• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een tweedehands Audi gekocht bij dit bedrijf. Vanaf het eerste contact verliep alles heel soepel. Na enkele dagen even teruggeweest om iets te laten verhelpen. Deskundig, klant- en servicegericht personeel. Ze hebben een goede reputatie en maken dit meer dan waar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en vriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn hele gezin en ik zijn al plm.25 jaar klant en zeer tevreden.\r\nKlantgericht betrouwbaar en heeft geweldig accuraat personeel goede service enz.Top bedrijf.\r\nPrijzen onderhoud enz. Zelfde als elders maar klantvriendelijkheid een echte uitblinker .raad iedereen dit bedrijf aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette ontvangst alles keurig volgens afspraak uitgevoerd zeer net en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al klant vanaf dat jullie nog in Bleskensgraaf zaten en wij er op aanraden van een vriend voor een nieuwe auto kwamen kijken. Geen dag spijt gehad. \r\nBetrouwbaarheid, Vriendelijkheid en deskundigheid staan bij jullie hoog in het vaandel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan 30jaar maken wij gebruik van deze garage en nog steeds Super bedankt hier voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een gezond functionerend bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nog geen betere garage tegengekomen in de 48 jaar dat ik auto rijd, vriendelijk en kundig personeel. \r\n\r\nJacques

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe auto het is een bedrijf met een top service .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, deskunidge en snele afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het moment tot aan de aflevering zeer goed geholpen. Moerman Jansen zegt wat zij doet doet wat zij zegt. Op tussentijdse vragen werd snel gereageerd. Auto \'tiptop\' afgeleverd! Dus .. zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima op de hoogte van alles en heel hartelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend geholpen tijdens de aanschaf van onze nieuwe auto. klantgericht, meedenken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper nam netjes en uitgebreid de tijd om zaken te verduidelijken en een uitgebreide proefrit was mogelijk.\r\nDe auto was eerder klaar dan verwacht.\r\nDe gunstige ligging van het bedrijf naast de A15 was ook een pré.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect afgeleverde bentley prettige verkoper rij er nu bijna een jaar in weinig kosten gehad ondanks dat ik er al 22000 km mee heb gereden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Moerman Jansen staat de klant centraal. Dat is mijn ervaring al vele, vele jaren.\r\nJe krijgt een eerlijk advies of je nu een andere auto koopt of bij een reparatie of andere vraag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdens het even wachten op het uitvoeren van een service beurt in de werkplaats, is het altijd een gezellig verblijven door het genot van een goede kom koffie en de nieuwste krant met uiteraard ook vele ook autobladen over Mazda en andere merken, zo is het gezellig wachten en rustig zitten aan de leestafel, zo nu en dan komt de monteur even langs met een vraag of opmerking die dan gelijk wordt besproken en zo nodig aan gepast. \"Dus dik te vree bij Moerman en Jansen bv \"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en afspraken worden nagekomen. Er wordt met de klant meegedacht en gehandeld in oplossingen en mogelijkheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben langs geweest om ongedierte te laten verwijderen uit achterlicht en kentekenplaat te laten uitdeuken.\r\nwas uiteindelijk kosteloos, vond ik echt topservice

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het was voor ons de eerste keer dat wij in contact kwamen met Moerman via een goeie kennis,het is ons zeer goed bevallen een net bedrijf met zeer goeie mensen hoewel wij uit brabant komen zijn wij blij met de aanschaf van onze nieuwe\r\nmazda cx-5.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi, ik heb het als zeer prettig ervaren om bij Moerman Jansen B.V. Een auto te mogen kopen.\r\nIk zal dan ook zeker andere mensen het advies geven om bij jullie een auto te kopen als men op zoek is naar een auto.\r\nMet vriendelijke groet\r\nAndré Schieving

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet goed! \r\nDe auto die wij daar kochten was een Renault Twingo uit 2012 met 7500 km. Na de auto nagelopen te hebben kwamen we tot een deal,alleen jammer dat ervan uit gegaan werd dat we de afleverings kosten ook wilde? \r\nDe auto zouden we de donderdag erop op komen halen. Die dag waren we er vroeg omdat het die dag weer heet zou worden, maar hij was met een andere klant bezig. Hij had ons op vrijdag gepland??\r\nNa 1 a 2 uur wachten ( klant had een dure nieuwe auto gekocht!!!) waren we aan de beurt! Lichtelijk geïrriteerd en ook op een punt beland om alles te annuleren. \r\nNa enige uitleg over de Twingo ( gelukkig met airco) gingen we naar huis.\r\nWe zagen onderweg dat de auto NIET afgetankt was,terwijl dat afgesproken was.\r\nToen we thuis kwamen zagen we ook dat hij niet gepoetst was,ja alleen aan de kant van de bestuurder. Slim?? Gold ook voor de kleine beschadiging rechtsachter. \r\nDan ga je gelijk verder kijken en helaas had de auto ook geen beurt gehad,de olie kleur was nog hetzelfde!!\r\nBij de eerste regenbui, ja hoor de achterruitenwisser versleten en na 4 maanden gingen ze voor piepen. \r\nHet advies is ( OOK) zet ieder - hoe klein ook- mankement z op w.\r\nHelaas kan ook bij een \" gerenommeerd\" Bovag bedrijf niet meer op z\'n woord vertrouwen!!!\r\nWe zullen bij dit \" autobedrijf \" ook NOOIT meer een auto kopen al zouden we 50% korting krijgen bij aankoop van z\'n Aston Martin!!\r\nHet ging ons niet zo zeer om de € 395,- afleverings kosten maar dat wat je bij hun afspreekt ook weer niet nagekomen wordt.\r\nBij De Beunhaas kan je dat verwachten maar niet bij MOERMAN JANSEN MAZDA SSANG YOUNG BOVAG DEALER. \r\nSteek bijheun dus de afleverings kosten in je eigen zak en koop er een leuke accessoire voor!! \r\n\r\n\r\n\r\n

Over Moerman Jansen B.V.