Fijne aardige mensen, zeer goede service

Gebruikte auto daar gekocht. Deze is naar verwachting klaar gemaakt! Zeer netjes

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Meerdere bedrijfswagens gekocht. Mooi bedrijf, altijd klantvriendelijk en kennis van zaken.

Klantvriendelijk en goede service

Voelt vertrouwd

Geweldig autobedrijf

Garage De Groot is een geweldig autobedrijf heb daar een mooie Nissan Juke gekocht en heb mijn andere auto goed kunnen inruilen verkoper Diederick is een super aardige en behulpzame jongeman die mij goed geholpen heeft nam er alle tijd voor ik zou daar zo weer een auto kopen kreeg meteen een goed en vertrouwd gevoel bij dit bedrijf eerlijke mensen met mooie en goede autos...5 sterren dubbel en dwars waard Diederick bedankt voor de goede service ben blij met mijn nieuwe auto....

Goed bedrijf, meedenkend in mogelijkheden

Mijn ervaring met Autobedrijf de Groot is als zeer prettig ervaren. Er wordt goed met de klant meegedacht, en ze nemen de moeite voor je. Vriendelijk personeel!

Goede service en afspraak is afspraak

Prettige manier van onderhandelen over de auto. Afspraken worden in overleg gemaakt en nagekomen. Aflevering voldeed aan de verwachting.

goede service

alles is prima geregeld volgens afsprak

Ben erg goed geholpen en een goede deal gehad en nu een top auto

Heel fijn en snel geholpen, mooi familiebedrijf. Aardige mensen. Alles wat wij zochten

uitstekend

prima dienstverlening.

Uitmuntende auto gekocht voor een redelijke prijs.

Ben uitstekend en vriendelijk geholpen. We hebben een reeële deal kunnen maken. Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief, kan het iedereen aanbevelen.

Fijn bedrijf, regelen alles meteen

Bedrijfsbus gekocht, alles netjes snel geregeld. Mooie voorraad auto’s. Behulpzame verkopers. Reageren heel snel en attent op alle vragen. Bus volgens afspraak thuis afgeleverd gekregen.

Top!!

Goed, vriendelijk en transparant

Aardige mensen zeer goed geholpen.

Aardige mensen en zeer goed geholpen.

Goede vlotte service !

Zeer persoonlijk

Fantástisch Garagebedrijf

Vriendelijk, hartelijk, goed, serieus, attent, gewoon domweg een uitermáte plezierig bedrijf!!

Prettig gastheer

Goed geholpen en een snelle afhandeling van de zaken

Goed geholpen door Diederik

‘s ochtends een auto gezien, in de namiddag handtekening gezet. Goed, snel en duidelijk geholpen door Diederik. Paar dagen later stond de auto netjes klaar. Thanks!

tevreden

Kreeg in mijn ogen een goed bod voor mijn inruilauto, vriendelijke en eerlijke verkoper.

duidelijk, vriendelijk, eerlijk.

Vriendelijk geholpen, zeer tevreden over het contact en hoe de aankoop van de occasion is verlopen.

Goede auto en heel klantvriendelijk

Vorige week een mooie Citroën c1 gekocht in Rhenen. Heel goed geholpen en heel blij met de auto. Ook toen bleek dat de accu na 1 dag helaas leeg was, is dit heel goed opgelost door het bedrijf. Kortom, echt een aanrader deze dealer!

Fijne autoverkoper

Bij de Groot een mooie 2de hands gezinsauto gekocht, en de oude auto ingeruild. Het was een fijne manier van zaken doen en hier komen we zeker nog is een keer terug.

Perfecte service

Mooi bedrijf perfecte klantenservice.

Een aanrader…topservice en zeer vriendelijke medewerkers

Goed geordende showroom met vriendelijk personeel

Vriendelijke benadering door het personeel. Veel verschillende soorten auto’s in verschillende leeftijden en prijsklassen maakte me nieuwsgierig. Ik heb wel veel wachttijd moeten overbruggen.