• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakbekwame mensen.\r\nStaan altijd klaar voor de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service.\r\nProfessionele deskundigheid.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet een mooie C5 gezien en na een teleurstellend bezoek bij een grote occasiondealer gebeld om hier te gaan kijken. Vriendelijke verkoper die op zaterdag tot na sluitingstijd open bleef en ons deze auto heeft verkocht. Supergoede service, auto vervolgens netjes klaargemaakt en afgeleverd! Ze willen je ook graag weer terugzien voor onderhoud en dergelijke en daar denken wij serieus over, ondanks de reistijd van ruim een uur.\r\nFijn is ook dat de auto\'s geprijsd zijn inclusief klaarmaken en een jaar pechhulp. Dus geen onverwachte meerkosten voordat je weg kunt rijden. Je weet meteen waar je aan toe bent.\r\nWij zijn ontzettend tevreden over deze ouderwets goede service! Ga zo door jongens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ingespeeld op onze zoektocht naar een 2ehands wagen. Redelijke inruilprijs en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke aangename contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nu bijna een jaar klant bij de mensen van Auto Oosterhof Grijpskerk. Een onderhoudsbeurt, verzorging van winterbanden, APK enzovoort, worden prima verzorgd en er wordt meegedacht. Een leenauto staat altijd klaar. Ik kan het alleen maar aanraden. Ben erg tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als van oud, prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Xantia gebracht voor een grote beurt. Eerlijk advies en enthousiaste mensen. Duidelijk liefhebbers van Citroën. Ondanks dat het economisch niet rendabel is toch de auto helemaal laten opknappen. Men denkt goed mee en is goed bereikbaar. \r\nOndanks het feit dat ik bijna een uur moet rijden naar Grijpskerk zal ik mijn \'liefhebbers\' auto daar laten onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service! Mijn auto begaf het op zaterdagmiddag......\r\nBinnen een uur gerepareerd door een monteur in vrije tijd notabene!! Vriendelijk personeel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn sedert 1982, d.i. 35 jaar klant bij Garage Oosterhof en dit naar onze volle tevredenheid en berijden inmiddels onze 7e Citroen.\r\nHet personeel is zeer deskundig, klant- en servicegericht.\r\nJe voelt je als klant \'welkom en thuis\'. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij al vanaf 1973 Citroën bij garage Oosterhof

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en prettige dienstverlening, waarbij het spuiten van het dashboard van onze nieuwe tweedehandse C3 en het aanbrengen van flankbeschermers niet onvermeld mogen blijven! We zijn er heel blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zeer vriendelijk en deskundig personeel van monteur tot verkoper, men denkt met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, vriendelijk personeel en er wordt met de klant meegedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een MG TF gekocht en zonder garantie. Dit normaal gesproken meenemen en klaar maar bij garage Oosterhof kregen we de sleutel pas nadat er een nieuwe apk en een aantal onderdelen vervangen waren. Keurig alle boekjes er bij en de auto werd zelfs gebracht bij ons. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en geeft ons zeker een goed gevoel. De auto rijdt heerlijk en je voelt dat er met zorg naar is gekeken !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele positieve ervaring. Goede en eerlijke assistentie bij aanschaf eerste koop auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, staan altijd voor je klaar super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sander heeft ons fantastisch geholpen bij de aanschaf van een voor ons nieuwe auto. Door zijn Groningse nuchterheid weet je wat je aan hem hebt. Bij Sander komen wij zeker en ook graag terug.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en aan te raden!!