• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaringen met dit bedrijf. Goede afspraken, alles wordt nagekomen zoals afgesproken. Vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze vakantie begon het lampje van de olie te branden, reden om langs een Citroën dealer te gaan.\r\nTijdens het nuttigen van een kop koffie werd het probleem verholpen.\r\nMet \"nog een prettige vakantie in ons mooie Groningen\" konden we weer verder.\r\nEen pluim voor deze uitmuntende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn gesprek gehad ,goede uitleg. Í

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel deskundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar ik voor naartoe rijd vanuit montfoort ( 200 km). \r\nEen bedrijf die je behandeld bij naam ook al kom je er maar 1x per jaar.\r\nEen bedrijf waar je gratis koffoe/ thee krijgt.\r\nEen bedrijf die je niet belazerd...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede service! ik was op doortocht van het noorden naar het zuiden van het land. en de behulpzame monteurs hebben me snel opweg geholpen bij het repareren van de auto band zonder afspraak net voor sluitingstijd. helemaal top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakbekwame mensen.\r\nStaan altijd klaar voor de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service.\r\nProfessionele deskundigheid.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet een mooie C5 gezien en na een teleurstellend bezoek bij een grote occasiondealer gebeld om hier te gaan kijken. Vriendelijke verkoper die op zaterdag tot na sluitingstijd open bleef en ons deze auto heeft verkocht. Supergoede service, auto vervolgens netjes klaargemaakt en afgeleverd! Ze willen je ook graag weer terugzien voor onderhoud en dergelijke en daar denken wij serieus over, ondanks de reistijd van ruim een uur.\r\nFijn is ook dat de auto\'s geprijsd zijn inclusief klaarmaken en een jaar pechhulp. Dus geen onverwachte meerkosten voordat je weg kunt rijden. Je weet meteen waar je aan toe bent.\r\nWij zijn ontzettend tevreden over deze ouderwets goede service! Ga zo door jongens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ingespeeld op onze zoektocht naar een 2ehands wagen. Redelijke inruilprijs en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke aangename contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nu bijna een jaar klant bij de mensen van Auto Oosterhof Grijpskerk. Een onderhoudsbeurt, verzorging van winterbanden, APK enzovoort, worden prima verzorgd en er wordt meegedacht. Een leenauto staat altijd klaar. Ik kan het alleen maar aanraden. Ben erg tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als van oud, prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Xantia gebracht voor een grote beurt. Eerlijk advies en enthousiaste mensen. Duidelijk liefhebbers van Citroën. Ondanks dat het economisch niet rendabel is toch de auto helemaal laten opknappen. Men denkt goed mee en is goed bereikbaar. \r\nOndanks het feit dat ik bijna een uur moet rijden naar Grijpskerk zal ik mijn \'liefhebbers\' auto daar laten onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service! Mijn auto begaf het op zaterdagmiddag......\r\nBinnen een uur gerepareerd door een monteur in vrije tijd notabene!! Vriendelijk personeel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn sedert 1982, d.i. 35 jaar klant bij Garage Oosterhof en dit naar onze volle tevredenheid en berijden inmiddels onze 7e Citroen.\r\nHet personeel is zeer deskundig, klant- en servicegericht.\r\nJe voelt je als klant \'welkom en thuis\'. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij al vanaf 1973 Citroën bij garage Oosterhof

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en prettige dienstverlening, waarbij het spuiten van het dashboard van onze nieuwe tweedehandse C3 en het aanbrengen van flankbeschermers niet onvermeld mogen blijven! We zijn er heel blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zeer vriendelijk en deskundig personeel van monteur tot verkoper, men denkt met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, vriendelijk personeel en er wordt met de klant meegedacht.