altijd goed!!

Ondanks doorlopende drukte bij Autobedrijf Vlassak, ben ik er van overtuigd dat ze me zo snel en goed als mogelijk helpen.

Zeer klantvriendelijk

Snel geholpen.

Snelle en goede service

snel geholpen

Heel goed vriendelijk

Top, snelle service

Vriendelijk, meedenken en geen lange wachttijden.

Kom nu een aantal jaren met verschillende auto’s bij Vlassak en hebben van alle type auto’s verstand!

Super bedrijf!

Wat een fijn bedrijf, medewerkers vriendelijk en meteen geholpen!

Fijn bedrijf!

Goede communicatie, tevreden met de reparatie.

Betrouwbaar en goede service

Mijn auto ging kapot en hoewel er eigenlijk geen tijd voor was, werd er dezelfde dag naar gekeken, en kon ik hem aan het eind van de dag (gerepareerd)ophalen. Ze zijn altijd duidelijk, bellen voor wat gemaakt moet worden en wat de kosten ervan zijn. Zeer tevreden

tevreden

klantvriendelijk

Zeer tevreden, dichtbij en altijd op afspraak.

Zeer tevreden, dichtbij en altijd op afspraak.

altijd goed service!!

Problemen met mijn hier gekochte auto, snel, deskundig en GRATIS! opgelost.

heel tevreden

Bij onverwachte stoornissen aan de auto word ik meteen geholpen als ik garage binnen kom. Dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel.

Defecte ruitenwisser achterzijde snel besteld én gemonteerd!

De ruitenwisser achterzijde van mijn Volvo was stuk. Vlassak autoservice heeft de ruitenwisser snel besteld én gemonteerd! Wat een goede en snelle service!

Makkelijk geholpen

Ze hebben het druk, maar doen hun best

Prima bedrijf waar de klant nog koning is

Altijd prima service en correct geholpen door mensen met hart voor hun zaak en je auto Geen onnodige zaken maar doen wat nodig is

Superrrr

Zeer goed geholpen en snel

Fijn dat we serieus genomen worden

Ze staan altijd klaar. Ook als je er zelf niet meer uitkomt. Wij verwisselen altijd zelf de banden maar bij het ouder worden is dat niet meer te doen. Fijn dat we er snel tussendoor konden om geholpen te worden

Je wordt snel en vakkundig geholpen

Geheel volgens afspraak

Afspraak volledig nagekomen

Klant is koning

Zeer goed ervaringen mee.Zeer fijne eigenaars en monteurs.Ze zijn gewoon eerlijk.

goede service

goede vak monteurs

gewoon een super bedrijf

Kan niet beter

altijd betrouwbaar

zeer goede Garage al ruim 33 jaar mijn Garage

Over Autobedrijf Vlassak

Auto Vlassak uit Budel startte in de jaren 80 als gespecialiseerde garage voor de Volkswagen groep maar is inmiddels aangesloten bij de grootste merkonafhankelijke garageformule: Bosch Car Service en Bovag. Sinds de oprichting in de jaren 80 is Bosch Car Service Auto Vlassak gevestigd in Budel op Burgemeester van Houtstraat 27. Vandaag de dag zijn we daar nog steeds gevestigd met de missie om u een full-service ervaring te bieden op het gebied van mobiliteit. Bosch Car Service Auto Vlassak biedt u gespecialiseerd totaal onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Tevens zijn wij een betrouwbaar adres voor alle APK- keuringen, storingsdiagnoses en alle diensten die u van een moderne garage mag verwachten. Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. De voordelen van Bosch Car Service Auto Vlassak op een rijtje Snel en betaalbaar Merkonafhankelijk Passend vervangend vervoer BOVAG Reparatiegarantie Onderhoud volgens fabrieksspecificaties waardoor behoud van Fabrieksgarantie op uw nieuw gekochte auto/bedrijfswagen Pechhulp van Bosch BOVAG-gecertificeerd en Erkend duurzaam Bij ons staat kwaliteit en duurzaamheid voor klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we ‘’BOVAG’’ gecertificeerd en ‘’ERKEND duurzaam’’ gecertificeerd. Hiermee voldoen we aan de hoogste kwaliteit en duurzaamheidseisen in de mobiliteitsbranche en zijn we toekomstgericht

Over Bosch Car Service