Altijd super behulpzaam en vriendelijk!

Snel, kundig en vriendelijk!

Persoonlijke top service

Persoonlijke top service, vakkundig personeel.

hele goede service

Betrouwbaar en vakkundig

Monteurs met kennis , fijne werkplaatschef vriendelijk

Zeer tevreden over dit autobedrijf!

We kwamen er tot onze schrik achter dat we de winterbanden nog niet hadden laten monteren voor onze trip naar Duitsland. Ondanks de drukke periode voor de monteurs hebben ze ons zeer snel geholpen, zodat we veilig op reis kunnen. Een prima bedrijf met vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Staan altijd klaar als je komt.

Staan altijd klaar als je komt.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en betaalbaar

Werden netjes gebeld wat er vervangen moest worden bij het onderhoud en kregen gelijk de kosten te horen. Kosten vallen altijd tegen maar we kregen zeker niet het gevoel dat we teveel moesten betalen.

Deze mensen staan altijd klaar voor je

Al een aantal jaren ben ik klant van deze garage en word ik steeds efficiënt en snel geholpen. Ze zijn deskundig en geven niet onnodig geld uit. Naast onderhoud doen ze ook verhuur van busjes en ook dat doen ze heel goed. Niet te vergeten: ze hebben ook een tankstation met winkel en (!) daar kun je vers klaargemaakte sushi bestellen.

Vakmanschap en betaalbaar

Kom al jaren bij deze zeer prettige garage, achterhoekse betaalbare vakbekwaame nuchterheid. Waarin met de klant meedenken voorop staat. De koffie is heerlijk. We moeten er voor om rijden maar onze auto gaat naar Christiaan en zijn team.

Goed bedrijf

Goede werkplaats, duidelijke communicatie.

Goede service snel geholpen

Prima en snel geholpen goede service

Servicegericht en meedenkend bedrijf

Vlak voor mijn vakantie kreeg ik problemen met mijn koppeling. Oorzaak was duidelijk, en dat het niet even snel opgelost kon worden ook, gezien de beschikbare tijd. Gelukkig heeft Groot Jebbink 2 vestigingen en mocht ik mijn auto daar brengen. Verwachting was 2 werkdagen, maar aan het eind van de 1e werkdag kreeg ik al een telefoontje dat het toch nog gelukt was en ik mijn auto tot 20.00 uur kon ophalen. Super service !

Super service!

We zijn al zeker 20 jaar heel blij met Groot-Jebbink, net als ouders, schoonouders en kinderen trouwens! Van hulp bij het zoeken naar een auto tot de onderhoudsbeurt of een snelle check: top service en fijn om een betrouwbare garage te hebben!

Snelle service

Als er problemen zijn met de auto, kun je snel terecht bij Christiaan en word je snel geholpen.

Denken mee met de klant en word altijd vriendelijk geholpen.

Prima klantvriendelijke garage

Vriendelijk ontvangen en ook behandelt. Adequate oplossingen voor de reparaties

prima service

Probleempje? wordt direct en prima opgelost

Doen wat ze zeggen, denken mee met klant

Fijne service, afspraken worden nagekomen. Niet de duurste maar de beste oplossing wordt geadviseerd

Prima garage, prettige mensen, goeie service

Goeie service

Topservice, vlot gerepareerd en meedenken met de klant!

Ondanks de vakantieperiode heeft Sander tijd gemaakt om even met mij mee te rijden om naar het geluid te kunnen luisteren. Omdat ik momenteel verder niet mobiel ben, ging dit testritje via mijn huis. De auto is de volgende ochtend direct gemaakt en ook Sanders testerritje daarna ging via mijn huis. Topservice, vlot gerepareerd en meedenken met de klant!

Alles o.k

Goede service en denken met de klant mee.

Zie boven

Uitstekende garage en vriendelijke hulp

We hebben een zeer oude auto. De mensen van Garage Groot Jebbink denken mee met reparaties, plegen overleg en doen goede voorstellen als er andere zaken ontdekt worden. We hebben een groot vertrouwen in hun kennis en kunde. Als je een goede garage zoekt voor het onderhoud van uw auto kan ik deze garage van harte aanbevelen.

We werden vlot en goed geholpen

Een fijn garagebedrijf en deze eerste keer zal zeker een vervolg gaan krijgen!