perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had wat problemen met de auto, deze hebben ze netjes opgelost. factuur viel mij mee. Top jongens! \r\n9 jaar klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met dit bedijf gehad. Vorige week hebben we hier een auto gekocht. Het is een eerlijk bedrijf met een zeer goede service. Het goede advies en het vertrouwde gevoel van deze garage maakt het dat je met een gerust hart een goede auto kan kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar. Goede adviezen in een vriendelijke en ontspannen sfeer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedankt voor de goede service!

slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben er geweest om auto te kopen,ze rekenen minimaal 2000 euro marge op de in te ruilen auto,je mag de te kopen auto wel helemaal bekijken maar je mag niet proefrijden want er zijn geen sleutels,wat ik vaag vind,en over de inruilprijs moet je 24 uur wachten,wat ik niet vakbekwaam over vind komen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al sinds 1970 klant van dit bedrijf, dat zegt meer dan genoeg denk ik!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, deskundige en betrouwbare verkoper en monteurs. Kom al jaren bij Auto Oosterhof in Grijpskerk en zal geen andere garage meer willen. Beveel ze dan ook zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk eens de tijd genomen om mijn recentie te schrijven. Eind mei een mooie en nette C5 gevonden bij Oosterhof Grijpskerk. Ondanks de leeftijd (bj 2006) te mooi om op export te gaan. Ik heb deze auto voor een nette prijs kunnen kopen incl. 3 maanden garantie. In deze periode bleken er toch een aantal mankementen aan het licht te komen, welke allemaal netjes zijn verholpen. Ik ben uitermate tevreden over de auto, de service en het vriendelijke en behulpzame team van Auto Oosterhof.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week gestrand met mijn werkbus in Grijpskerk. Auto Oosterhof was de eerste de beste garage die ik tegenkwam. Monteur kwam ondanks zijn middagpauze, direct mee naar buiten om naar mijn bus te kijken. Direct het probleem geconstateerd en ogen onderdeel besteld. De volgende dag om 11 uur morgens weet ik gebeld dat mijn bus gerepareerd was en klaar stond. Topservice!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop gebruikte auto. \r\n\r\nVolledige historie van de auto bekend. Auto stond te koop voor een eerlijke prijs. Tijdens de onderhandeling ook gewoon een eerlijk verhaal.\r\n\r\nDistributieriem en remschijven/blokken voor moesten worden vervangen. Deze zijn netjes vervangen. Monteur heeft bij de beurt, volgens onderhoudsschema bij aflevering, de auto helemaal aangepakt. \r\n\r\nAuto is zeer zorgvuldig afgeleverd!! Top service!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Prima service!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en meedenkende monteurs\r\nPrima koffie......En zaterdag opening van de werkplaats...top

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaringen met dit bedrijf. Goede afspraken, alles wordt nagekomen zoals afgesproken. Vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze vakantie begon het lampje van de olie te branden, reden om langs een Citroën dealer te gaan.\r\nTijdens het nuttigen van een kop koffie werd het probleem verholpen.\r\nMet \"nog een prettige vakantie in ons mooie Groningen\" konden we weer verder.\r\nEen pluim voor deze uitmuntende service.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn gesprek gehad ,goede uitleg. Í

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel deskundig geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar ik voor naartoe rijd vanuit montfoort ( 200 km). \r\nEen bedrijf die je behandeld bij naam ook al kom je er maar 1x per jaar.\r\nEen bedrijf waar je gratis koffoe/ thee krijgt.\r\nEen bedrijf die je niet belazerd...

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede service! ik was op doortocht van het noorden naar het zuiden van het land. en de behulpzame monteurs hebben me snel opweg geholpen bij het repareren van de auto band zonder afspraak net voor sluitingstijd. helemaal top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakbekwame mensen.\r\nStaan altijd klaar voor de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service.\r\nProfessionele deskundigheid.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet een mooie C5 gezien en na een teleurstellend bezoek bij een grote occasiondealer gebeld om hier te gaan kijken. Vriendelijke verkoper die op zaterdag tot na sluitingstijd open bleef en ons deze auto heeft verkocht. Supergoede service, auto vervolgens netjes klaargemaakt en afgeleverd! Ze willen je ook graag weer terugzien voor onderhoud en dergelijke en daar denken wij serieus over, ondanks de reistijd van ruim een uur.\r\nFijn is ook dat de auto\'s geprijsd zijn inclusief klaarmaken en een jaar pechhulp. Dus geen onverwachte meerkosten voordat je weg kunt rijden. Je weet meteen waar je aan toe bent.\r\nWij zijn ontzettend tevreden over deze ouderwets goede service! Ga zo door jongens!

Lageweg 8 9843AM Grijpskerk