prima service, van Henk en zijn medewerkers

prima service, van Henk en zijn medewerkers!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Professioneel en goede service !

Goede en duidelijke communicatie. Alles netjes geregeld. Hier kan je met een gerust hart een mooie auto kopen!

Championsleaqe niveau

Goede en snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt .

top

Net een nieuwe auto gekocht alles super van begin tot eind

Goed enschoon werk

Positief

Top service

Alles prima!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen na een vervelende electronische storing

Na veel onderzoeken de storing verholpen onder garantie!

in een woord prima

• Faciliteiten wachtruimte

Euro's voor een kleine beurt!

Ik had een afspraak gemaakt voor een kleine beurt voor mijn C klasse. Krijg ik de factuur........ruim **** euro! YEEEEHAAAAA, datr is mooi geld verdienen! Werkzaamheden: Uitlijnen terwijl dat 1000 km eerder bij een bandenbedrijf was gedaan. Uitlijnen kost normaal een vast bedrag. Staat voor **,- ex btw op factuur. Is de klok wel stilgezet of telt die tijd gewoon mee? Dan betaal ik dus dubbele tijd. Ruitenwissers vervangen terwijl ze nog 100% goed waren! Bij reserveren werd me gevraagd of ik een leenauto mee wilde. Ja doe maar, van Steenwijk naar Meppel en weer terug. Afgetankt teruggebracht. Op factuur staat: huurauto, ** ex is ** euro. Ja hoor pffffff. Zeg dat dan van tevoren! Een leenauto is geen huurauto en andersom ook niet!! Gerepareerd sterretje in de voorruit werd een barst. Werd niets van gezegd. Ik rij weg, zie ik die barst. Zeg het gewoon, vraag me of er al een barst in zat! Laat ik via hen bij een schadebedrijf een nieuwe voorruit monteren. 100 euro eigen risico. Heb ik zelf moeten betalen. Dus.... Marco van Beek auto's maakt mijn voorruit kapot, ik kan betalen! Wat ontzettend knullig! En 5 uur werk voor een kleine beurt...? Ik vraag het me af..... Heb gemaild. Krijg ik een vreselijk slappe reactie: De ruitenwissers: Ruitenwissers hebben wij vervangen omdat we jammer genoeg al te vaak de klachten andersom hebben gehad, dat we ze niet hebben vervangen en dat ze volgens de klant niet goed genoeg waren. De voorruit: Doordat wij dachten dat het bekend bij U was hebben we daar in eerste instantie niks aan gedaan. Later in overleg met Henk is het volgens mij goed opgelost. Waarbij zelfs een originele voorruit is gemonteerd. Ik heb *** euro moeten betalen!!!!!!!! Wordt niets over gezegd! Uitlijnen: Laat ik beginnen bij het uitlijnen, wij vragen inderdaad € ** ex, daar zit 0.5 uur arbeid bij in. Nu zijn we met het uitlijnen van de auto ongeveer een half uur/driekwartier mee bezig. Het kan dus zo zijn geweest dat er iets extra tijd bij die 5 uur in zit. Aanbe

• Faciliteiten wachtruimte

Goedendag heer Mussche, Jan, Goed dat je de moeite neemt om kritisch te zijn op onze organisatie. Laat duidelijk zijn dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen en dat dit soort ervaringen van klanten niet passen in onze filosofie. Systematisch proberen we te reageren op de ervaringen. Goed om te weten zijn de 2 volgende zaken • U bent persoonlijke relatie (vriend) van onze werkplaatschef Henk Hogenhorst • Alles (wat ik begrijp van onze receptionist Ron Grendelman en Werkplaatschef Henk Hogenhorst) is vooraf overlegd. Vervangen ruit en ruitenwissers Wij constateerden zoals gezegd dat de ruit gebarsten was. Moest vervangen worden (op u verzoek) door originele Mercedes-Benz ruit, terwijl in u voorwaarden van verzekering stond dat niet origineel moest cq hoefde. Wanneer een ruit vervangen is vervangen wij, gezien de ervaringen uit het verleden, altijd de ruitenwissers. Altijd, niet in jou geval, ontstaan er namelijk strepen. Huurauto Voor een beperkt bedrag bieden wij de klanten in de werkplaats een huurauto aan en vragen of hij “vol” terug kan komen (wordt ook “vol” meegegeven). Aangeboden is door u relatie Henk Hogenhorst om de auto op te halen en terug te brengen nadat auto gereed was. Dat de vorige keer een auto (kleine huurauto) gratis is meegegeven, en u dat dan voortaan als normaal ervaart, vinden wij vervelend en hopen dat u ons vergeeft dat we dat de andere keer hebben gedaan vanwege kleine auto of dat u er niet te ver mee had gereden. Uitlijnen Wij constateren, met zeer professionele apparatuur en een volledig rapport (welke overlegd is aan u) dat de uitlijning niet in orde is volgens fabrieksnormen van Mercedes-Benz. U geeft akkoord om uit te lijnen. Sensoren in de wielen Henk heeft deze op zijn manier vervangen en in orde gemaakt (in zo kort mogelijke tijd volgens Henk) Tevens heeft Henk (in zijn eigen tijd, dus niet geklokt) de banden nog speciaal gebalanceerd zodat het lelijke lood niet meer zichtbaar is. Kleine beurt. Wij voeren de kleine beurt, die aangeven wordt in het systeem van Mercedes-Benz, uit en rekenen daar met exact gemeten tijden uitgevoerd door professionele (door Mercedes-Benz gecertificeerde monteur) Hopelijk geeft dit goed weer hoe wij denken dat wij u hebben behandeld. Tenslotte wil ik u als eigenaar van dit bedrijf uitnodigen voor een kopje koffie om bij ons op locatie deze uitleg nogmaals door te nemen. Ik hoor namelijk graag in het echt van uzelf of hier nog verdere opmerkingen op zijn. Henk kan u aan de hand van onze werkplaatsapparatuur en werkwijze onze handelswijze nogmaals toelichten. We horen graag wanneer u dit uitkomt, zou dit deze week nog kunnen plaatsvinden? Hartelijke groet, Namens het team van Marco van Beek Car Service Marco van Beek Met vriendelijke groet,

Vakkundige kennis Goed en adequaat geholpen!

Mooie showroom, goed aanbod van auto's met de juiste opties. Top!

super geregeld

hier voel jij je als klant KONING

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk en goed zaken doen

goede ontvangst en uitleg over auto"s

Goed ontvangst en klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Degelijk bedrijf, goed persoonlijk contact, afspraken nakomen, goede bijzondere auto’s!

Na een korte zoektocht vond ik een mooie Mercedes bij Marco van Beek. Ik had een paar vragen gestuurd en kreeg van Joep een leuke video boodschap waardoor ik nog enthousiaster werd en besloot om 1,5 uur in de auto te gaan zitten om kennis te maken en de auto te bekijken en proef te rijden. Na een korte onderhandeling hadden we een voor beiden partijen een goede deal. En besloot ik mijn BMW in te ruilen en de Mercedes te kopen. De Mercedes kreeg nog een aankoopkeuring, servicebeurt en nog wat updates. De aflevering was goed geregeld en alles was super voor elkaar volgens afspraak. Mooi degelijk bedrijf met passie voor auto’s.

Altijd een goede ervaring

Alles goed geregeld Snel geholpen

Zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

Goed verzorgd en vriendelijk personeel.

Een bedrijf met klasse!

Met Joep goede zaken gedaan, de service gaat verder als alleen de auto afleveren. Zeer tevreden met mijn GLE 63s AMG en de volgende auto zal ook zeker hier gekocht worden. Bedankt!

Klantgericht en klantvriendelijk

Binnen een week een afspraak kunnen maken. Hebben mij eerst weer thuis gebracht en later weer opgehaald voor de auto. Dat vind ik persoonlijk erg prettig. Verder altijd goed werk geleverd en dat mag best wat kosten vind ik. Ik ben zeer tevreden over de geleverde diensten van de vakgarage van Marco van Beek.

Zeer vriendelijk en snel

Personeel is vriendelijk. Kan wachten totdat de auto klaar is voor een onderhoudsbeurt. Werken transparant waardoor geen nare verassingen op de rekening staan.

• Faciliteiten wachtruimte

Auto uit Duitsland laten importeren door v Beek. Alles super geregeld!

deskundig en vriendelijk

Ik wordt op de hoogte gesteld van bijzondere kosten bij de servicebeurt

• Faciliteiten wachtruimte

De showroom en werkplaats ziet er smetteloos uit en straalt kwaliteit uit en geeft vertrouwen.

De afspraken zijn goed nagekomen en zij staan achter hun product. Een auto kopen is altijd een risico en zij doen er alles aan om dat te minimaliseren

tevreden

tevreden