Prettig contact bij aanschaf occasion

We hebben een mooie Citroën C4 Picasso aangeschaft! Het contact hierover verliep prettig en we hopen op een mooie tijd met onze nieuwe auto!

Vriendelijk en vakbekwaam

De garage straalt een fijne sfeer uit,de mensen zijn vriendelijk en vakbekwaam.

Fijne ervaring

Wij waren opzoek naar een bepaalde auto. Bij auto Oosterhof vonden wij hem. Was wel een stukje uit de buurt maar de moeite waard. Wij hadden een afspraak gemaakt met Sander en na een proefrit de auto aangeschaft. Duidelijke uitleg en eerlijk advies. Bedankt Sander en team Oosterhof voor de snelle levering. Jammer dat jullie niet in de buurt zitten. Anders was de auto zeker bij jullie in onderhoud geweest.

Positief en goed is goed.

Top garage en vakmensen!

Citroën weer apk gekeurd en onderhoudsbeurt. Alles wordt keurig uitgelegd wat er aan de auto is gebeurd en de koffie staat altijd klaar! Ik ben al jaren klant bij Auto Oosterhof en je wordt hier altijd uitstekend geholpen. Top service! Sander en collega's bedankt!

Ik ben heel tevreden!

Bij het zoeken naar een andere auto kregen we eerlijk advies. Men denkt mee, zoekt oplossingen, is realistisch.

Topervaring

Ik had op 1 mei een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Vanwege plotselinge uitval van een van de monteurs kon die niet doorgaan. Op bevrijdingsdag is deze beurt alsnog uitgevoerd (voor 3 klanten), het hele team was extra aan het werk. Waar vind je dat nog? Nou bij Oosterhof. Helemaal top!

Een super bedrijf!

Ik heb vanmiddag een C_3 gekocht. Sander was de verkoper. Wij vinden hem zeer vriendelijk en attent. Hij legt de werking van de auto uitstekend uit. Wij zijn hierover zeer tevreden. Hij is een topverkoper!

Zeer positieve ervaring

Onze ervaring met Oosterhof is zeer positief, mede door verkoper sander. Enthousiast, vakkundig geholpen en ondanks de drukte op de dag van onze proefrit toch alle tijd voor ons. Rijden nu met veel plezier in onze ds3. Zeker een aanrader en mochten we hem weer in willen ruilen dan rijden we met veel plezier weer 1,5 uur naar grijpskerk.

Zeer betrouwbaar bedrijf voor aanschaf auto

Auto Oosterhof is een no nonsense bedrijf die waar maakt hetgeen zij zeggen. Het is fijn om te zien dat er nog autobedrijven zijn die waarde hechten aan kwaliteit, vakmanschap en kennis. De vriendschappelijke en persoonlijke benadering maakt het geheel compleet. De uitvoering van dit alles wordt verpersoonlijkt door Sander. Deze man is uiterst gedreven en probeert het om de klant het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Veiligheid gaat voor alles bij Sander en hij denkt mee met de klant. Kortom: een prettig en fijn persoon. Conclusie: bij Auto Oosterhof is het zeer betrouwbaar kopen. Men is verzekerd van een goede en veilige auto.

Klantvriendelijk en meedenkend

Super geholpen en vriendelijk, fijne koop en keurig netjes afgeleverd! Top bedrijf!

Relaxte aankoop Citroen.

We werden prettig ontvangen en ook het zakelijke gedeelte verliep op prettige wijze. Hoewel we van ver kwamen, gingen we weer in een perfecte auto, goed verzekerd in eigen regio, op weg naar het westen. Thanxxxx.

Altijd betrouwbare service

Ik heb inmiddels meerdere auto’s gekocht bij Oosterhof Grijpskerk. Altijd met tevredenheid wbt service. Alle auto’s waren betrouwbaar, jaren met plezier mee gereden.

Eerlijk, betrouwbaar, goed kwaliteit

De oriëntatie met als slot de aanschaf zijn wij zéér positief over

Uitstekende service transparant en prima vakgarage

Sinds een paar jaar na altijd bij de Peugeot dealer te zijn geweest overgestapt naar Oosterhof. Wat een fijne vakgarage. Super aardige mensen en altijd top service. Gratis leenauto tot je beschikking. Transparante communicatie en keurige factuur. Overleggen altijd als er iets moet gebeuren. Mijn auto is in vertrouwde handen bij Auto Oosterhof.

Fantastisch geholpen

De laatste 8 jaar mijn vaste dealer. Ben begonnen met een gewone c3. Daarna door gezinsuitbreiding overgestapt op een berlingo, 6 jaar later nog steeds in mijn bezit heerlijke auto die zelden problemen heeft. Door mijn werk werk had ik een 2de auto nodig. Toen viel mijn oog op een c3 picasso ook weer een heerlijke auto. Door de vele kilometers die ik maak per jaar werd het tijd voor een zuinigere auto. Dus maar even weer naar Oosterhof voor een gesprek. Daar viel mijn oog op een c4 cactus. Toen deze auto's op de markt kwamen vond ik ze al super tof en was er dus ook snel over uit. Een c4 cactus werd het. Na 2 weken in mijn bezit te hebben en ruim 1000 kilometer verder kan ik melden dat ik er nog geen moment spijt van heb gehad. Een gemiddeld verbruik van 1 op 16,5. Kan zuiniger maar moet je geen 120 telkens rijden op de snelweg. Op 1 tank ongeveer 750 kilometer rijden. Wat een genot. Niet 2 keer per week meer bij het tankstation staan. De service en snelheid van Oosterhof en Sander zijn gewoon weg super net als de auto's die zei verkopen. Mijn volgende auto gaat hier zeker weer weg komen.

Top bedrijf !!

Onze ervaring met Sander en zijn team is vertrouwd en eerlijk.. Service is top !!Nemen alle tijd voor je om je vragen te beantwoorden Vandaag onze derde auto die wij bij Sander hebben gekocht opgehaald . Wij komen zeer zeker terug bij hun. Groet Jappie en Hennie

Kennis, kunde, vriendelijkheid

Bij Oosterhof voel je je altijd welkom, kan je vaak wachten terwijl ze de auto onder de loep nemen of je krijgt een gratis leenauto mee. Kortom, nooit stress vanwege de goede service.

Vakkundig en servicegericht

Wordt steeds tot tevredenheid geholpen

Jammer dat er 5 sterren maximale zijn. Ik wil graag 10 geven

Ik woon in Rotterdam en ben naar Grijpskerk gereden om een auto te kopen. Dat was de beste beslissing ever. Wat voor een service! Het is ongelooflijk hoe Sander met zijn klanten omgaat. Geen vraag is te veel, elke probleem wordt super snel opgelost, hij regeld dingen die hij echt niet verplicht is om te doen puur om klanten te helpen. Echt geweldig. ( en NEE- hij heeft mij voor deze review niet betaald - ik meen het echt). Ik ga hem zeker verder aanbevelen. Bedankt voor alles.

goeie service

nette werkplaats, nette showroom. alle auto's staan er zeer netjes bij. heel netjes geholpen met de inruil van mijn auto, en koop van de nieuwe auto. goede voorwaarden en garanties. je krijgt je auto tip top mee.

Prettige, correct en vertrouwd.

Prettige ervaring bij aankoop van een tweedehands auto en inruil van mijn auto. Correcte afhandeling en goede service.

Snelle service. Vriendelijke hulp en benadering

Alles top geregeld

Alles volgens afspraak geregeld.

Garage Oosterhof is een betrouwbare firma en levert goede service.