Niks op aan te merken. Alles netjes afgehandeld.

Vooraf besproken met de hoofd monteur aan de hand van de foutmelding wat er gedaan zou moeten worden. 2e lambdasonde vervangen. Keuze gemaakt betreft onderdeel. En de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd op de vrijdag ochtend. Alles netjes gedaan. Ik kom niet voor niks steeds terug voor onderhoud aan mijn auto bij deze garage.

Betrouwbaar en vakmensen

Betrouwbaar en vakmensen

Snelle en goede service!

Vriendelijk contact zonder poespas. Meteen een goede prijs m.b.t. inruil. Ook heel prettig is de Mestrom pech op weg service. Bij vragen achteraf meteen antwoord en er wordt meegedacht. Kortom, een fijne garage!

Vriendelijke vakkundige garage

Garage Mestrom is een garage met vriendelijke en vakkundige mensen. Afspraak is afspraak, precies zoals je het mag verwachten.

zeer deskundige, vriendelijke en snelle service

problemen verholpen met starten van de auto

Prima advies, klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Klantgericht en goed advies.

Betrouwbaar

Vriendelijk, goede uitleg bij vragen.

Top bedrijf!

Goed geholpen. Aardig en behulpzaam. Autobedrijf is een aanrader.

Keurig, netjes en snel geholpen

Ik ben vaste klant en waardeer de service van garage mestrom.

Altijd goed geholpen

Wij worden als klant altijd serieus genomen, en worden altijd goed geholpen. Wij weten niet of de prijzen goed zijn, maar wij gaan na onderhoud of reparaties eigenlijk altijd met een glimlach weer weg. Ze nemen ook de moeite om te kijken wat de problemen zijn, en mocht het niets zijn (rammelende bagage) dan wordt er niets in rekening gebracht (terwijl er toch tijd in geïnvesteerd is). Wij komen al jaren voor onderhoud van onze auto, en zijn van plan dit in de toekomst te blijven doen.

Zeer goed.

Gemoedelijk klantvriendelijk en fijn geholpen.

Zeer goed.

Zeer vriendelijk goede servies

Ik kwam binnen met een storing,deze werd meteen opgelost.

Snelle service

Ik had een reserve sleutel nodig voor mijn opel. Nadat ik telefonisch contact gehad heb met Gérard was het na 2 dagen al geregeld.

100%

Prima service.

Prima service, snel, adequaat en persoonlijk.

De afgelopen tijd enige keren geweest met relatief kleine problemen. Ik kon dan altijd per direct terecht en alles was binnen een dag opgelost.

Prima verlopen en snel.

De korte zin zegt denk ik genoeg.

Nette en rustige afhandeling van de klacht en goed advies.

Door iedereen goed geholpen, met goed advies en meedenken naar een tevreden oplossing van de klacht. Met vriendelijk en deskundig personeel. Is er al iets bekend over de wielen/banden van de ingeruilde auto, bel me even 06-22441938. Met vriendelijke groet, A/ van Lanen,

Wederom fantastisch geholpen!

Wederom vriendelijk en adequaat geholpen.

Fijne, warme en vakkundige hulp

Een hele vriendelijke en snelle hulp. Zoals altijd.

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Zeer positief en no nonsense

Correcte benadering en service!!!

Afspraken worden uitstekend nagekomen. Monteurs zijn kundig en komen, indien gewenst, zelf uitleg geven.

Prima garage

Correct, netjes en vakmanschap , dat typeert garage Mestrom.

Ik was ''s ochtends netjes op tijd aan de beurt, kreeg een kop koffie aangeboden. Verder vriendelijke medewerkers en op tijd klaar volgens vooraf aangegeven schatting.