Prima, was weer allemaal goed geregeld en de koffie was ook lekker!

Weer een prima ervaring bij Auto Blaschke.

Jaar in jaar uit top service!!

Mijn auto gaat al jaren naar Blaschke en nog nooit een negatieve ervaring gehad! Betrouwbaar en transparant over kosten ed. Ik woon inmiddels in een andere stad maar mijn auto gaat nog elk jaar naar Blaschke.

Goede service en fijn personeel!

Mijn auto heb ik een jaar geleden gekocht en moest een periodieke onderhoudsbeurt en algehele controle krijgen. Netjes uitgevoerd en kreeg ook een wasbeurt!

Service en communicatie

Correcte communicatie en open en eerlijke service en overleg ondanks leeftijd rijdt de auto weer prima na alle onderhoud en reparaties

Deskundig, vriendelijk en punctueel

Nette kostenopgave vooraf en een schone auto - top

Topservice

Vriendelijk en snel

Banden wisselen is een fluitje van een cent....en dat is het hier ook..... Heerlijk!

Perfecte service, vrolijk, vriendelijk, oprecht.

Na een lange rit uit Zandvoort werden we vriendelijk geholpen, kopje koffie, we kregen het gevoel dat men blij was dat we langs kwamen.

Goede service!

Prima service, doen alles in overleg met de klant.

Goede service, snel en vriendelijk

Verzetten van een afspraak is snel en zonder moeite geregeld. Communicatie verloopt goed en duidelijk, geen verrassingen. Goed onderhoud en persoonlijk contact

Vertrouwd en professioneel

Het fijne aan Auto Blaschke begint bij binnenkomst: de vriendelijke en vertrouwde gezichten bij ontvangst. Je kunt er overigens op afspraak of - bij kleine problemen - onaangekondigd binnenvallen; altijd een vriendelijk onthaal en een snelle ingreep. Auto-onderhoud brengt nou eenmaal onkosten met zich mee. Maar je hebt twee zekerheden: het werk is professioneel en onnodige kosten worden vermeden. Ik voel me er thuis. Al jaren.

G een enkele op- of aanmerking

Ik was er op tijd, personeel ook. Snelle intake. Goede service: Bechikbaar stellen van leenfiets. Tijdig telefoontje gekregen dat de auto klaar was en afgemeld. Kon hem vlug ophalen. Rekening zoals van tevoren ongeveer aangegeven. Geen verrassing dus.

top geregeld allemaal

als ik nog eens een baan zoek wil ik daar werken

Al 20jaar goede ervaring

Prima snelle service

Goed geholpen op zeer korte termijn mijn reparaties uit gevoerd.

Transparant en klantvriendelijk

Het was weer tijd voor de jaarlijkse APK. Meteen ook de kleine beurt laten uitvoeren. Al bij al wordt dat al snel duur, maar dat hoort bij auto-rijden. Kosten zijn transparant en worden vooraf overlegd. Wat moet en niet moet voor APK is duidelijk, de keuze is aan jou.

Snel en prima geholpen

Snel en prima geholpen goede service

professioneel, goed eindresultaat en extra service.

zeer vriendelijke mensen in alle lagen van het bedrijf.

Ondanks dat een leenauto niet beschikbaar was (wel besproken) werd ik thuis gebracht en opgehaald. Daarnaast is de auto goed onderhouden en is de APK uitgevoerd.

Top bedrijf!

Altijd geïnteresseerd en tijd voor een bakkie koffie. Goede service!

bovengemiddeld

Klantvriendelijke ontvangst en goede follow up van de afspraken.

Keurig, goed geholpen

Inschrijving RDW had vertraging, maar hier ligt de oorzaak bij het RDW

Dik te vrede

Goede service.

Prettige garage.

Ben al jaren klant. Persoonlijke benadering. Uit te voeren acties bij een onderhoudsbeurt worden eerst doorgesproken en afgestemd.

Laarstraat 61

5025 VJ Tilburg