Uitstekend Motorrijschool

Uitstekende rijschool! Motor praktijk hier gedaan. Alle instructeurs geven goeie tips en hebben geduld. Ze stellen je ook op gemak. Speciale dank aan Vanya en Ben!

Goede instructeur en weet je goed voor te bereiden op komende examens!

Michael is een kundige en ervaren instructeur en is duidelijk in het geven van de instructies en heeft goed in de gaten wat voor vlees hij in de kuip heeft.

Top dag?

Ik heb 6 uurtjes cursus gehad met een instructeur die vrolijk, gezellig en zeer leerzaam was. Alle nodige tips werden gegeven en waar corrigeren nodig was werd dat gedaan. Alles werd verder soepel en goed geregeld en ik heb daarom eigenlijk geen enkel minpuntje!

Goede rijschool met deskundige en aardige rijinstructeurs

Goede rijschool met deskundige en aardige rijinstructeurs

Een rijschool met goede service en hele vriendelijke instructeurs die er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen

Een rijschool die motiveert

De rijlessen waren erg duidelijk en elk verbeterpunt werd goed uitgelegd. Rijlessen waren makkelijk bij te boeken en er werd rekening gehouden met bepaalde onzekerheden in het verkeer. Erg prettige rijschool en mijn instructeur Vanya krijgt van mij zeker een 10!!

Top motor instructeurs! :)

Ik heb via De Hoog mijn motorrijbewijs gehaald en bedank zowel mijn motorinstructeur(s) als kantoorpersoneel voor hun vriendelijkheid en beschikbaarheid! Zeker aan te raden. Succes met alles :)

Zeer kundige instructeurs

Hele fijne rijschool met zeer kundige instructeurs. Vriendelijk en kopen ruim van te voren examenplekken in zodat de wachttijden niet te lang zijn.

Goeie ervaring top

Goede medewerkers

Als je een doorzetter bent kom je er wel.

Hele lieve mensen op kantoor en ook die lesgeven. Helaas was het vaak zo dat de vorige les uitliep en we alsnog dezelfde eindtijd hadden dus in totaal zeker 2les uren verloren zijn aan het wachten.. Het zou ook fijn zijn als er bijv. Een app is waar je kan zien hoeveel uur je heb gehad en je nog heb. Ik had zonder dat ik het wist teveel lesuren gereden terwijl dat niet nodig was. De motoren reden wel heel fijn. En er werd goed les gegeven.

Top rijschool

Raad het iedereen aan

Geweldig !

Geweldig hier moet je gewoon lessen!

Super tevreden, E rijbewijs in 1 dag gehaald!

Dag cursus gevolgd om mijn E achter B te halen. Intensieve dag, een dag is te weinig om routine te krijgen in oa de speciale verrichtingen, maar met enig gevoel en een gezonde spanning tijdens je examen, kom je er wel doorheen. Leuke dag, gezellige instructeur en een succesvol examen hebben voor mij een onvergetelijke dag opgeleverd. Bedankt verkeersschool de Hoog

Goeie rijschool

Krijg goeie les

In 1 keer geslaagd

Les bij Remko

Hele fijne rijschool!

Hele fijne instructeurs directe communicatie. Goed is goed en fout is fout.

Gemoedelijk en duidelijk.

De lessen waren voor het behalen van AVB, wat dus in 1 keer is gelukt.

Super goede lessen en aardige instructeurs

Ik heb het super naar mijn zin gehad tijdens mijn leerzame rijlessen.

In drie weken een D rijbewijs

Ik mocht in drie weken laten zien of ik mijn D rijbewijs kon halen, en dankzij de expertise van de rijinstructeur in een keer geslaagd.

Top communicatie en duidelijk

Lijntjes kort en denken mee met alle keuzes

Fantastische rijschool met kundige instructeurs

Hele fijne omgang met de instructeurs, veel geduld en kunde. AVB voor mijn motor vandaag behaald met dank aan Vanja!

Perfecte rijschool als je snel je rijbewijs wil

Fijne instructeuren en snel geregeld

Geweldige Instructeurs!

Ik heb via de Hoog mijn C1 rijbewijs gehaald. Omdat ik al rijervaring had met een groot voertuig is er na een proefles een lespakket geadviseerd. Dit in combinatie met een theorieboek heeft me perfect voorbereid voor de examens! Tijdens de rijlessen waren de instructeurs gezellig en hebben me perfect geleerd hoe ik een groot voertuig moest besturen en waar op te letten. Op het examen was ik zelfverzekerd omdat de rijopleiding die ik gekregen had mij perfect had voorbereid.

TOP rijschool

Ik ben erg tevreden over deze rijschool. Ondanks dat die zo groot is, krijg je de aandacht die je nodig hebt. Zeker aan te raden!!

George Stephensonweg 21

3133 KJ Vlaardingen