Goede ontvangst Duidelijke afspraken met goede servive Niet te duur Gebeld worden over extra kosten / mankement en welke actie Mestrom moest ondernemen

je wordt goed geholpen

je word goed geholpen en als je de auto hebt weg gebracht bellen ze je netjes op als ie klaar is ben je niet tevreden of is er nog iets niet goed gedaan kun je ook meteen weer terug komen en word het meteen goed gedaan super,

ik heb niet zo veel ervaring.maar eenbeetje wel

Snel geholpen

Lamp kapot, bellen, aankomen meteen geholpen snel weer weg

prima autobedrijf!

zeer goede ervaring jaren lang zowel zakelijk als prive ivm de apk/div. beurten/onderhoud, prima en nette service.

Vertrouwen

Wederom voor een storing naar Mestrom geweest. Ook al kan de garage er niks aan doen maar het is iedere keer weer een verrassing wat de kosten zijn. Eerlijk gezegd voor een opel met deze kilometerstand had ik dit niet verwacht van een Opel.

Zeer Goed

Zeer goed behandeld met het probleem waarvoor ik kwam en vervolgens ook goed opgelost en binnen een reƫle tijd. Veel lof van mijn zijde.

goede service

snelle en goede service na mijn pech langs weg. snel op weg geholpen

Accuraat

Werd snel weer op weg geholpen , een klein vervelend ongemak door een steenmarter veroorzaakt . Prima service . Ruud Rensen

Prettige garage, vriendelijk personeel, geven bij benadering de te verwachten kosten aan, komt vertr

zie boven

Niks op aan te merken

De onderhoudsbeurt is gedaan volgens verwachting

Direct en snel geholpen. Meedenken met mijn probleem. Top.

Zoals altijd zeer goed

Altijd rustig de tijd nemend, vriendelijke service en kwaliteit.

Prima service en advies. Voor mij geen andere garage.

Al jarenlang ben ik klant bij garage Mestrom en dat bevalt prima. Onlangs problemen gehad met mijn oude auto. Nu een andere gekocht bij garage Mestrom en daardoor weer vele jaren autoplezier.

uitstekend, zonder poespas

Uitstekende service, meer dan voldoende ruimte in de agenda om een afspraak te maken, keurig op tijd aangevangen en even keurig op tijd gereed. Zoals gezegd, uitstekende service zonder poespas

Je wordt altijd vriendelijk en beleefd geholpen. Als er iets vervangen of gerepareerd moet worden dan wordt je eerst gebeld om te overleggen. Ik heb al jaren goede ervaringen met garage Mestrom.

Service en klantvriendelijkheid, zoals gewoonlijk , heel goed!

De defecte Sensor , van de Stuurbekrachtigingspomp van mijn Ford Focus, is naar mijn idee goed gerepareerd en functioneert tot op heden weer als normaal!

Ik heb een goed gevoel .anders kwam ik niet terug.

Ik ben perfekt geholpen ...goede service. Mijn inziens een heel goed bedrijf.

geweldige garage

fijn contact met medewerkers, er wordt over de kleinste reparatie eerst overlegt. Garage met de beste service ever .

een prettige samenwerking

aandacht voor de problemen die op een goede wijze worden opgelost

Vriendelijk & behulpzaam

Fijn en zeker aan te bevelen!

Ze staan altijd voor je klaar en problemen worden snel opgelost!

Wat kleine dingetjes gehad met de auto! Een balletje plegen en je kan snel terecht bij de garage! De problemen werden gelijk opgelost en de communicatie is duidelijk! Je weet waar je aan toen bent bij hen.

Eerlijk, betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Werkzaamheden werden na volle tevredenheid verricht.

Prettig bedrijf en komt afspraken na.

Om tijdens onze vakantie niet terug naar huis te rijden voor de zomercheck van de auto zijn wij bij de garage Mestrom aangegaan. Op onze vraag of zij ook onze Opel Meriva wilde checken of dat we naar onze eigen garage moesten was dit geen probleem. Wij konden gelijk een afspraak maken en werden netjes behandeld en kregen ook een toelichting dat onze remblokjes voor op korte termijn aan vervanging toe waren. Wij besloten in overleg dit ook gelijk te laten doen, veiligheid, nieuwe werden besteld en gelijk een afspraak gemaakt. Al met al zeer tevreden.

Ik werd snel geholpen

een goed geslaagde reparatie