Goede auto en heel klantvriendelijk

Vorige week een mooie Citroën c1 gekocht in Rhenen. Heel goed geholpen en heel blij met de auto. Ook toen bleek dat de accu na 1 dag helaas leeg was, is dit heel goed opgelost door het bedrijf. Kortom, echt een aanrader deze dealer!

Fijne autoverkoper

Bij de Groot een mooie 2de hands gezinsauto gekocht, en de oude auto ingeruild. Het was een fijne manier van zaken doen en hier komen we zeker nog is een keer terug.

Perfecte service

Mooi bedrijf perfecte klantenservice.

Een aanrader…topservice en zeer vriendelijke medewerkers

Goed geordende showroom met vriendelijk personeel

Vriendelijke benadering door het personeel. Veel verschillende soorten auto’s in verschillende leeftijden en prijsklassen maakte me nieuwsgierig. Ik heb wel veel wachttijd moeten overbruggen.

Zeer goed geholpen met 2 auto's een werkbus en een privé auto

Zeer goed geholpen met 2 auto's een werkbus en een privé auto. Dit was niet de 1e maal maar al vele keren heeft auto bedrijf de Groot in Veenendaal ons geholpen aan een goede wagens. Met mede een uitgebreide prima service van alle medewerkers. Zal zo weer een auto bij hen kopen. Bij de Groot kopen is zekerheid van een betrouwbare auto anders helpen ze je er wel mee.

Een aanrader!

We waren op zoek naar een nieuwe auto en binnen een week had onze verkoper een goede auto voor ons gevonden! We zijn ontzettend blij met de auto en zijn erg goed geholpen! Zeker een aanrader!

Top service en kwaliteit autos

Gisteren een mooi Golf gekocht bij De Groot. Kwaliteit autos voor een scherpe prijs. Goeie en vriendelijke service, alles wordt duidelijk uitgelegd als je vragen hebt. Kortom top autobedrijf!

"thuiskomen"

We hebben daar een hele nette auto gekocht, en het voelde direct goed! We merken dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Een blijvertje!!!

Top bedrijf

Aardig netjes goede klantenservice heel tevreden

Bijzonder goed

Wij zijn super goed geholpen En heel klant vriendelijk

Geweldige afhandeling!

Geholpen door Thom en was/is prettig zaken doen met deze wel gedreven jongen man. Daar voor in hun andere filiaal geweest en ook daar heel erg netjes onthaald en geholpen, echter uitgeweken naar hun filiaal in Rhenen omdat daar toch een voertuig stond die mij meer aan trok. This een fijn bedrijf en de mensen zijn stuk voor stuk erg vriendelijk!

Goede service Goed geregeld

Wederom goed geholpen met de aankoop van een andere auto. Flexibel bedrijf met een divers aanbod.

Zeer prettig geholpen

Fijn personeel herkennen je als je weer komt. Geven je de rust en ruimte.

Goede service en vriendelijk personeel

Al een aantal jaar geleden hier een auto gekocht. Altijd in onderhoud gehad. En pas een andere auto gekocht. Ze denken mee en altijd super vriendelijk!

Prettig zaken gedaan!

Fijne verkoper, prijs nieuwe bus, en inruilprijs was goed!

Een betrouwbaar en open bedrijf waar iedereen voor je klaarstaat.

Altijd vriendelijke ontvangst. Zeer goede service.

Vertrouwd autobedrijf met gevoel voor de mens

Een aantal weken geleden stapte ik, op advies van een collega, binnen bij autobedrijf de Groot. Omdat mijn toenmalige auto zo goed als total los was was ik genoodzaakt een andere auto te kopen. Een belangrijk punt hierbij was dat het een betrouwbare auto zou zijn met lage vaste kosten. De auto die ik wilde paste eigenlijk niet in mijn budget maar toch heeft Diederik het voor elkaar gekregen om voor een zeer redelijke prijs een auto te regelen en daar ben ik hem dankbaar voor. Ik ga voor het verdere onderhoud of bij eventuele aanschaf van een andere auto graag naar autobedrijf de Groot terug.

Klantvriendelijke en heldere toelichting op het aanbod.

open en heldere toelichting op de occasion, er wordt geluisterd naar opmerkingen en ervaringen tijdens de proefrit, prettige gesprekken. tip: bij plaatsen trekhaak hoort ook een wit nummerbord.

Ongedwongen en betrouwbaar!

Ongedwongen en vriendelijk geholpen in de showroom op zoek naar een nieuwe auto. Zeer vriendelijk personeel tijdens de verkoop. Ook de after Sales heeft Steven zeer prettig en professioneel gedaan. Een prettig en betrouwbaar bedrijf!

Zeer tevreden over firma De Groot en verkoper Thom.

Keurig geholpen. Zeer tevreden over de afhandeling van de aankoop.

Ze nemen de tijd voor je

Fijne garage die de afspraken nakomt. Oprecht vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke bediening

Goed geholpen door vakkundig personeel

Prima geholpen

We kwamen rustig kijken zonder dat er iemand naar je toe kwam. prima dat vind ik fijn Hierna werden we goed geholpen door Jan de Groot Auto gekocht en een week later kon ik hem al ophalen.

Snel, vertrouwelijk en klantvriendelijk.

Vanaf eerste contact tot aan het ophalen van de auto super geholpen.

Galileistraat 46 3902 HR Veenendaal

318529 652