Top bedrijf.

Uitstekende service. Uitstekend tarief. Prettige behandeling, uitgebreide uitleg.

Vertrouwd adres.

Na een afspraak te hebben gemaakt zeer goed op de hoogte gehouden worden omtrent deze via sms. Mooie werkplaats en kundig, vriendelijk personeel. Auto heeft wederom een perfecte beurt gehad. Een erg vertrouwd adres is voor ons de belangrijkste reden onderhoud te regelen via Scheerders, een mooi familie bedrijf.

Goede betrouwbare garage

Heb er twee auto’s gekocht en tevens twee auto’s van mijn gezin zijn er in onderhoud . Goede service en snelle actie /reactie bij vragen

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Prima service en vriendelijke eigenaren / medewerkers.

Betere service dan bij mijn dealer in Tilburg.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Erg vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Ik kon altijd binnen een redelijke termijn terecht en werd steeds vriendelijk en goed geholpen

Netjes

Volgens afspraak

Geweldige service

Geweldige service vandaar een 9. waarom geen 10 dit vanwege als je afspreekt dat de auto om 09:00 uur in de garage aanwezig is en de afspraak is dat ze bellen als hij klaar is, ik om 16:00 uur gebeld heb en dat zij er toen nog mee bezig waren. Neem aan als zij nog in de ochtend aan de auto van 1 jaar een beurt geven dat deze in het begin van de middag op de leenfiets weer opgehaald kan worden.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Vriendelijkheid en vakmanschap en alles wat daar tussen zit, zijn geweldig.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Prima bedrijf met vriendelijk personeel binnen de verschillende disciplines.

Recent een jaar KLANT bij deze Garage met goede ervaringen zowel met de garage medewerkers als het administratieve/commerciële deel van de organisatie. De KLANT is hier nog Koning.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

snel en vakkundig geholpen.

afspraak op korte termijn was snel geregeld.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Ik zou geen andere garage willen.

Zij staan altijd voor je klaar ook al is het voor bandenspanning of iets anders kleins, wordt je gelijk mee geholpen. Echt top

Een net bedrijf

Eerlijk en correct

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Modern, klantgericht, goede service vriendelijk, vakbekwaam personeel

Moderne garage met vakbekwaam en vriendelijk personeel. Doen al het mogelijke om de klant te helpen.

Vriendelijk en hulpvaardig geholpen

Sinds kort klant bij uw bedrijf, en ben tot nu toe goed geholpen. uw bedrijf was aanbevolen door div. kennissen. Heb er vertrouwen gekregen dat mijn overstap goed is geweest.

Best goed

Best goed, omdat ik een schrijven had gekregen dat bij een grote beurt het keuren gratis was maar daar moest ik gewoon voor betalen. Ik heb me er ook niet druk om gemaakt en het gewoon betaald omdat ik altijd netjes behandeld word. Wel een aandachtspuntje voor jullie.

Alles was goed

Alles was goed

Superfijne Garage

Denken mee en zijn realistisch en toegankelijk in hun benadering.

Fantastische service

Ze doen er alles aan om het zo makkelijk mogelijk te maken voor je. Verder is de auto goed en degelijk gerepareerd.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Goede service snel geholpen qua reparatie

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Super netjes vriendelijk en goed geholpenheb alles in eenzin gezegd

Heb alles in een zin gezegd

Vriendelijk personeel

Allemaal goed gegaan

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk? N.v.t.

Vertrouwd adres waar ik al decennia kom. Komen afspraken na. Nemen contact op met eigenaar over werkzaamheden aan het voertuig en geven advies. Kortom een garage waar ik een goed gevoel bij heb.

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Prettige communicatie en vakkundig advies en oplossingen die worden geboden

• Vindt u duurzaamheid binnen een organisatie belangrijk?

Na kleine onderhoud is bij mij goed ontvangen

Wel een nadeel had een afspraak gemaakt, maand van tevoren. Wegens drukte kon het wel een dag duren. Had verwacht dat ik erop kon wachten maar ik werd netjes thuis gebracht en weer opgehaald. Dus wat mij betreft is het volgende onderhoud weer bij jullie. Mvg Mari En de beste wensen en gezond 2024