Vriendelijke bediening

Goed geholpen door vakkundig personeel

Prima geholpen

We kwamen rustig kijken zonder dat er iemand naar je toe kwam. prima dat vind ik fijn Hierna werden we goed geholpen door Jan de Groot Auto gekocht en een week later kon ik hem al ophalen.

Snel, vertrouwelijk en klantvriendelijk.

Vanaf eerste contact tot aan het ophalen van de auto super geholpen.

Al 27 jaar klant

Al 27 jaar klant

Erg goede service

Goede service. Snel geholpen. Goed bedrag voor m’n auto teruggekregen

Heel fijn behandeld

Jaren klant. Slechte ervaring met de laatste gekochte auto. Prima en heel fijn opgelost. We zijn blij met onze nieuwaankoop en de wijze waarop het één en ander is afgehandeld.

Klantgericht

Wat een top bedrijf, idd een echt famillie bedrijf. Ik kom niet uit deze omgeving maar had vandaag een aanhanger gehuurd om iets op te halen in Rhenen. Krijg ik een lekke band, ga ik naar de Groot en “natuurlijk kunnen wij die band ff plakken voor u meneer.” Vriendelijke secretaresse achter de balie en hetzelfde voor de monteur, binnen 20 min kon ik weer verder met een dichte band. De prijs, voor ff tussendoor en geen klant, nog geen €20,- dit maakte m’n dag weer goed. Bedankt mensen. Theo

Een fijne, goed geregelde garage!

Wij kregen gelijk een goed gevoel bij de garage toen we een proefrit gingen maken. Drie dagen later hebben we ook de auto gekocht en konden we hem ophalen. Zeer tevreden en een vertrouwd gevoel! Erg blij met onze nieuwe aanwinst :)

Uitstekende service, klantvriendelijk,

Levertijd van auto was 3 weken, i.vm.. vakantie, werd een leenauto beschikbaar gesteld.

Prettig contact!

Fijne benadering door de verkoper.

Ik ben zeer goed geholpen

Hele vriendelijke mensen. Ben zeer goed geholpen en een auto inruilen ging gemakkelijk. En het afhandelen van de nieuwe auto ging gewoon heel goed. Zeer tevreden.

Super te vreden , komt zijn afspraken na

niets dan lof

Wij lopen al vele jaren bij Autobedrijf de Groot tot volle tevredenheid. ook nu wij weer een auto daar hebben gekocht, werden wij vriendelijk en deskundig geholpen. ook met de andere medewerkers hebben wij goed contact. vriendelijk en behulpzaam. wij hopen nog vele jaren van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Prachtig en eerlijk bedrijf

Je wordt er altijd geweldig geholpen,. Luisteren goed, van de balie, en de verkoper, en zeker ook de medewerkers in de garage. Iknkom er al jaren.

prettige auto garage om zaken mee te doen

Van het begin tot het eind goed geholpen bij auto bedrijf de Groot in Rhenen, goede communicatie en snelle afhandeling van zaken. Erg tevreden.

Spoedige afhandeling door fijne mensen.

Vanaf het eerste contact tot de aflevering erg plezier geholpen. Duidelijke communicatie en net even dat stapje extra. Bedankt!

Goede service en heldere afspraken

Koop en inruil van de auto's worden zorgvuldig afgehandeld. Goede ondersteuning, heldere afspraken en vriendelijke service.

Keurig geholpen, erg fijne verkoper toppie!!

Erg fijn bedrijf en zelfs uiteindelijk maar liefst 2 auto' s gekocht. Fijne verkoper die niks opdrong en goede inruilprijzen gaf. Tot snel!!

fijne ervaring gehad met de verkopers mooi bus gehad

meerdere malen contact gehad over een bus. werden specifieke dingen goed uit gezocht en duidelijk over gebracht naar mijn. waardoor ik met een fijne bus rond rijdt met veel opties om door te groeien met mijn bedrijf

Goed geholpen, eerlijk verhaal

Prettige open communicatie, eerlijk zeggen hoe het zit. Blij met de aankoop.

Top begeleiding

Wat een super fijne, vriendelijke samenwerking hebben wij gehad. Wij zochten een specifieke auto en De Groot heeft ons geholpen met de aankoop. Van alle acties werden we keurig op de hoogte gehouden. Eigenlijk was de oplevering niet mogelijk op een wenselijke dag, maar Steven heeft alles op alles gezet om dit te halen. Dankzij hem geniet ik nu al van mijn bolide. Steven heeft alles begeleid en hij heeft al mijn vragen en/of opmerkingen keurig opgepakt. Ik kom zeker terug, maar voorlopig geniet ik van deze prachtige black beauty. Je merkt echt dat service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij dit autobedrijf!

Goede, betrouwbare club, prettige mensen

Denken mee, niet pushing, netjes en vriendelijk.

prima auto maar after sales zijn niet denderend

Prettig contact met de verkoper en voor traject. Ik heb een mooie mitsubishi outlander gekocht bij de Groot. Echter er zijn nog een paar puntjes die we achter zouden bespreken, maar dat lijkt er niet echt van te komen. Toch wel schril contract, voor traject wordt je snel teruggebeld en als je niet op neemt de volgende dag nog een keer, maar als de koop eenmaal gesloten is hoor je niet meer zoveel. Misschien beetje naief van mijzelf, maar voor zoveel geld en gerenomeerd bedrijf als de Groot had ik toch meer verwacht. Prima aan te bevelen, maar volgende keer zou ik het toch anders doen!

Netjes

Zeer klantvriendelijk

Goed geholpen en er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant

Galileistraat 46

3902 HR Veenendaal