Vriendelijk en eerlijk contact.

Eerlijk en vriendelijk contact gehad. Op een ontspannen wijze auto ingeruild en andere auto gekocht.

goed geinformeerd, gewerkt conform afspraak

goede service en hulp bij vragen.

Perfecte service

Netjes en correct geholpen vooraf gebeld wat de kosten zijn.

Geweldige service , snel en goed.

Geweldige service ,Keurig geholpen , reparatie snel en tegen goede prijs uitgevoerd. Denken echt mee

Vriendelijk personeel en uitstekend geholpen

Bij binnenkomst werd ik gelijk netjes ontvangen en werd mij alles duidelijk uitgelegd voor een proefrit die ik wilde maken. Daarna een goed gesprek gehad voor het kopen van een auto, er werd goed meegedacht aan mijn wensen en dat is super verlopen. Ik raad het aan om hier uw auto te halen. Het voelt vertrouwd en dat is voor mij al de belangrijkste reden om hier terug te komen.

Precies zoals afgesproken

Afspraak gemaakt en alles correct gedaan

Servicegericht en vertrouwd

Prettige ervaringen met dit prima bedrijf.

betrouwbaar en er wordt uitgevoerd wat is beloofd

Al jaren is Auto Blaschke "mijn dealer/ mijn garage". Geen enkele aanleiding een andere te kiezen. Betrouwbaar, vriendelijk en zeer ervaren.

In een mum mijn spiegel besteld en gemaakt.

Ik ben heel goed geïnformeerd en binnen 2 dagen op de door mij gekozen tijd werd de buitenspiegel direct geplaatst. Bedankt voor snelle service.

Duidelijke afspraken, bij meerkosten wordt je altijd even gebeld om te overleggen. Zelfs de binnenkant van mijn auto was gestofzuigd.

Zeer tevreden over de service en vriendelijkheid.

Auto wegens een grote beurt bij Blaschke in de Laarstraat geweest en rijdt weer als nieuw.

Wordt er al jaren uitstekend geholpen

De service is uitstekend en ben zeer tevreden over deze garage. Ook voor kleine akkefietjes kun je zonder afspraak even binnen rijden en wordt je dan indien mogelijk meteen zonder kosten geholpen

Zeer goed, snel en vakkundig geholpen

Zoals altijd zeer goed, snel en vakkundig geholpen met het vervangen van 2 lampen voorkant

Vertrouwd gevoel

Ik ben goed geinformeerd over de dingen die gedaan moesten worden

Alles wordt keurig uitgevoerd en beetgepakt.

Keurige afhandeling van een set nieuwe banden. Zeer snel opgepakt en geplaatst. Meegedacht door de verkoper wat de mogelijkheden en wensen zijn omtrent type band.

Zeer klantvriendelijk en eerlijk

Wij komen al jaren bij Auto Blaschke voor het onderhoud aan onze auto’s. Ze zijn er heel erg klantvriendelijk, vakkundig, hebben een snelle service en vooral eerlijk. Er wordt altijd netjes overlegd en een eerlijk advies gegeven over eventueel te vervangen onderdelen. Wat niet perse hoeft of nog niet nodig is wordt ook niet gedaan.

Ontevreden!

Bij Blaschke geweest omdat mijn verwarming stuk was, helaas viel dit niet binnen de voorwaarde van mijn Autotrust garantie. Toen ik de order wou annuleren werd mij €*** gerekend voor de diagnose van een defecte kachelweerstand. Hierdoor was het ‘verstandiger’ om de kachel ook te laten repareren. Uiteindelijk claimt Blaschke 3 uur bezig geweest te zijn met het vervangen van de kachelweerstand. Al met al heb ik €*** af mogen rekenen voor een weerstand van €** en dus €*** ‘’montagekosten’..

Goede service, zeer klantvriendelijk

De APK plus onderhoud, keurig ik 1 dag uitgevoerd. Ik werd netjes tijdig geïnformeerd over het onderhoud dat nodig was en de verwachtte kosten. Puntje van kritiek: Graag even vooraf vragen of iemand parfum in de auto wil... ik krijg er namelijk hoofdpijn van. Heel attent, maar liever niet :) Verder dikke prima!

vriendelijk behulpzaam

minpunt is echter: auto 's avonds laten afleveren vanwege afspraak de dag erna om 09.00 uur, na belletje in de middag was men nog niet bezig waardoor aanbevelen twijfelachtig wordt

goede service

Prettig geholpen tegen een nette prijs

Mijn auto is gekeurd en hij heeft een beurt gehad. Sochtends gebracht en in het begin van de middag stond ie gekeurd en wel klaar.

Dik tevreden met een prima service!

Dank voor de gewassen auto, dit keer ook van binnen!

Hoewel we wel wat gewend zijn van AutoBlaschke, worden toch altijd weer verrast door de vakkundige en eerlijke service.

Prima, was weer allemaal goed geregeld en de koffie was ook lekker!

Weer een prima ervaring bij Auto Blaschke.