Het onderhoud en onverhoopte schades worden altijd perfect in orde gemaakt doormiddel van duidelijke afspraken, goede communicatie, goede voorbereiding naar aanleiding van de communicatie en afspraken, eerlijke adviezen en tijdige reminders voor het maken van afspraken van apk en welk onderhoud er gedaan zou moeten worden.

Goede en snelle service

Gebeld in verband met foutmelding/motorproblemen. Auto gelijk volgende dag kunnen brengen voor het uitlezen en reparatie. Goede en duidelijke communicatie over de reparatie. Erg betrouwbaar!

Ik ben erg tevreden over de service het meedenken in oplossingen voor mij als klant. Helaas had ik enorme pech met het elektrisch laden van mijn hybride auto. BCS Horst heeft dit zo snel mogelijk in de de drukke planning voor mij opgelost. En mij daarin met een tijdelijke auto voor een langere termijn vooruit geholpen terwijl de auto werd gerepareerd.

Prima geholpen

Ondanks de drukte werd ik snel en professioneel geholpen. Daar was ik echt blij mee

Erg klantvriendelijk en snel ondanks erge drukte.

Hier wordt ik goed geholpen en er worden ook grenzen aangegeven als iets niet kan. Samen zoeken naar de juiste oplossing.

lost auto problemen supersnel op

heel goede service

afspraken worden nagekomen en klantvriendelijk bedrijf.

Fijne service

Altijd correct en fijne service

vlot en goed

plezierig

Afspraak = afspraak= doen

Conform afspraak 2 achterbanden vervangen. Keurige medewerker bij ontvangst. Op tijd de werkplaats in en onder het genot van een kop koffie gewacht. Factuur zoals vooraf besproken, met een goed gevoel terug naar huis.

overweldigend

kundig en vriendelijk personeel

Auto voor tussenbeurt gebracht. Met Auto Onderhoudsplan bij Bosch Car Service Horst is alles echt eenvoudig, tot de factuur toe! Er moest wel een onderdeel worden vervangen (stekker voor aansluiting van aanhangwagen of fietsdrager), maar daar werd goed over gecommuniceerd. Ik ben wel blij, hoor! :-)

keurige service

altijd keurige service

Werkzaamheden perfect uitgevoerd.

Prima.

Perfecte service

Altijd een perfecte sevice. Vriendelijk en meedenkend.

Prima!

Vriendelijk en duidelijke instructies aan de telefoon. Goed geholpen.

Prettig en snel

Eigenlijk had men geen tijd maar ze hebben geholpen met repareren van de lekke band.

Zeer goede service

Ook al is het heel druk proberen ze toch een gaatje te vinden voor een reparatie.

Volgens afspraak

Goede communicatie

Afspraken worden nagekomen. Goede communicatie.

Positief. Wordt koffie aangeboden.

Afspraak. Tijd was uitstekend. Geen wachten.

Klantvriendelijke behandeling

Mijn ruitenwisser moest worden vervangen. In heel korte tijd geregeld.

Zoals altijd weer prima!

Goed advies.