Zeer tevreden, heel klantgericht en behulpzaam

Prima garage, aardige en vakkundige mensen, die hun best doen om je weer op weg te helpen. Bedankt!

Perfect!

Zijn vriendelijk en hebben mij elke keer super geholpen!

Top garage, behulpzaam personeel.

Super geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Doen wat ze beloven.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Zeer tevreden met deze garage.

Goede service en vriendelijke mensen

Fijne garage

Ben bijzonder tevreden met garage Mestrom, Wordt altijd netjes geholpen door de baliemedewerkers en er lopen goede monteurs rond.

Kwaliteit

Duidelijk, goede informatie, nette zaak, goed geholpen

nog steeds tevreden met de service ook na 45 jaar nog van vader op zoon en van spoorlaan naar het industrie terrein nog steeds prima

Prettige service

zoals altijd: tevreden

Wij hebben onze nieuwe bedrijfsbus via Garage Mestrom aangekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling en communicatie omtrent het moment van aankoop en de daadwerkelijke overdracht. Zoals altijd is alles prima verlopen!

Na een bezoek i.v.m defecte accu gelijk een nieuwe accu kunnen plaatsen en gelijk een afspraak kunnen maken voor de volgende dag voor kleine onderhoudsbeurt en een APK prima geregeld.

wasgoed

ik werd meteen geholpen

Beter als verwacht

Top service, snel en naar grote tevredenheid. Als bonus ook nog garantie.

perfect

goede service

Super service!

Wij zijn altijd super super tevreden over de service! Worden altijd netjes behandeld en geholpen! En met het kopen van onze nieuwe Opel grandland x ook super goede uitleg en hulp gehad niet opdringerig super relaxt en kon alles vragen niks was te gek! Al met al een super service!

Alles prima uitgevoerd

Alles uitgevoerd volgens afspraak,en nog n lekker kop koffie.

Ervaren .,vriendelijk personeel

Bij Garage Mestrom Groesbeek B.V. Vakkundig en plezierige bediening!

bijzonder goed

als klant word je netjes geholpen ,en de chef werkplaats geeft uitleg als er iets is wat verholpen moet worden.

Prima service, vriendelijke medewerkers

Wij hebben onze Opel Adam bij Garage Mestrom gekocht. Zijn zeer vriendelijk te woord gestaan en onze vragen zijn op geduldige wijze beantwoord.

Erg tevreden bij de aanschaf van een jonge auto met weinig kilometers

Op het internet op zoek gegaan naar een zeer jonge Opel Corsa met weinig kilometers, deze bleek bij Mestrom te staan. Tijdens het bezoek op een vrijdagmiddag hebben we meteen maar besloten om de auto aan te schaffen. Omdat wij niet om de hoek wonen heb ik de vraag gesteld of we de auto meteen mee konden nemen. Hij moest immers nog een zijn eerste (jaar)beurt krijgen. Gelukkig kon dat. De auto ging meteen naar de werkplaats op de brug, en de beurt werd direct uitgevoerd. (waar maak je dat nog mee). Gelukkig hebben we tot nu toe geen aanspraak op de garantie hoeven maken. Dus daar hebben we tot op heden geen ervaring mee:)

Top goede service

Super geholpen, maar dit is altijd goed.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Goede ervaringen mee

Prima service volgens afspraak

Bij bijzonderheden wordt er gebeld, verder afgewikkeld volgens afspraak.

Een blijvend vertrouwd adres.

Zoals altijd weer correct geholpen door de zeer ervaren monteurs, die ook willen mee denken en kundig advies geven.