Uitstekende service transparant en prima vakgarage

Sinds een paar jaar na altijd bij de Peugeot dealer te zijn geweest overgestapt naar Oosterhof. Wat een fijne vakgarage. Super aardige mensen en altijd top service. Gratis leenauto tot je beschikking. Transparante communicatie en keurige factuur. Overleggen altijd als er iets moet gebeuren. Mijn auto is in vertrouwde handen bij Auto Oosterhof.

Fantastisch geholpen

De laatste 8 jaar mijn vaste dealer. Ben begonnen met een gewone c3. Daarna door gezinsuitbreiding overgestapt op een berlingo, 6 jaar later nog steeds in mijn bezit heerlijke auto die zelden problemen heeft. Door mijn werk werk had ik een 2de auto nodig. Toen viel mijn oog op een c3 picasso ook weer een heerlijke auto. Door de vele kilometers die ik maak per jaar werd het tijd voor een zuinigere auto. Dus maar even weer naar Oosterhof voor een gesprek. Daar viel mijn oog op een c4 cactus. Toen deze auto's op de markt kwamen vond ik ze al super tof en was er dus ook snel over uit. Een c4 cactus werd het. Na 2 weken in mijn bezit te hebben en ruim 1000 kilometer verder kan ik melden dat ik er nog geen moment spijt van heb gehad. Een gemiddeld verbruik van 1 op 16,5. Kan zuiniger maar moet je geen 120 telkens rijden op de snelweg. Op 1 tank ongeveer 750 kilometer rijden. Wat een genot. Niet 2 keer per week meer bij het tankstation staan. De service en snelheid van Oosterhof en Sander zijn gewoon weg super net als de auto's die zei verkopen. Mijn volgende auto gaat hier zeker weer weg komen.

Top bedrijf !!

Onze ervaring met Sander en zijn team is vertrouwd en eerlijk.. Service is top !!Nemen alle tijd voor je om je vragen te beantwoorden Vandaag onze derde auto die wij bij Sander hebben gekocht opgehaald . Wij komen zeer zeker terug bij hun. Groet Jappie en Hennie

Kennis, kunde, vriendelijkheid

Bij Oosterhof voel je je altijd welkom, kan je vaak wachten terwijl ze de auto onder de loep nemen of je krijgt een gratis leenauto mee. Kortom, nooit stress vanwege de goede service.

Vakkundig en servicegericht

Wordt steeds tot tevredenheid geholpen

Jammer dat er 5 sterren maximale zijn. Ik wil graag 10 geven

Ik woon in Rotterdam en ben naar Grijpskerk gereden om een auto te kopen. Dat was de beste beslissing ever. Wat voor een service! Het is ongelooflijk hoe Sander met zijn klanten omgaat. Geen vraag is te veel, elke probleem wordt super snel opgelost, hij regeld dingen die hij echt niet verplicht is om te doen puur om klanten te helpen. Echt geweldig. ( en NEE- hij heeft mij voor deze review niet betaald - ik meen het echt). Ik ga hem zeker verder aanbevelen. Bedankt voor alles.

goeie service

nette werkplaats, nette showroom. alle auto's staan er zeer netjes bij. heel netjes geholpen met de inruil van mijn auto, en koop van de nieuwe auto. goede voorwaarden en garanties. je krijgt je auto tip top mee.

Prettige, correct en vertrouwd.

Prettige ervaring bij aankoop van een tweedehands auto en inruil van mijn auto. Correcte afhandeling en goede service.

Snelle service. Vriendelijke hulp en benadering

Alles top geregeld

Alles volgens afspraak geregeld.

Garage Oosterhof is een betrouwbare firma en levert goede service.

Een geweldige service en klant vriendelijk.

Bij technische problemen zoeken de monteurs naar oplossingen.

Uitstekend betrouwbaar autobedrijf

Fijne no nonsense mensen. Nette auto's, goede after sales!

Ben al een aantal jaren klant bij dit bedrijf en het voldoet uitstekend. Goede service en vriendelijk personeel.

Een heel fijn bedrijf waar persoonlijke aandacht voorop staat.

Omdat ik een bijzondere auto online zag staan bij Autobedrijf Oosterhof, heb ik er een afspraak gemaakt. De persoonlijke aandacht die ik als klant kreeg, vond ik opvallend goed, Hier wordt nog niet in "protocollen" gedacht maar met de klant meegedacht. Dat vind je tegenwoordig lang niet overal meer en al helemaal niet bij de grote dealerbedrijven. Toen ik de koop had gesloten, werden alle gemaakte afspraken keurig nagekomen en op de afgesproken dag stond mijn auto netjes klaar.

Ik kan me geen betere service voorstellen.

Wij zijn ontzettend blij met de aankoop. Echt onwijs bedankt voor jouw geduld, het vetrouwen en de geweldige service. Top!!!!!

Topservice..!!

Kwaliteit..snel..netjes..vakmanschap..

top

top

Wat een geweldig bedrijf

Vandaag can uit het midden van het land een DS 3 Crossback gekocht voor onze zoon. Voorafgaand al goed contact via Whatsapp met Sander Hartholt. De transactie kunnen afronden. Al de administratieve handelingen kipen soepel en we gingen met de nieuwe auto naar huis! Heb heel wat auto’s in mijn leven gekocht en versleten maar nog nooit zo’n goede service en afhandeling meegemaakt!

Klantvriendelijk en vakkundig

Zeer goede service bij onderhoudsbeurt halen/brengen van auto en in eigen tijd updaten van software en navigatie. Zeer content met contact en behandeling

Klantvriendelijk en professioneel

Goede ontvangst; vragen naar bijzonderheden. Perfecte informatie over vragen, mede door direct en persoonlijk contact met de werkplaats. Na de “grote beurt”, 50000 km, prima feed back over wat er is gedaan is. Zeer betrokken garage, in alle opzichten perfect.

Wij zijn prima geholpen en er werd goed meegedacht met ons we zijn zeer tevreden

E nemen alle tijd voor jouw en niet opdringerige en vragen kon altijd met eerlijke antwoord

Eerlijk en netjes

Eerlijke informatie, alles is bespreekbaar. Goede, betrouwbare auto gekocht, helemaal blij!

Geen leenauto beschikbaar, maar was van te voren medegedeeld.

Zeer goed contact met de receptie / chef werkplaats

Lageweg 8

9843AM Grijpskerk