Mijn ervaring is uitstekend.

Al meerdere keren warme service en eerlijk advies mogen ervaren en ik kom er graag, ondanks de grote afstand!

Lekker gewoon zaken doen zonder toeters en bellen

Goed en duidelijk geholpen zonder opdringerige verkooppraatjes. Je weet waar je aan toe bent bij sander

Super vriendelijk ! Super service

Vriendelijker kan niet ! Ook de service kan niet beter !

Onderhouds beurt gehad en navigatie geupded. Gratis leenauto

Veel moeite voor mij gedaan door Oosterhof. Super snel m'n lease auto gekregen en snel alles afgerond en zelf weinig tijd in hoeven steken.

Uitstekende service en hulp

Gedegen en duidelijke uitleg bij diverse auto's. De verkoper, Sander, neemt ruim de tijd om je vragen te beantwoorden en je van de juiste informatie te voorzien. Inmiddels al meerdere auto's gekocht en in onderhoud bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Dit naar volle tevredenheid. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Hele goede ervaring met de garage!

Op 23-10-2019 ben ik bij de garage lang geweest om te kijken voor mijn eerste autootje: een Citroën C1. Na een paar dagen heb ik besloten voor de auto te gaan. Alles verliep heel netjes en vertrouwd. Ik ben heel tevreden over de auto en hoe alles is verlopen!

Klantvriendelijke en georganiseerd

Mijn eerste auto gekocht en is in nette staat afgeleverd. Zeer tevreden met het contact met Sander voor het beantwoorden van mijn vragen. Zeker aan te raden!!

Zeer vriendelijk en professioneel.

Zijn allemaal erg vriendelijk en bouwen echt een band op met de klant. Hier doen ze echt de moeite voor je.

De auto voor een beurt, winterbandjes en naar het poetsbedrijf? “Dat regelen we wel even.” Wat een heerlijke service bij auto Oosterhof. Met daarbij nog de haal- en brengservice ben je gewoon helemaal klaar. Echt super!

G. Postma, Grijpskerk is uitermate tevreden

Zodanig dat ik op 2 november 2019 kom voor de gratis keuring.

Wij zijn enorm goed geholpen door Simon. Zo vriendelijk en behulpzaam. We zijn tevreden naar huis gegaan. Dank je wel

Uitstekende service.

Ben elke dag blij met de auto die ik bij Oosterhof gekocht heb. Ik ben hier erg goed geholpen. Je krijgt hier persoonlijke aandacht en de beste service waarbij er echt met je wordt meegedacht. Aanrader dit bedrijf!

Klantgericht, vriendelijk, zakelijk

Met een klein budget wilde ik een andere auto kopen. Mijn ervaringen e afgelopen tientallen jaren bij Auto Oosterhof zijn uitstekend, dus daar ging ik heen. Er was een nieuwe verkoper, jong en dynamisch. Hij luisterde goed naar mijn wensen en mogelijkheden. Ik wilde een zo energie-zuinig mogelijke dieselauto, omdat mijn vertrouwen in elektrische auto's nog moet groeien. Veiligheid staat bij mij voorop, maar dat is bij auto Oosterhf sowieso gegarandeerd. Ik ben bijzonder blij met de representatieve auto die ik kreeg aangeboden. De koop werd gesloten met een deal waarover ik uiterst tevreden was. Ook de nazorg was pico bello.

Prima service en gemoedelijke sfeer

Prettig geholpen.

Altijd mee denkend zo als wij hebbe egt een auto nodig inverband moeder ver weg enja naar werk en boodschappen en wij zitten onder bewind om te voorkomen dat we schulden krijgen dus ja ze denken gewoon goed mee en heb tot nu toe geen klachten gekregen waarom dingen wat langer duurt dat het betaald is dus dat is erg fijn dat het niet alleen om. Geld gaat maar ook om de veiligheid en respect dus voor mij zeg ik ga zo door vr gr natalie jager

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De helden van de werkplaats hebben onze auto vlug weer op weg geholpen!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren onze auto in onderhoud bij Auto Oosterhof. Personeel zeer vriendelijk en deskundig en altijd tijd voor kopje koffie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij garage Oosterhof. Ik ben zeer tevreden en als dat niet zo is, dan zeg ik dat liever rechtstreeks, dan op deze wijze, omdat ik \r\nhet als zeer storend ervaar, dat ik dit soort beoordelingen moet doen. Het is bovendien dwingend, omdat ik weet, dat het bedrijf erop afgerekend wordt.\r\nDaar maak ik bezwaar tegen. Een 10 voor garage Oosterhof, maar een 1 voor het management team van Citroen of voor degenen, die dit soort beoordelingen afdwingen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, deskundigheid maar vooral betrokken bij de klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onderhoudsbeurt auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wegens gezinsuitbreiding zochten wij een ruime station. Via internet kwamen wij op een zeer mooie en luxe uitgevoerde C5 Tourer bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Het contact was vanaf het eerste telefoontje en binnenkomst in de showroom gelijk erg prettig! Alles wat besproken was tijdens het aankoopgesprek voor onze C5 Tourer is door de kundige werkplaats keurig uitgevoerd! Wij gaan bij aankoop van de volgende auto zeker weer naar Sander in Grijpskerk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had wat problemen met de auto, deze hebben ze netjes opgelost. factuur viel mij mee. Top jongens! \r\n9 jaar klant.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel