Een geweldige service en klant vriendelijk.

Bij technische problemen zoeken de monteurs naar oplossingen.

Uitstekend betrouwbaar autobedrijf

Fijne no nonsense mensen. Nette auto's, goede after sales!

Ben al een aantal jaren klant bij dit bedrijf en het voldoet uitstekend. Goede service en vriendelijk personeel.

Een heel fijn bedrijf waar persoonlijke aandacht voorop staat.

Omdat ik een bijzondere auto online zag staan bij Autobedrijf Oosterhof, heb ik er een afspraak gemaakt. De persoonlijke aandacht die ik als klant kreeg, vond ik opvallend goed, Hier wordt nog niet in "protocollen" gedacht maar met de klant meegedacht. Dat vind je tegenwoordig lang niet overal meer en al helemaal niet bij de grote dealerbedrijven. Toen ik de koop had gesloten, werden alle gemaakte afspraken keurig nagekomen en op de afgesproken dag stond mijn auto netjes klaar.

Ik kan me geen betere service voorstellen.

Wij zijn ontzettend blij met de aankoop. Echt onwijs bedankt voor jouw geduld, het vetrouwen en de geweldige service. Top!!!!!

Topservice..!!

Kwaliteit..snel..netjes..vakmanschap..

top

top

Wat een geweldig bedrijf

Vandaag can uit het midden van het land een DS 3 Crossback gekocht voor onze zoon. Voorafgaand al goed contact via Whatsapp met Sander Hartholt. De transactie kunnen afronden. Al de administratieve handelingen kipen soepel en we gingen met de nieuwe auto naar huis! Heb heel wat auto’s in mijn leven gekocht en versleten maar nog nooit zo’n goede service en afhandeling meegemaakt!

Klantvriendelijk en vakkundig

Zeer goede service bij onderhoudsbeurt halen/brengen van auto en in eigen tijd updaten van software en navigatie. Zeer content met contact en behandeling

Klantvriendelijk en professioneel

Goede ontvangst; vragen naar bijzonderheden. Perfecte informatie over vragen, mede door direct en persoonlijk contact met de werkplaats. Na de “grote beurt”, 50000 km, prima feed back over wat er is gedaan is. Zeer betrokken garage, in alle opzichten perfect.

Wij zijn prima geholpen en er werd goed meegedacht met ons we zijn zeer tevreden

E nemen alle tijd voor jouw en niet opdringerige en vragen kon altijd met eerlijke antwoord

Eerlijk en netjes

Eerlijke informatie, alles is bespreekbaar. Goede, betrouwbare auto gekocht, helemaal blij!

Geen leenauto beschikbaar, maar was van te voren medegedeeld.

Zeer goed contact met de receptie / chef werkplaats

Fijne service en gemoedelijke sfeer

Bij de aankoop in alle opzichten goed geholpen. De kwaliteit van onderhoud was al bekend.

Gelijk een vertrouwd gevoel bij deze topdealer

Gemoedelijke sfeer, dat geeft vertrouwen. Mijn eerste auto gekocht bij Auto Oosterhof en blijf zeker klant. Ook zal mijn dochter met haar Citroën het onderhoud gaan laten doen bij dit bedrijf. Dus twee nieuwe klanten erbij, dit zegt genoeg.

Prima service. Werd meteen gebeld over een probleem. Er werd overlegd of ze dit konden oplossen.

Zeer goede ervaring met een prachtig autobedrijf!

Vorige week via de mail contact gehad over een bepaalde auto. Deze voldeed niet aan mijn wensen, maar Sander vertelde dat hij wellicht een auto had die wél aan mijn wensen voldeed. Diezelfde middag een proefrit gedaan en tot grote en volle tevredenheid mijn auto ingeruild! Top afspraken en goede communicatie. Helder en duidelijk, komt eerlijk over. Daar houdt ik van. We komen zeker terug!

Al meer dan 50 jaar klant, zegt genoeg!!

100%

Het Team van verkoop tot receptie tot werkplaats ismen zeer goed team ,geen poespas en weten waar ze over hebben. Persoonlijk ben ik nogal kritisch daar ik ook in een garage heb gewerkt . Maar hier niets op aan te merken. Ik geef mijn auto en die van mijn vrouw met een gerust hard aan de mensen van de werkplaats. Verder wensen wij het gehele Team een gezond 2022. Groet fam Luiken

Altijd een prima resultaat.

Ik heb nog nooit een wanklank gehoord. Altijd was het antwoord op een vraag, zorgen wij voor, niets was te veel.

Goed :-)

Nieuwe winterbanden voor Duitsland

Bij de bandenwissel bleek dat het profiel van de voorbanden onvoldoende was voor Duitsland. Toch fijn dat ik gewaarschuwd werd. Je zal maar een ongeluk krijgen in Duitsland met te weinig profiel.....

Topgarage

Goeie service..

Opdracht (bandenwissel) en SeizoensCheck uitgevoerd.

Zeer tevreden over de uitgevoerde bandenwissel en zeer beslist ook de SeizoensCheck.