Klantvriendelijke en georganiseerd

Mijn eerste auto gekocht en is in nette staat afgeleverd. Zeer tevreden met het contact met Sander voor het beantwoorden van mijn vragen. Zeker aan te raden!!

Zeer vriendelijk en professioneel.

Zijn allemaal erg vriendelijk en bouwen echt een band op met de klant. Hier doen ze echt de moeite voor je.

Top service

De auto voor een beurt, winterbandjes en naar het poetsbedrijf? “Dat regelen we wel even.” Wat een heerlijke service bij auto Oosterhof. Met daarbij nog de haal- en brengservice ben je gewoon helemaal klaar. Echt super!

G. Postma, Grijpskerk is uitermate tevreden

Zodanig dat ik op 2 november 2019 kom voor de gratis keuring.

Wij zijn enorm goed geholpen door Simon. Zo vriendelijk en behulpzaam. We zijn tevreden naar huis gegaan. Dank je wel

Uitstekende service.

Ben elke dag blij met de auto die ik bij Oosterhof gekocht heb. Ik ben hier erg goed geholpen. Je krijgt hier persoonlijke aandacht en de beste service waarbij er echt met je wordt meegedacht. Aanrader dit bedrijf!

Klantgericht, vriendelijk, zakelijk

Met een klein budget wilde ik een andere auto kopen. Mijn ervaringen e afgelopen tientallen jaren bij Auto Oosterhof zijn uitstekend, dus daar ging ik heen. Er was een nieuwe verkoper, jong en dynamisch. Hij luisterde goed naar mijn wensen en mogelijkheden. Ik wilde een zo energie-zuinig mogelijke dieselauto, omdat mijn vertrouwen in elektrische auto's nog moet groeien. Veiligheid staat bij mij voorop, maar dat is bij auto Oosterhf sowieso gegarandeerd. Ik ben bijzonder blij met de representatieve auto die ik kreeg aangeboden. De koop werd gesloten met een deal waarover ik uiterst tevreden was. Ook de nazorg was pico bello.

Prima service en gemoedelijke sfeer

Prettig geholpen.

Altijd mee denkend zo als wij hebbe egt een auto nodig inverband moeder ver weg enja naar werk en boodschappen en wij zitten onder bewind om te voorkomen dat we schulden krijgen dus ja ze denken gewoon goed mee en heb tot nu toe geen klachten gekregen waarom dingen wat langer duurt dat het betaald is dus dat is erg fijn dat het niet alleen om. Geld gaat maar ook om de veiligheid en respect dus voor mij zeg ik ga zo door vr gr natalie jager

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De helden van de werkplaats hebben onze auto vlug weer op weg geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren onze auto in onderhoud bij Auto Oosterhof. Personeel zeer vriendelijk en deskundig en altijd tijd voor kopje koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij garage Oosterhof. Ik ben zeer tevreden en als dat niet zo is, dan zeg ik dat liever rechtstreeks, dan op deze wijze, omdat ik \r\nhet als zeer storend ervaar, dat ik dit soort beoordelingen moet doen. Het is bovendien dwingend, omdat ik weet, dat het bedrijf erop afgerekend wordt.\r\nDaar maak ik bezwaar tegen. Een 10 voor garage Oosterhof, maar een 1 voor het management team van Citroen of voor degenen, die dit soort beoordelingen afdwingen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, deskundigheid maar vooral betrokken bij de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onderhoudsbeurt auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wegens gezinsuitbreiding zochten wij een ruime station. Via internet kwamen wij op een zeer mooie en luxe uitgevoerde C5 Tourer bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Het contact was vanaf het eerste telefoontje en binnenkomst in de showroom gelijk erg prettig! Alles wat besproken was tijdens het aankoopgesprek voor onze C5 Tourer is door de kundige werkplaats keurig uitgevoerd! Wij gaan bij aankoop van de volgende auto zeker weer naar Sander in Grijpskerk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had wat problemen met de auto, deze hebben ze netjes opgelost. factuur viel mij mee. Top jongens! \r\n9 jaar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met dit bedijf gehad. Vorige week hebben we hier een auto gekocht. Het is een eerlijk bedrijf met een zeer goede service. Het goede advies en het vertrouwde gevoel van deze garage maakt het dat je met een gerust hart een goede auto kan kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar. Goede adviezen in een vriendelijke en ontspannen sfeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedankt voor de goede service!

slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben er geweest om auto te kopen,ze rekenen minimaal 2000 euro marge op de in te ruilen auto,je mag de te kopen auto wel helemaal bekijken maar je mag niet proefrijden want er zijn geen sleutels,wat ik vaag vind,en over de inruilprijs moet je 24 uur wachten,wat ik niet vakbekwaam over vind komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al sinds 1970 klant van dit bedrijf, dat zegt meer dan genoeg denk ik!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, deskundige en betrouwbare verkoper en monteurs. Kom al jaren bij Auto Oosterhof in Grijpskerk en zal geen andere garage meer willen. Beveel ze dan ook zeker aan!