Beste Rijschool!

Waarheid voor komt wordt verwezenlijkt

Omdat Katwijk en Vlaardingen niet naast de deur liggen koos ik toch voor De Hoog wegens advertentie in NKC blad Na keuring en theorie in orde binnen 14 dagen afrijden en nu ook geslaagd

Gewoon No Nonsens

Vandaag geslaagd voor mijn D rijbewijs. Een rijschool die ik zeker kan aanbevelen. Er wordt met je meegedacht en afspraken worden gewoon nagekomen. Na een wat minder prettiger ervaring bij andere rijscholen ben ik halverwege mijn opleiding overgestapt naar de Hoog. Ik had dit eigenlijk veel eerder moeten doen. Ik heb les gehad van Willem Jr. en bij het examen was Sr. aanwezig ben zeer tevreden over de stijl van lesgeven.Over de kosten kan ik kort zijn want deze zijn in vergelijking met andere rijscholen zeer redelijk.

Sandy is een held

Heeeel goed

Vlotte heldere communicatie. Prima uitleg en begeleiding van instructeur.

Erg fijne lessen gehad voor mijn C1. Duidelijkheid, gezelligheid en goede begeleiding.

Duidelijk en eerlijk

Ik heb een erg prettige ervaring met De Hoog. De instructeurs geven goede tips en geven ook aan wat wel goed gaat, ook fijn om af en toe te horen. Verder zijn alle zaken rondom het lessen ook goed geregeld.

Goede rijschool

De hoog is echt een super goede rijschool want ze nemen de tijd om het je duidelijk en makkelijk uit te leggen

Wereld rijschool

Relaxe instructeurs die gewoon de tijd nemen om alles uit te leggen en zorgen dat jij je op je gemak voelt op de motor tijdens de lessen

Super fijn

Zonder mijn lieve en geduldige instructrice en instructeur was het nooit gelukt mer het vertrouwen wat hun in mij hebben gehad

Mega goed contact tussen leerling en instructeur

Ik vond het enorm leuk met iedere instructeur en er werd veel gelachen en goede uitleg gegeven

Goede begeleiding/voorbereiding

Mede dankzij instructeur Vanya geslaagd voor het examen voertuigbeheersing. Fijne instructie ervaren en met name bijzonder prettig gerustgesteld. Op naar de volgende stap!

Hele fijne rijschool

Relax, duidelijk in begeleiding

Goede uitleg en profesionele instructuurs

Hele gezellige en profesionele instructuurs. Ze hebben me goed geholpen en gaan soms ook een stapje verder. Ik raad iedereen aan om hier aantemelden

Dankzij Louis in één keer mn rijbewijs gehaald! Communicatie vanuit kantoor was ook altijd vlot en duidelijk. Zeker een aanrader

Toppers!

Vriendelijk en bekwaam!

na 2 jr eindelijk behaald

Naa een hele lange tijd eindelijk behaald. Dit mede door CBR. die geen ruimte heeft.. verder goeie instructeurs, waar ik bij zat stopte gewoon en daardoor moest ik weer wennen etc. maar verder goeie rijschool wel eentje die wat duurder is ...

Vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn autorijbewijs! Ik ben echt 100% tevreden met Verkeersschool de Hoog. De organisatie was altijd goed en duidelijk. Verder was ik echt heel blij met mijn instructeur Remko. Geduldig, duidelijke uitleg en veel positieve feedback. Wanneer ik iets verkeerd deed, bleef hij altijd rustig en legde duidelijk uit hoe het een volgende keer beter kan gaan. Ik vond de lessen altijd leuk en gezellig. En instructeur Herman heeft mij bij m’n proefexamen goed geholpen met o.a. meer richting de grens gaan van wat ik durf, wat betreft harder te rijden op stukken waar dat mag en kan. Dus heel erg bedankt iedereen van de rijschool! En zeker aan te raden!

Als ik het over zou moeten doen, zou ik weer voor deze rijschool kiezen.

Mijn zoon had zijn motorrijbewijs hier gehaald en was vol lof over de rijschool en de instructeurs. Ikzelf kom uit Maasdam en had voor het gemak een rijschool uit de buurt kunnen nemen. Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan!! Eerst een try-out gehad bij Benjamin, hele aardige bekwame man die mij gelijk enthousiast maakte om er voor te gaan..Daarna gelijk vol gas gaan lessen. Hoofdzakelijk heb ik gelest bij Vanja, hele relaxte vent met geduld en passie om het een ander te leren. Miguel heb ik ook een paar keer les van gehad en die is meegegaan naar het AVB examen. Ook een hele fijne instructeur. Om m’n lescarriere af te sluiten en de cirkel rond te maken ging Benjamin mee naar m’n AVD examen. Het is deze heren gelukt om mij de kennis en vaardigheden mee te geven om in één keer te slagen!!

Fijne rijervaring

Makkelijk bereikbare rijschool kwa communicatie. De rijinstructeurs die ik had waren gezellig en leerde je veel van.

Vriendelijke instructeurs die je vertrouwen geven

Ik heb erg genoten van de lessen. Tijdens AVB lessen ben ik een aantal keer gevallen. Toen stelde de instructeur (Miquel) mij op m'n gemak door mij + de motor overeind te helpen en te zeggen dat het de gewoonste zaak van de wereld is. Ook de AVD lessen waren erg goed. Soms zochten we tussendoor een veilig plekje om alvast wat te bespreken. Het enige dat jammer is, is dat ik het in 3x gehaald heb, niet in 1x. Maar ach die dingen gebeuren. Hele fijne tijd gehad bij De Hoog, ik zou hem zeker aanraden bij andere mensen!

Les gehad van Erwin voor de vrachtwagen. Geduld, humor en klaargestoomd voor het rijbewijs. Top ervaring!

Helemaal top!

6 jaar geleden ging mijn voormalige rijschool failliet en door de instructeur daar was al mijn vertrouwen kwijt. Ik ben afgelopen februari bij Vivian begonnen en heb al mijn vertrouwen terug gekregen. Binnen een jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald. Het was een feestje!

Heel fijn hoe de rijschool meedenkt!

Rijschool denkt heel erg mee met het inplannen van rijlessen. Instructeurs zijn ook top! Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over de rijschool!

Leuke tijd

Prettige geduldige instructeur. Hoop geleerd . En in één keer geslaagd