Adequaat, professioneel en vriendelijk

Tijdens het hele proces van oriëntatie tot aan de aankoop van onze auto zijn wij door zowel Marco als Joep adequaat, professioneel en zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Onderhoud en apk goed uitgevoerd

Onderhoud en apk prima gedaan maar helaas wel 2 minpuntjes. Ik had gevraagd bij telefonische afspraak om de nummerplaathouders te vervangen dit was geen probleem. Helaas is dit niet gedaan en het tweede puntje was toen ik de auto ophaalde ging na +- 1 kilometer het lampje van het motormanagement branden dus gebeld en ik kon direct terug komen. Nu bleek een stekkertje niet goed zijn aangedrukt dit is dus snel en goed opgelost.

afspraak is afspraak

M'n Porsche een onderhoudsbeurt. Alles weer fris en fruitig. Erg fijn is dat je je auto gewassen terug ontvangt.

Ik kom er zeker weer terug.

Prima geholpen door Nick Een proefrit van 2.5 uur was geen probleem. En ze kwamen de i4 zelfs nog brengen. Top.

prima service

Zaterdagmiddag om 13.30 uur lekke band, om 1600 uur reed ik weer. Verder altijd vast en goed personeel.

Zeer professioneel autobedrijf met net even meer service, kwaliteit en vriendelijk personeel.

Ze zijn erg behulpzaam

Je wordt direct en goed geholpen

Wat een fantastische service van dit prachtige bedrijf !

Afgelopen maart kocht ik voor de 2e keer een jong gebruikte X5 bij Marco van Beek, want die had deze in een unieke uitvoering staan. Voor mijn "oude" wagen kreeg ik een zeer nette inruilwaarde en na een klein beetje onderhandelen waren we er al snel uit. De gemaakte afspraken zijn meer dan keurig nagekomen en zelfs een onvoorziene schade werd door dit bedrijf meer dan netjes opgelost. Ik was al erg goed te spreken over dit autobedrijf, maar nu moet het wel heel raar gaan lopen als mijn volgende auto niet uit het mooie aanbod van dit bedrijf gaat komen. Ga vooral zo door met deze topservice !

Snel en adequaat geholpen.

Was de APK vergeten. Snel een afspraak gemaakt, snel geholpen en en-passant nog een storing verholpen.

Dinsdag gebeld voor een mooie wagen die ik op de site had zien staan. Woensdag reed ik erin naar huis. Goede inruil prijs voor mijn vorige auto gekregen en zeer content met de nieuwe. Joep heeft fantastische service geleverd. Bedankt!

Super geholpen snelle actie

Reageren snel scherpe prijzen vriendelijke mensen . Kortom mooi bedrijf

Mijn Jeep zal ik voortaan bij jullie laten doen voor onderhoud !

De personeel is heel erg vriendelijk en showroom ziet er netjes uit en hele mooie auto's.

zeer goed

Snel geholpen ni

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne mensen goed geholpen !

• Faciliteiten wachtruimte

Heel erg tevreden al meer dan 13 jaar en daarom kom ik graag uit het Gooi naar Marco van Beek voor o

Super bedrijf met super vakbekwame mensen die die mensgericht te werk gaan!

Prachtig bedrijf

Mijn tante had vroeger een Jamin winkel. Daar rondlopen was dezelfde ervaring als rondlopen in de showroom van Marco van Beek: als een kind in een snoepwinkel. Prachtige showroom, vriendelijk personeel en, niet onbelangrijk, lekkere koffie. Een autorit van 1 uur en 3 kwartier is de moeite waard. De reden van het bezoek was de aanschaf van een nieuwe auto. Het voortraject met persoonlijke video's via WhatsApp is fris en vernieuwend. Keurig afgeleverd met aandacht voor detail!

Alles naar wens

Vriendelijk ontvangen! Komt afspraak na! Prijs kwaliteit verhouding prima!

• Faciliteiten wachtruimte

APK en onderhoudsbeurt volgens afspraak uitgevoerd.

Volgens afspraak is de benodigde APK en onderhoudsbeurt inclusief reparaties uitgevoerd. Ik werd alleen overvallen bij het ophalen van de auto op 01-12-2023, dat er koelvloeistof lekt en hiervoor 1 liter is aangevuld. Wat voor mij nu nog onduidelijk is, is of de lekkage is opgelost of dat ik dit op de één of andere manier zelf in de gaten moet houden c.q. moet blijven aanvullen? NB: Eenmaal thuis met de auto ben ik sinds vorige week geveld door de griep, vandaar dat ik er nog niet op teruggekomen ben om deze vraag te stellen en deze review hiervoor gebruik.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

een echte aanrader!

Ik ben goed en snel geholpen door kundige medewerkers.

Altijd de juiste service

Of je nu op zoek bent naar die ene speciale auto, de aankoop zelf, garantie, of algemeen onderhoud, zij staan altijd klaar met de juiste service! Wij zijn al meer dan 10 jaar tevreden klanten. We kwamen bij autobedrijf Marco van Beek terecht met een probleemauto waar een andere garage geen raad mee wist. Na hun inspectie hebben we nog jarenlang plezier gehad van die auto. Bovendien, omdat een van hun medewerkers in dezelfde plaats woont als ik, wordt onze auto zelfs opgehaald voor onderhoud en 's avonds keurig gewassen weer teruggebracht! Dat noem ik pas service!

• Faciliteiten wachtruimte

Alles volgens afspraak, fijne ervaring

Mijn ervaring bij de aankoop van een nieuwe iX1 was erg goed. Op afstand tot een overeenkomst gekomen en daarna is alles volgens afspraak vlekkeloos afgewikkeld. Ben zeer tevreden met de auto en service, ik kan deze garage iedereen aanbevelen.

goed!

Ruxveenseweg 6