Altijd een prima resultaat.

Ik heb nog nooit een wanklank gehoord. Altijd was het antwoord op een vraag, zorgen wij voor, niets was te veel.

Goed :-)

Nieuwe winterbanden voor Duitsland

Bij de bandenwissel bleek dat het profiel van de voorbanden onvoldoende was voor Duitsland. Toch fijn dat ik gewaarschuwd werd. Je zal maar een ongeluk krijgen in Duitsland met te weinig profiel.....

Topgarage

Goeie service..

Opdracht (bandenwissel) en SeizoensCheck uitgevoerd.

Zeer tevreden over de uitgevoerde bandenwissel en zeer beslist ook de SeizoensCheck.

Fijne dealer waar het gelijk vertrouwd voelt.

Omdat we opzoek waren naar een kleine auto bezochten we Auto Oosterhof in Grijpskerk. Het eerste contact verliep gelijk gemoedelijk en vriendelijk. Een deal was ook snel gesloten…geen poespas maar vlot zaken doen. Wij zijn dan ook meer dan tevreden.

Zeer vriendelijk, open en eerlijke manier van zaken doen

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij deze garage ben geweest. Na telefonisch contact een afspraak gemaakt om naar een auto te komen kijken voor mijn dochter. Op de dag van de afspraak had de auto al een beurt en APK gehad en stond eigenlijk al klaar voor aflevering terwijl er nog geen deal was. Dit is echt uitzonderlijk. De verkoper (Sander) gaf aan “ ik wist dat jullie van ver moesten komen, dus mocht het tot een deal komen, dan kun je de auto vandaag nog meenemen” Een garagebedrijf dat zo ver meedenkt en zoveel vertrouwen heeft in een klant die ze alleen maar 1 keer telefonisch hebben gesproken………… ik vind het geweldig!!!

Een zeer klantvriendelijk bedrijf

Altijd vriendelijk geholpen. Zowel in de showroom als wel in de garage. Blij met deze mensen.

Zeer gastvrij, open en eerlijk

Ik heb vandaag een auto bij Oosterhof gekocht. Ik moet hem nog ophalen, maar de ontvangst, en het gesprek waren zeer open gastvrij en eerlijk!

Snelle en correcte hulp

Aan het einde van de werkdag snelle en correcte hulpverlening bij de vervanging van een de accu

Geruststellend dat Auto Oosterhof er voor mij is.

Zelf weet ik niets over auto's dan dat je ermee kunt autorijden. Bij gebrek aan fatsoenlijk openbaar vervoer onmisbaar voor bewoners van het platteland. Waar ik ook ben, als er iets met de auto is, voel ik mij altijd gerustgesteld door het bestaan van Auto Oosterhof. Ze helpen mij al sinds 1982 tot mijn volle tevredenheid. Als iedereen zijn werk zo serieus nam en zo vriendelijk was, dan zag de wereld er veel beter uit,

Gewoon no nonses

Correcte afspraken. Leenauto zonder gedoe.

Goed overleg voor onderhoud

Werd gelijk de dag van onderhoud gebeld. Netjes overlegt wat er gedaan moest worden en wat de kosten ongeveer waren. Auto was op tijd weer klaar. De leen auto die ik mee had was prima en erg zuinig.

Geen poespas alles heel gewoon ,dat geeft vertrouwen in de behandeling van de auto die voor een beurt is geweest .

Vriendelijk en correct geholpen, kortom zeer tevreden.(prima koffie)

Duidelijke uitleg, aandacht en tijd

Heel plezier. Geen gladde praatjes, maar heldere toelichting en uitleg.

Servicegericht met oog voor wat ik als klant nodig heb!

Ik breng mijn Citroën C3 altijd vol vertrouwen naar Auto Oosterhof. Ik word als klant gebeld met een samenvatting van hetgeen is aangetroffen en ontvang dan een advies van wat er moet gebeuren. Ik ben heel blij met deze garage en hun zorgvuldige manier van werken.

Super klantvriendelijke service

Helaas kreeg ik een groot probleem met mijn citroen Berlingo. Door goede en vriendelijke service werd ik perfect geholpen. Evert en Sander wil ik bij deze hartelijk danken voor de goede oplossing! Ik kan deze garage van harte aanbevelen, zij zoeken net zo lang naar een bevredigende oplossing, ondanks dat dit hen veel geld en energie heeft gekost.

Prima service vriendelijk personeel je wordt goed te woord gestaan

Prettig klantcontact, zorgvuldige service. Gratis leenauto zolang het nodig was.

Zoals gezegd ben ik zeer tevreden en druk dat uit met het cijfer 8

Prettig en betrouwbaar

Oude C5 ingeruild voor een nieuwere met heel weinig kilometers. Goede en eerlijke voorlichting over de herkomst van de auto en de THP-motor.

Ongekend!!

We waren al een tijdje op zoek naar een auto voor onze kinderen, waarmee ze veilig naar ons in Denemarken kunnen rijden. Zo zagen we een advertentie van Auto Oosterhof, waarop we gereageerd hebben. Na telefonisch overleg en uitleg van hoe of wat en waarom, hebben we de auto -ongezien- gekocht. We hebben nog nooit zo’n service gehad! Bijna dagelijks contact en overleg. De kinderen hebben de auto opgehaald en zijn de koning en koningin te rijk! Perfect!

Uitstekende dienstverlening

Efficiënt en vriendelijk overleg bij inruil en aanschaf auto.

Ik had een zeer speciale ondersteuningsring nodig voor het Panoramadak van mijn C3. uit 2004. Via mijn eigen dealer in Nieuwegein met Auto Oosterhof in contact gebracht, was de enige in Nederland die nog zo'n ring hadden. Gebeld met Simon, in no-time afspraak gemaakt en ring is inmiddels onderweg. Super.!