Kennis, kunde, vriendelijkheid

Bij Oosterhof voel je je altijd welkom, kan je vaak wachten terwijl ze de auto onder de loep nemen of je krijgt een gratis leenauto mee. Kortom, nooit stress vanwege de goede service.

Vakkundig en servicegericht

Wordt steeds tot tevredenheid geholpen

Jammer dat er 5 sterren maximale zijn. Ik wil graag 10 geven

Ik woon in Rotterdam en ben naar Grijpskerk gereden om een auto te kopen. Dat was de beste beslissing ever. Wat voor een service! Het is ongelooflijk hoe Sander met zijn klanten omgaat. Geen vraag is te veel, elke probleem wordt super snel opgelost, hij regeld dingen die hij echt niet verplicht is om te doen puur om klanten te helpen. Echt geweldig. ( en NEE- hij heeft mij voor deze review niet betaald - ik meen het echt). Ik ga hem zeker verder aanbevelen. Bedankt voor alles.

goeie service

nette werkplaats, nette showroom. alle auto's staan er zeer netjes bij. heel netjes geholpen met de inruil van mijn auto, en koop van de nieuwe auto. goede voorwaarden en garanties. je krijgt je auto tip top mee.

Prettige, correct en vertrouwd.

Prettige ervaring bij aankoop van een tweedehands auto en inruil van mijn auto. Correcte afhandeling en goede service.

Top service

Snelle service. Vriendelijke hulp en benadering

Alles top geregeld

Alles volgens afspraak geregeld.

Garage Oosterhof is een betrouwbare firma en levert goede service.

Een geweldige service en klant vriendelijk.

Bij technische problemen zoeken de monteurs naar oplossingen.

Uitstekend betrouwbaar autobedrijf

Fijne no nonsense mensen. Nette auto's, goede after sales!

Ben al een aantal jaren klant bij dit bedrijf en het voldoet uitstekend. Goede service en vriendelijk personeel.

Een heel fijn bedrijf waar persoonlijke aandacht voorop staat.

Omdat ik een bijzondere auto online zag staan bij Autobedrijf Oosterhof, heb ik er een afspraak gemaakt. De persoonlijke aandacht die ik als klant kreeg, vond ik opvallend goed, Hier wordt nog niet in "protocollen" gedacht maar met de klant meegedacht. Dat vind je tegenwoordig lang niet overal meer en al helemaal niet bij de grote dealerbedrijven. Toen ik de koop had gesloten, werden alle gemaakte afspraken keurig nagekomen en op de afgesproken dag stond mijn auto netjes klaar.

Ik kan me geen betere service voorstellen.

Wij zijn ontzettend blij met de aankoop. Echt onwijs bedankt voor jouw geduld, het vetrouwen en de geweldige service. Top!!!!!

Topservice..!!

Kwaliteit..snel..netjes..vakmanschap..

top

top

Wat een geweldig bedrijf

Vandaag can uit het midden van het land een DS 3 Crossback gekocht voor onze zoon. Voorafgaand al goed contact via Whatsapp met Sander Hartholt. De transactie kunnen afronden. Al de administratieve handelingen kipen soepel en we gingen met de nieuwe auto naar huis! Heb heel wat auto’s in mijn leven gekocht en versleten maar nog nooit zo’n goede service en afhandeling meegemaakt!

Klantvriendelijk en vakkundig

Zeer goede service bij onderhoudsbeurt halen/brengen van auto en in eigen tijd updaten van software en navigatie. Zeer content met contact en behandeling

Klantvriendelijk en professioneel

Goede ontvangst; vragen naar bijzonderheden. Perfecte informatie over vragen, mede door direct en persoonlijk contact met de werkplaats. Na de “grote beurt”, 50000 km, prima feed back over wat er is gedaan is. Zeer betrokken garage, in alle opzichten perfect.

Wij zijn prima geholpen en er werd goed meegedacht met ons we zijn zeer tevreden

E nemen alle tijd voor jouw en niet opdringerige en vragen kon altijd met eerlijke antwoord

Eerlijk en netjes

Eerlijke informatie, alles is bespreekbaar. Goede, betrouwbare auto gekocht, helemaal blij!

Geen leenauto beschikbaar, maar was van te voren medegedeeld.

Zeer goed contact met de receptie / chef werkplaats

Fijne service en gemoedelijke sfeer

Bij de aankoop in alle opzichten goed geholpen. De kwaliteit van onderhoud was al bekend.

Gelijk een vertrouwd gevoel bij deze topdealer

Gemoedelijke sfeer, dat geeft vertrouwen. Mijn eerste auto gekocht bij Auto Oosterhof en blijf zeker klant. Ook zal mijn dochter met haar Citroën het onderhoud gaan laten doen bij dit bedrijf. Dus twee nieuwe klanten erbij, dit zegt genoeg.

Top service

Prima service. Werd meteen gebeld over een probleem. Er werd overlegd of ze dit konden oplossen.

Bedrijfsgegevens

Lageweg 8

9843AM Grijpskerk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.