Zeer prettige ervaring bij aankoop nieuwe (2e hands) auto

Autobedrijf Harry Nijboer had een leuke auto te koop staan die onze interesse gewekt had. Ging om een jonge auto, geïmporteerd uit Duitsland met nagenoeg alles erop en eraan. In contact gekomen met Haiko, een afspraak gemaakt om proef te rijden en uiteindelijk overgegaan tot aankoop. Het contact per email/telefoon en de ontvangst heb ik als zeer prettig ervaren. De proefrit verliep goed en vervolgens met Haiko om tafel gezeten om te kijken of we eruit konden komen. Dat is gelukt! Er waren nog twee losse eindjes namelijk een niet goed te openen tankklep en een ontbrekende rolhoes. Dit alles is netjes geregeld alvorens ik de auto kwam ophalen. Voor de tankklep is het werk uitgevoerd door de merkdealer. Samenvattend: prima bedrijf, eerlijke prijzen, aardig personeel en ook realistisch in onderhandeling en verwachtingen. Wij zullen in de toekomst zeker weer bij Harry Nijboer aankloppen wanneer we weer op zoek zijn.

Top zaak

Eerste keer Super goed behandeld zeer fijne man en belangrijk is ze nemen de tijd voor je top we zijn geweldig geslaagd en mooie prijs voor onze oude auto gehad en mooie auto terug gekocht daar zijn we heel blij mee we raden aan als U een auto zoek zou ik daar maar langs gaan peter en gre zwaard

Prima autobedrijf

Realistisch, duidelijk, no nonsens, vlot en klantvriendelijk

Prima geholpen

Uitstekend bedrijf zeer klantvriendelijk

Ze zijn klantvriendelijk en helpen je zo goed mogelijk,aardige mensen.

Hele positieve fijne ervaring

Onlangs hebben wij bij adviseur Haiko van Harry Nijboer een andere auto gekocht. Het was geografisch wel wat verder van onze woonplaats maar gezien de positieve reviews toch de reis ondernomen. We moeten zeggen we zijn niet teleurgesteld geraakt. Wat een hartelijk ontvangst en wat een lekker en eerlijk no nonsense bedrijf. Er wordt ruim de tijd genomen en alles wordt eerlijk besproken en uitgelegd. Zonder twijfel de auto dan ook gekocht. Ook tussen koop en aflevering en tevens bij gebruiksvragen naderhand is en blijft de communicatie top, helder en snel. Hier is en blijft de klant nog klant en geen nummer.

Heel goed geholpen

Perfect ontvangen, goed bod op de oude auto. Alles netjes afgehandeld

Uitstekende voorlichting, toelichting en service!

uitstekende voorlichting bij het maken van de keuze welke auto. Toelichting bij alle nieuwigheden en goede service. Dank!

Fijn geholpen en blij met mijn auto!

Ik ben hier erg fijn geholpen. Vriendelijke mensen en Lars was prettig om mee te praten. Niet zo'n snelle autoverkoper met mooie praatjes maar gewoon relaxed. Afspraken zijn prima nagekomen. Bij het ophalen nog een leuk presentje dus top. Waarom dan geen 5 sterren? In de prijsklasse waarin ik mijn auto heb gekocht en met een aflever beurt van €900,- had ik verwacht dat de auto met een volle tank word afgeleverd. Ik kon wel naar huis rijden maar daar meteen tanken is toch jammer. Had het voor mij helemaal perfect gemaakt.

Klantgericht bedrijf, snel en oplossingsgericht gewoon top!

Na m’n eigen auto naar auto centrum te hebben gebracht kwamen we hier gauw achter dat de auto nogal wat gebreken had, dus kort gezegd het werd hem niet meer. Na wat heen en weer sparren kwamen we er al gauw op uit om een auto te leasen ook omdat ik dit in de toekomst al wou gaan doen dus door Gerjan doorverwezen naar Harry Nijboer. Hier ben ik verder geholpen door Lars en al gauw vielen m'n ogen op een Opel Vivaro uit 2018 en Lars is voor me aan het werk gegaan om alles rond te maken en vlot want amper een week later kon ik de bus al ophalen dus het enige wat ik kan zeggen is dat ik zeer vriendelijk ben geholpen een bedrijf dat nog echt klantgericht is en die nog snel te werk gaat, wat een fijn bedrijf! Evenals hun buren van autocentrum want zonder hun advies en doorverwijzing had ik waarschijnlijk weer een nood auto gehaald. Ik ben zeer tevreden en blij met de nieuwe aanwinst nu aan de bak om hem weer terug te verdienen! Jongens jullie zijn toppers bedankt voor jullie hulp ik kom zeker bij jullie terug!

Hier doe je er toe

Heb je wel eens het gevoel gehad dat toen je ergens binnen kwam van, joh dit voelt goed! Nou dit had ik dus. Lars, de verkoper in kwestie gaf het gevoel dat je er toe deed. Geen agressieve verkooppraat die ik in mijn leven voorbij heb horen komen maar een relaxte geduldige sfeer. Een luisterend oor naar wat wij zochten. Een eerlijke prijs voor onze inruil en een prachtige aankoop gedaan. Dank voor alles en wens jullie het beste voor in de toekomst. Wij gaan elkaar hoogstwaarschijnlijk nog eens zakelijk zien. Groet uit Emmen

Een gastvrij ontvangt en kundige en vriendelijke verkoper Lars!

Ongedwongen sfeer,vriendelijk.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de verkoper(Lars),na dat de auto bekeken was en een nette inruilprijs overeen gekomen voor onze oude auto is de koop rond gemaakt. Bij aflevering was er ook nog alle tijd om een en ander uit te leggen. De tijd zal het leren hoe de auto zich verhoud maar de eerste indruk is goed.

Heel fijn geholpen met duidelijke communicatie

We zijn heel blij met onze nieuwe auto en erg te spreken over verleende service.

Goeie service!

Afgelopen weekend mijn nieuwe golf in handen mogen nemen! Zeer nette garage en personeel is vriendelijk en netjes! Personeel komt netjes de afspraken na dus gewoon een topservice dit bedrijf!

Zeer fijne service en geweldige auto

Hadden een auto gezien in een van de online advertenties. De auto is in zeer goede staat afgeleverd voor een mooie prijs. Heel blij mee!

Goede heldere communicatie en een eerlijk verhaal

Vanuit Alkmaar niet helemaal voor de hand liggend om naar Lemelerveld te komen. telefonisch contact gehad met Lars wat mij meteen een goed gevoel gaf. Een eerlijke inruil prijs gehad en goede service bij de extra accessoires die erbij kwamen.

Gezellige garage met goede service

Leuke garage. Lekker informeel. Als je vragen hebt. Gewoon even appen. Zelfs nog gelukt om de auto een week eerder te leveren. Verbeterpuntjes er werd gezegd ‘donderdagmiddag hoor je of aflevering zaterdag lukt’. Maar er kwam maar geen berichtje. Zelf maar achteraan gegaan. ‘Vrijdag voor 10:00 uur hoor je of het lukt’. Vrijdag 12 uur zelf maar weer geappt. Had toen al het gevoel dat het niet ging lukken. Maar verrassend genoeg. Het lukte! Maar het zou fijner zijn als ze zelf iets actiever waren in de communicatie. Er stonden een aantal opties op de site die de auto niet heeft: massagestoelen, keyless entry, passagiersstoel in hoogteverstelbaar. Is het echt nodig. Nee. Maar dit doet wel iets met het verwachtingspatroon. Hier mogen ze iets scherper in zijn. Auto had iets schoner opgeleverd mogen worden. Er lag nog zand op de matjes. Maar overall … hele fijne garage. Tijdens de proefrit mocht de hond in de garage blijven. Vond de hond en de verkoper wel gezellig. Ging met een goed gevoel weg

Prima bedrijf

Vlot en altijd correct

Het is een stukje rijden vanuit amsterdam maar is het wel waard , en ze denken met je mee. mocht ik in de toekomst weer een mooie tweedehands auto kopen dan zou ik zeker bij harry nijboer kijken. Bedankt haiko ,lars en harry

No-nosense autobedrijf

Goede communicatie en onderhandeling. Proefrit zonder enige bemoeienis. Prima afhandeling. Haiko fijne verkoper die weet waar hij over praat. Kortom je kan hier zeker een auto kopen.

Dank voor alle jaren!

Dank voor al die jaren dat we bij jou klant zijn.Altyd fijn geholpen warme gr Harrie en Willemien lorkeers

Klantvriendelijk

Bij de deal is op een prettige manier meegedacht, en heeft het bedrijf zich flexibel opgesteld. Inmiddels weet ik ook dat het bedrijf goed reageert als er in de garantie periode wat is. Wordt zonder mitsen en maren verholpen.

Garage met nog echte aandacht voor de klant.

Een garage waar ik als klant alle aandacht kreeg van Haiko en Lars. Auto’s stonden netjes klaar voor de proefrit en waren precies zoals telefonisch beschreven. Aflevering van de auto’s was netjes.

Klant- en servicegericht!

Fijne (en goede) aankoop gedaan. Mede dankzij de verkoopadviseur. Er wordt niet “gepusht” maar op een open manier verkocht. Wij bevelen dit bedrijf ten zeerste aan voor een betrouwbare aankoop waar service hoog in het vaandel staat! Top!

Handelsweg 2 8152BN Lemelerveld