Prima en snelle service.

Er kwam snel hulp en de auto werd snel gerepareerd.

Meedenkend, goede service.

Goed, maar jammer dat APK nu apart aangevraagd moet worden.

Klantentevredenheid staat op nummer 1!!

Ik heb veel garages gezien, maar hoe zij je pamperen en ervoor zorgen dat alles op punt staat, is bangelijk. Ik kwam voor enkel een onderhoud maar kwam te weten dat er iets niet klopte met de uitlijning van banden waardoor ik een raar geluid kreeg. Ik dacht dat het normaal was voor zo een type auto. Na dat alles in orde was, voelde en hoorde ik het verschil wel. Ik heb ineens een nieuwe auto. En in tussentijd kreeg ik een paar koffies aangezien ik even moest wachten. Bedankt voor alles! Top team

Uitstekende service en meedenken

Uitstekende service en meedenken

uitstekende en klantvriendelijke service

goede ervaring met jullie bedrijf.

Vlot, eerlijk, flexibel, spontaan

Snel en makkelijk afspraken maken en doen wat ze beloven. Als er meer dingen nodig zijn voor reparatie altyd in overleg en aantoonbaar. Voor kleine reparaties maken ze vaak een gaatje vrij. Spontaan en gezellig bedrijf, waar je je snel thuis voelt.

Kundig en klantvriendelijk

Kundig en klantvriendelijk

Zo ziet service eruit, lampje stuk: lampje eruit, nieuw erin.

Service volgens ‘klaar terwijl u wacht!

Prettige service en deskundige medewerkers.

In goed overleg komen tot optimale tevredenheid.

Altijd top

Mooi bedrijf, uitstekende service, vakkundige mensen. En flexibel! Ik was de afspraak vergeten, werd gebeld: geen probleem, we regelen het wel!

Snelle afspraak voor APK en goedkoop

Ik kon nog op korte termijn een afspraak inplannen en APK keuring was goedkoop.

altijd vriendelijk. staan altijd voor je klaar.

Prima geholpen

Prettig advies

Geweldig wat een goede service

Acute klacht met mijn auto.Mijn vaste garage heeft vacantie toen andere garage in het dorp gebeld, maar die had geen tijd, Toen Groot Jebbink gebeld, en mijn verhaal gedaan, Ik was van hartelijk welkom, Was om 13.15 in garage en reed een half uur later als een gelukkig mens weer naar huis en kon weer veilig de weg op, Wat een super service Bedankt

Ik word altijd snel en efficient geholpen

Als er een probleem met de auto is, kan ik altijd snel bij de garage terecht. Als ik een vraag heb, krijg ik een duidelijk antwoord. Ik ben niet voor niets al vanaf 1988 bij garage Groot Jebbink.

top service

topservice

altijd goede service staan altijd voor je klaar

Uitstekende persoonlijke aandacht voor de auto

We hebben een oude auto, Er wordt door deze mensen meegedacht over de aanpassing en verbetering van onderdelen van de auto. Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Geweldige service

Er is goed met me meegedacht en ik werd telefonisch op de hoogte gehouden over de bijzonderheden. Na sluitingstijd kon ik de auto toch nog ophalen omdat de sleutel voor me klaar gelegd was bij de benzinepomp ernaast. Wel jammer dat de medewerker aldaar niet eerst mijn identiteit controleerde maar meteen de sleutel meegaf. Dat is echter het autobedrijf niet aan te rekenen. Betaling kon plaatsvinden middels een factuur, superhandig na sluitingstijd. Niets dan lof over autobedrijf Groot Jebbink!

Alsof het de eigen auto van de monteur is.

Indien mogelijk is men direct bereid je te helpen het probleem op te lossen op een vriendelijke, deskundige manier.

Ik heb mijn auto voor een grote beurt en APK in onderhoud bij Autobedrijf Groot Jebbink gehad. Ik heb netjes een leenauto meegekregen om weer thuis te komen. Mijn auto rijdt weer als nieuw. De verleende service en het onderhoud aan de auto zijn uitstekend. Ik ga elk jaar terug voor het onderhoud en de APK. Personeel is heel klantvriendelijk en service gericht.

Wij komen al 20 jaar bij autobedrijf Groot-Jebbink omdat we er altijd goed geholpen worden door vakmensen.

Flexibel en goede fijne service.

Tijdens een pech geval bij dit bedrijf uitgekomen. Direct een hartelijk ontvangst met duidelijke en fijne afspraken. Ze denken met je mee en zijn erg flexibel. Nu mag de auto hier in onderhoud blijven.