Super goede service

De service is super. Ze denken met je mee en besteden veel aandacht jou als klant. Je kan er met al je vragen terecht. Erg tevreden met mijn Altotje!

Vriendelijk, zakelijk, correct, humorvol .leuk bedrijf ..leuke mensen ........

Klantvriendelijkheid en servicegericht zoals het bedoeld is!

Aflevering was uitstekend, auto super schoon en alle vooraf gemaakte afspraken zijn nagekomen. Bij vragen over de auto na de aankoop werd ook ruim de tijd genomen, met andere woorden, de service staat hoog in het vaandel en wordt waargemaakt.

Service hoog in vaandel

Goede service, vriendelijk personeel

Heel prima en vriendelijk geholpen

Geholpen bij de aanschaf van een Citroen E C4. Gesproken met Lars. Hele vriendelijke begeleiding. Goede inruil voor de auto die ik had. Deal kon snel worden gesloten.

Alles prima afgehandeld

goeie garage

Top geholpen voor de aanschaf van mijn eerste auto

Dit Bedrijf benaderd omdat ik opzoek was naar een eerste auto om van simpelweg van A naar B te komen. Erg goed en snel geholpen door verkoper Lars Albers, een goede gang van zaken, geen gladde verkooppraatjes maar gewoon goede service. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Prima service!

Prima service en prettige communicatie! Nemen tijd voor de klant.

Erg goed

Betrouwbare indruk van de mensen, goede wagen geleverd. Eén opmerking. Ik verkeerde in de veronderstelling dat de benzinetank bij aflevering vol was. Dat bleek niet het geval. Door een klein uitgevoerde tankinhoudmeter met kleinere letters dan waaraan ik gewend was is mij ontgaan dat hij na 200km leeg was. ik kwam op een snelweg stil te staan. Kwam uiteidelijk goed dankzij de BOVAG hulppas, die een uitstekende service bood. Het was mijn fout, maar ik vind wel dat uw autobedrijf mij even had moeten waarschuwen: hij is niet afgetankt!

Zeer tevreden over de auto en het personeel!

Na maanden lang op zoek te zijn naar een gezinsauto uiteindelijk terecht gekomen bij Harry Nijboer. Eerlijk advies zonder opdringerig te worden en een koop te forceren. Ook na de koop kan je bij hun terecht voor vragen of advies. Zeer tevreden dus!!!

Redelijk

Aflevering kon veel beter

Grote klasse

Zie mijn vorige beoordeling, In een woord een geweldige garage in alles.

Behulpzaam, vriendelijk en eerlijk.

Fijne ervaring . Kwamen onaangekondigd binnen en er werd direct koffie aangeboden. Goed geholpen.. voor .. tijdens en na het kopen van onze auto daar. Erg gemoedelijk personeel.

Super service!!!

Fijne afhandeling en goeie inruil.

Fijn geholpen. Niet dwingend. Gastvrij.

Eerlijkheid

Nemen de tijd en geven info

zeer klantvriendelijk

auto gekocht met inruil. Vriendelijk geholpen goed bedrijf!

Vriendelijk

Zeer transparant en vriendelijk geholpen. Relaxte sfeer. Geen onnodige verkooppraat

Goede en fijne samenwerking

Fijn geholpen en de auto volgens afspraak netjes geleverd.

Top bedrijf met goede service.

Heb meerdere malen zaken gedaan met Autobedrijf Harry Nijboer. Altijd als zeer prettig ervaren.

Goed autobedrijf

Hier een auto gekocht,goed geholpen en een goede service

De klant belevening is fantastisch hier. Ik heb bij Harry Nijboer een mooie blauwe Opel Corsa F gekocht. Ik werd hier heel openhartelijk ontvangen. Een bod voor mijn eigen auto per WhatsApp en telefonisch contact. Mijn wensen werden zorgvuldig opgenomen en samen namen we de opties door. Verkoop is totaal niet opdringerig en blijft netjes en professioneel. Ik geniet tot op heden nog steeds van mijn nieuwe Opel Corsa. Nogmaals bedankt Harry Nijboer (Haiko)

Is maar 1 woord voor nodig: geweldig

Super geholpen

Vriendelijk personeel en vriendelijk geholpen top

Handelsweg 2 8152BN Lemelerveld