Perfecte service

Altijd een perfecte sevice. Vriendelijk en meedenkend.

Prima!

Vriendelijk en duidelijke instructies aan de telefoon. Goed geholpen.

Prettig en snel

Eigenlijk had men geen tijd maar ze hebben geholpen met repareren van de lekke band.

Zeer goede service

Ook al is het heel druk proberen ze toch een gaatje te vinden voor een reparatie.

Volgens afspraak

Goede communicatie

Afspraken worden nagekomen. Goede communicatie.

Positief. Wordt koffie aangeboden.

Afspraak. Tijd was uitstekend. Geen wachten.

Klantvriendelijke behandeling

Mijn ruitenwisser moest worden vervangen. In heel korte tijd geregeld.

Zoals altijd weer prima!

Goed advies.

Eerlijk en goed advies.

Klantvriendelijk en vakwerk.

Klantvriendelijk, empathisch, dus geinteresseerd in de mens achter de auto. Daarnaast: elke keer vakwerk.

Niet luisteren naar klant

Na telefonische afspraak vermeld dat de auto maar 6000 km heeft gelopen afgelopen jaar Toch wordt er een grote beurt gegeven Is dit echt nodig? Ik schrok dus ook echt van de gepeperde rekening

Bedankt voor uw review. Zoals afgesproken was tijdens het maken van de afspraak. Zou de auto dit jaar toe zijn aan een grote beurt. Waarbij we afgesproken hadden om de filters te controleren en enkel de filters zouden vervangen, die aan vervanging toe zouden zijn. Na controle zijn in overleg de bougies (laatste keer vervangen '18) en het interieurfilter (laatste keer vervangen '21) vervangen. Tijdens de controle bleken de remschijven en remblokken aan de voorzijde ook aan vervanging toe te zijn. Deze zijn in overleg dan ook vervangen. Hopende je hiermee voldoende van informatie voorzien te hebben.

Twijfelachtig

Ik heb mijn remmen ( schijven en blokken ) en multriem laten vervangen bij 57000 km en 6 jaar . NG-830-S . € 800,00 Blijkbaar voorschrift???? Waar ik moeite mee heb is dat ik met bv de multiriem nog wel 1 jaar misschien wel meer had door kunnen rijden. Dus ik zou voorstellen te vervangen als het nodig is ( versleten ) en niet vanwege voorschrift. Als er geen direct hoge kosten aan verbonden zijn zoals een Distributieriem. Nu heb ik een erg hoge rekening en gelukkig heb ik een abonnement.

Bedankt voor je review. De multiriem was ook versleten, echter de spanner is voorschrift om mee te vervangen.(er was ook vet zichtbaar tussen de spanner, dus deze was twijfelachtig.) Het is bij deze Clio zo dat de waterpomp op de multiriem zit. Mocht deze knappen heb je dus wel een risico. Hopende je hiermee voldoende van informatie voorzien te hebben, dat het geen nutteloze reparatie is.

Afspraak prima nagekomen en de bandenwissel was zo gebeurd.

altijd goed geholpen en direct een oplossing zoeken

ben zeer tevreden

Fijne en snelle en vriendelijke service

Vakkundig, vriendelijk en conform afspraak

Reparatie perfect uitgevoerd. Geheel en volgens afspraak

Waren goed behulpzaam en goede service

Zeer goed, en vriendelijk personeel

Snel geregeld

Goed en correct uitgevoerd

Goed en snel geholpen, vriendelijk personeel.

Goed en snel

Uitmuntend

Zeer goed alles gemaakt. Oprecht, goede service

geheel tevreden

Zeer goede service

Apk en grote beurt zijn goed uitgevoerd. Heel tevreden over het bedrijf.

Deskundig en klantvriendelijk

Mijn ervaring g is erg positief. Medewerkers zijn deskundig, klantvriendelijk en denken met je mee.

Stationsstraat 82 5961 HS Horst

773982019