Is maar 1 woord voor nodig: geweldig

Super geholpen

Vriendelijk personeel en vriendelijk geholpen top

Gewoon goed

Perfect geholpen . Gewoon normaal zonder poespas .

Uitstekende gastvrijheid

Netjes opgevangen, het was erg druk werd ook netjes gezegd. Werd gezegd pak maar even wat koffie en ga lekker bij de auto kijken. Koffie op en auto goed bekeken. Mochten we meteen een proefrit doen. Afwikkeling ging ook erg snel en netjes. Ondanks de drukte werd er de tijd voor je genomen. Wij hadden niet de indruk dat we ons moesten haasten.

Zeer goede ervaring.

Vond mijn auto op het internet heb toen een afspraak gemaakt voor een proefrit wel een stukje rijden vanuit Giethoorn maar het waren de km zeker waard mooie Opel Crossland gevonden met lage km stand Kreeg mooie inruilprijs voor mijn auto. Zeer tevreden met autobedrijf Harry Nijboer vriendelijke eigenaar en medewerkers het aanbevelen waard.

Vriendelijk en zeer correct.

Hier kun je op een oprechte, eerlijke wijze komen tot een goede deal. Ook de service nadien is goed. Voor ons was deze garage niet direct naast de deur, hierdoor mochten wij een beroep doen op een garage bij ons in de beurt. Kortom: dik tevreden!!

Vriendelijk en vakkundig

Auto gekocht met inruil. Vriendelijk geholpen en een goede prijs. Ben zeer tevreden

Zoal al jaren een hele goede service

Al tientallen jaren klant bij Harry Nijboer. Elke keer wordt ik hier weer uitstekend geholpen. Goed advies. Goed meedenken. En absoluut niet dwingend.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Alles was van begin tot eind prima geregeld

Top geholpen door Lars heel vriendelijk en altijd bereikbaar ook na de aanschaf van de auto is dit het geval zeker aanteraden

No nonsense en eerlijk.

Het was niet in de buurt .. Maar wij rijden met veel plezier in de daar gekochte Suzuki Swift. Ik kreeg een leuke inruilprijs,en de aftersales is ook goed. Eigenaar komt over als betrouwbaar.

Goede dienstverlening

Aardige verkopers, goede inruilprijs voor onze auto gehad. Goede service, de aangekochte auto werd in ons geval zelfs thuisgebracht en de ingeruilde auto meegenomen na overleg.

Alles is prima gegaan. We zijn zeer tevreden met de auto.

Vriendelijke, goede service

Prettig in het contact, zorgvuldig en betrouwbare indruk.

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Netjes geholpen en duidelijk heid

zeer klantvriendelijk

fijne dorpsgarage die wel wat groot is geworden maar waar de klant nog steeds op de eerste plaats staat

Zegt wat die doet

Een prettige ervaring, Niet opdringerig hebben ons de tijd gegeven.

prima autobedrijf

gewone mensen staan altijd voor je klaar om problemen op te lossen

Keurig geholpen door Lars

Vriendelijk, komt afspraken na, vlotte onderhandeling.

Bedrijf komt betrouwbaar en degelijk over!

Vriendelijke en correcte mensen. Keurig bedrijf. Komt zakelijk en betrouwbaar over!! Ruitenwisser voldeed niet helemaal. Er werden onmiddellijk ongezien nieuwe opgestuurd. Van harte aanbevolen!!

Een goede betrouwbare Autobedrijf!

İk ben echt heel blij dat we hier mijn auto hebben gekocht. We zijn zeer vriendelijk geholpen door Lars. We komen er zeker terug!

prima bedrijf

We komen er al jaren, ze zijn klantvriendelijk , goede service.

Ben prima geholpen.

Goede uitleg. Duidelijke afspraken. Goed afgeleverd. Dus allemaal prima.

Prettige onderhandeling.

Fijn kunnen onderhandelen en afspraken nagekomen.

Vriendelijk, betrokken en veel tijd voor mij als klant.

Een prettige, gastvrije ontvangst en dat meerdere keren. Er wordt voldoende tijd uitgetrokken voor vragen of twijfels weg te nemen. Zonder druk of vooringenomenheid.

Handelsweg 2

8152BN Lemelerveld