere praktijkinstructeurs gehad; ze zijn allemaal verschillend in benadering en beleving zodat de leermomenten tijdens de rijlessen gemaximaliseerd worden en dat is alleen maar goed.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. cursusmap rijbewijs D, touringbus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Prima. Persoonlijk zou ik het onderdeel code 95 manoeuvreren met de bus uitgebreider geoefend hebben.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima. Zou persoonlijk het theoriegedeelte helemaal zelfstandig thuis gedaan hebben i.v.m. beschikbaarheid werk.

Toppers betere rijschool kan je haast niet vinden

Zeer proffesionele instructeurs.. die je goed begeleiden om veilig en verantwoord de weg op te kunnen gaan.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Vrachtwagen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.

Fijne rijschool

Prima rijschool en aardige medewerkers

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Goede lessen, snel geslaagd!

Instructeur Sam Mehra heeft mij goed begeleid met een laagdrempelige sfeer in de auto, waardoor ik in één keer ben geslaagd.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bord om situaties te tekenen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Leren rijden was goed maar met een aantal minpunten

De lessen bij NELEN waren wel af en toe leuk. Ik had zelf een aardige en vriendelijke instructeur. Hij was duidelijk, aardig en serieus wanneer het nodig is. Ik heb 2 minpunten: 1. De school plant je examen best laat in, andere scholen krijgen je examen eerder ingepland. De school heeft het ook druk waarschijnlijk de reden voor late in planning. 2. De Lesprijzen zijn HEEL duur, in verband met late in planning kom je niet korter dan 3.5k euro.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. De oudere Renault clio's waren fijner
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk De inhoud van de opleiding was wel goed want je instructeur helpt je ook met je minder sterke punten.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel bereikbaar

Ik had altijd zin in de rijles!

ik heb met Sasja gereden. Het waren altijd erg leuke lessen. Altijd lachen en goede gesprekken. Sasja had goed door waar mijn zwakke maar ook sterke punten lagen. Het voelde elke les alsof het beter ging en we concreet aan iets konden werken! Hij is erg betrokken en denkt graag mee als je ergens mee zit of iets komt niet uit. Verder heeft hij altijd leuke verhalen als je door de stad rijdt. Ik heb een leuke periode gehad en ga de lessen zelfs wel missen! Al ben ik natuurlijk super blij dat ik geslaagd ben.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. goed! fijne auto
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk fijn en niet volgens een vastgeroest systeem. Maatwerk.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen altijd thuis opgehaald en afgezet waar ik wilde.

goex

• Gebruikte leermiddelen/materieel. vrachtwagen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk moet ik nog zien
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen goed

Mehmet Soldaat

Rijschool Nelen prima rijschool en grote SO naar Mehmet.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Rijles

Fantastische rijschool

Vooral mijn instructeur Bram was top!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ben geslaagd zegt meer genoeg

Goeie lessen. Wordt goed uitgelegd en veel gezelligheid gehad met de instructeur

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto, leerboek

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima

Fantastisch rijschool!

Wat een top instructeurs! Alles in 1 keer gehaald door deze toppers!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Vrachtwagen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Heel erg goed begeleid naar mijn doel .

Leuke en goede instructeurs die je goed begeleiden naar het einde van examen voor de motor. Heel veel lol en humor tijdens de lessen mee mogen maken , waardoor alles lekker ontspannen was tijdens het lessen maar ook naar aanloop van de examen . Zeer aan te raden voor de motorrijlessen .

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goede mooie nieuwe motoren
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Vakkundig en eerlijk
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Best goed te doen

Toppers!

Veel verschillende instructeurs gehad, en uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Loved the classes and client service

My instructor was always patient and very supportive. After every class we had a short debriefing and made a plan what to do next time. Before my exam, I took a few classes from different instructors from the school to get additional feedback. I found them all very professional. The school is easily reachable by phone and supporting personal was always fast and helpful.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. no complains there
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk great explanation of the content. Good attention to the details
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ik heb hier heel fijn gelest!

Fijne instructeur, fijne communicatie en geslaagd in 1 keer dus gewenst resultaat is mogelijk!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek en dagcursus waren top

Professioneel en vriendelijk

Onze dochter heeft een dag cursus scooter rijden en 2 extra lessen geboekt. Zelfverzekerd en in 1 keer geslaagd neemt ze nu deel aan het verkeer !

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Heb veel geleerd en in een keer geslaagd !

Heel betrokken rijschool

Van A tot Z heel fijn geholpen, zowel planning, instructeurs, en de dames achter de balie zijn erg betrokken, als het een beetje mogelijk regelen ze het. In een hele korte doorlooptijd heb ik mijn rijbewijs hierdoor kunnen halen, bedankt allemaal!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Vrachtwagen c1
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Voor mij andere kant van de stad, maar absoluut goed aan te rijden

Gezelig en efficient

De rijlessen waren altijd heel leuk het was geen les maar gewoon elke week 2 uurtjes plezier, zeker een aanrader. Ook een gezellige en goede instrecteur die mij geholpen heeft om ook nog in 1 keer te slagen.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Heb me goed vermaakt en een hoop geleerd

Frans was een goede instructeur met veel geduld en duidelijke aanwijzingen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Mijn rijleraar Jeffrey was echt top. Hij was supergeduldig en legde alles heel duidelijk uit. Het was fijn dat hij alle tijd nam om ervoor te zorgen dat ik alles begreep over autorijden, zoals de regels en hoe je moet parkeren. Jeffrey was altijd bereid om vragen te beantwoorden en extra uitleg te geven. Door hem voelde ik me zekerder achter het stuur. Ik heb niks aan te merken op hoe hij les gaf, en ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald met zijn hulp.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed

Perfect!

In een keer mijn BE rijbewijs gehaald! Dagcursus! Fijne begeleiding van John Baas!