Correct. Bedrijf

Zeer goede ervaring met de afdeling verkoop Onlangs voor het eerst een auto gekocht

Is heel goed

Alles volgens afspraak

Prettige gesprekken gehad

Top bedrijf

Afspraken nakomen perfect

Ik ben naar grote tevredenheid geholpen bij aankoop van mijn auto. Vriendelijk geholpen en en werd voldoende tijd genomen tijdens mijn bezoek en bij het aflever moment.

Al jaren zijn we tevreden klanten..

Goede service, goed geluisterd naar mijn wensen en met goed resultaat gekomen

Goede ervaring gehad! Na het aangeven van mijn wensen, kwamen ze niet met de eerste de beste auto, maar ze hebben de perfecte auto voor me gevonden binnen 2 weken. De manier van afleveren en verkoop heb ik als zeer prettig ervaren

Goed tot nu toe !

Vrijdag m’n auto opgehaald . Fijn geholpen .

Betrouwbaar; zeer klantgericht; goede service.

Al meerdere Suzuki's gekocht bij Autobedrijf Harry Nijboer. Goede ervaring met dit bedrijf. Betrouwbaar (voor mij erg belangrijk) zeer klantgericht en goede service. Je voelt je er welkom!

auto netjes afgeleverd alleen tank leeg en klok stond niet op tijd

Gemoedelijk en vertrouwd gevoel bij vakkundig bedrijf

Via internet bij deze garage belandt waar wij een auto gekocht hebben. Erg vriendelijk geholpen wat een vertrouwd gevoel geeft

Vakkundig en gezellug geholpen

Makkelijke binnenkomst gastvrij ontvangen en niet te stijf. Afspraken worden nagekomen.

Goede Service, niet opdringerig en heel vriendelijk.

Betrouwbaar

Bij Harry Nijboer ben je op een vertrouwd adres en wordt je vriendelijk en als mens behandeld en niet als nummer. Wat zij beloven wordt waargemaakt. Je wordt bij inruil niet met een schooiers bod geconfronteerd maar een reële waarde. Wij zijn blij met onze auto!!! Het

Gewoon goed

Helemaal top

Byzonder prettig geholpen, vakkundig, en een goed gevoel voor humor, geduldig en goede inruilprijs kortom Lars Bedank voor de fijne samenwerking je bent een topper.Chiel temming.

Geweldige service

Wij zijn erg goed geholpen door de zeer attente en meedenkende Lars! De Auto en alle service daar omheen maakt van ons zeer tevreden klanten.

Eerlijk en vriendelijk bedrijf

Goed ontvangen, geholpen door vriendelijk personeel.

Transparant, goede kwaliteit

Toen ik een andere auto nodig had, heb ik mijn eisen en wensenlijstje aan Lars gegeven. Ze hebben voor mij een auto gevonden, dus me heel goed bevalt. Vriendelijke mensen, goede kwaliteit !

Top garage

Top service en auto afgeleverd zoals afgesproken

Verkoper zeer kundig en behulpzaam. Mooie Suzuki mogen kopen en afgeleverd zoals besproken.

Ik ben erg tevreden!

Ik ben erg tevreden, ik geef jullie een 9 .

Klant vriendelijk en deskundigheid

Zeer vriendelijk bedrijf.

Zeer netjes geholpen en goede service bij het kopen van onze skoda kodiaq.

Super goede service

De service is super. Ze denken met je mee en besteden veel aandacht jou als klant. Je kan er met al je vragen terecht. Erg tevreden met mijn Altotje!