Heel fijn hoe de rijschool meedenkt!

Rijschool denkt heel erg mee met het inplannen van rijlessen. Instructeurs zijn ook top! Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over de rijschool!

Leuke tijd

Prettige geduldige instructeur. Hoop geleerd . En in één keer geslaagd

Zeer vriendelijke mensen

Goed geholpen mijn rijbewijs te halen zeer vriendelijke instructeurs alles top geregeld

De theorielessen waren perfect!! Werd goed uitglegd Praktijk lessen waren ook perfect!! Ik zou De Hoog autorijschool aan iedereen aanbevelen!!!

Een intensieve topdag mijn BE gehaald

Samen met de zeer ervaren instructeur Louis hebben we alle praktische en theoretische details van de aanhangwagen doorgenomen. Een intensieve dag incl direct het examen, waar instructeur Louis je helemaal doorheen sleept! In 1x gehaald en heb een hele leuke, leerzame en vooral geslaagde dag gehad. Veel dank aan Louis en rijschool ‘De Hoog’

Hele fijne rijschool met fijne instructeurs! Alle lof voor Vanja, top instructeur.

Heel goed!

Goede begeleiding

Duidelijke uitleg, goeie les gehad

Alles duidelijk uitgelegd gekregen, goed nog dat de theorie wordt doorgenomen. Goed dat bijzondere verrichtingen vaker worden herhaald.

Goede instructeurs en alles snel geregeld

Lessen waren snel ingepland. Mijn herexamen moest ik helaas 1 dag van te voren annuleren wegens ziekte, maar kon gelukkig nog verplaatst worden, waardoor er geen bijkomende kosten waren.

Hele fijne lestijd gehad

Vandaag mijn rijexamen gehaald met dank aan Tugba. Super fijne lessen bij haar gehad. Ze gaf duidelijke en concrete feedback en altijd in voor een babbel. Echt een topper.

Goede begeleiding en aardige instructeurs

Een goede begeleiding waardoor ik snel mijn rijbewijs kon halen.

Leerzaam maar toch leuk

Ik heb goede instructeurs gehad, Vivian en Hasan maar ik reed het meeste met Vivian, ze heeft me heel veel zelfvertrouwen gegeven en altijd gezegt dat ik het kon, ookal had ik geen goede dag, ze wist me toch altijd te motiveren. Ik ga de lessen echt serieus missen.

Zeer fijne cursus gehad

Ik ging voor een dagcursus BE en kwam terecht bij Koos. Was echt heel prettig. Aardige vent, duidelijk en geduldig. Heel duidelijk in z’n uitleg en verder een vlotte babbel. In 6 uur was ik klaar voor het examen wat ik ook heb gehaald. Ik kan de Hoog warm aanbevelen!

geweldig

top instructeurs die de tijd voor je nemen! en de organisatie erachter houdt je van alles op de hoogte. betreft het aantal lessen en de betalingen. die je hebt gedaan.

Goede ervaring

Ik heb verschillende rij instructeurs gehad. Dit is voor mij wel goed geweest . Allemaal zijn ze zeer gedreven en vakkundig in het lesgeven. Dit gaf mij een vertrouwd gevoel. Er is ook een goede sfeer onderling. Voor mijn Theorie examen heb ik lessen gevolgd op locatie en dit heeft voor mij heel goed gewerkt. En door het hameren en herhalen van bepaalde regels vergeet je dit nooit meer. Al met al een zeer goede ervaring bij deze Rijschool gehad.

Goede begeleiding

Ik heb vooral lessen gehad van Erwin en ik ben daar zeer tevreden over. Erwin geeft je de ruimte om te leren en helpt je daar waar het nodig is. Zowel inhoudelijk als didactisch een topinstructeur!

Goede rijschool duidelijke communicatie

Motor rijbewijs behaald en voornamelijk Vanya bedanken! Rustig duidelijk en meegaand qua planning. Ik zou zeker iedereen deze rijschool aanbevelen.

Fijne rijschool!

Geswitcht van een andere rijschool naar deze, heb in een korte tijd super veel geleerd wat ik bij de andere rijschool nooit geleerd had. Hele fijne en verschillende instructeurs. Van wat strengere tot geduldige instructeurs die je veel zelfvertrouwen geven.

Heel veel goed school

Mijn Nederlands niet goed De school heeft mij heel geduldig geleerd. laat mij buschauffeur zijn

Uitstekend Motorrijschool

Uitstekende rijschool! Motor praktijk hier gedaan. Alle instructeurs geven goeie tips en hebben geduld. Ze stellen je ook op gemak. Speciale dank aan Vanya en Ben!

Goede instructeur en weet je goed voor te bereiden op komende examens!

Michael is een kundige en ervaren instructeur en is duidelijk in het geven van de instructies en heeft goed in de gaten wat voor vlees hij in de kuip heeft.

Top dag?

Ik heb 6 uurtjes cursus gehad met een instructeur die vrolijk, gezellig en zeer leerzaam was. Alle nodige tips werden gegeven en waar corrigeren nodig was werd dat gedaan. Alles werd verder soepel en goed geregeld en ik heb daarom eigenlijk geen enkel minpuntje!

Goede rijschool met deskundige en aardige rijinstructeurs

Goede rijschool met deskundige en aardige rijinstructeurs

Een rijschool met goede service en hele vriendelijke instructeurs die er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen

Een rijschool die motiveert

De rijlessen waren erg duidelijk en elk verbeterpunt werd goed uitgelegd. Rijlessen waren makkelijk bij te boeken en er werd rekening gehouden met bepaalde onzekerheden in het verkeer. Erg prettige rijschool en mijn instructeur Vanya krijgt van mij zeker een 10!!

George Stephensonweg 21 3133 KJ Vlaardingen