Goed en gezellig

Heel prettig en voelt heel vertrouwd.

Goede service en altijd vriendelijk.

Ik ben altijd tevreden en wordt altijd fijn geholpen ook bij een onverwachte calamiteit krijg je ruimte in ophoff zijn tijd.

Super service

Nette auto’s, nette prijzen. Zonder verborgen kosten zoals aflever pakketten, poetsbeurten etc etc. Gewoon all in.

Zeer goede fijne mensen

Is prima garage kom er nu twee jaar met veel plezier heb daar nu 2 auto's gekocht en ook onderhoud laten doen gaat allemaal naar zeer tevredenheid.

Vlot en correct

Wordt altijd goed geholpen en ben erg tevreden met hun manier van werken

Vlot, vriendelijk en toch ook zakelijk

het was makkelijk om een afspraak te maken en ook mijn toelichting werd vlot geaccepteerd ( even contact tijdens de onderhoudsbeurt als grotere reparaties noodzakelijk blijken ). Ook vlot met de rekening ( positief ! ).

Het autobedrijf waar je jouw auto wil kopen

Wij zijn zeer blij dat we onze auto bij Jan hebben gekocht en ook in onderhoud hebben. Eerlijk, betrouwbaar, snel handelen en een zeer goede service.

Altijd bereikbaar

Goed geholpen met enkele problemen.

Betrouwbare garage

Prima service en duidelijke uitleg wat er gedaan moet worden.Erge vriendelijke benadering en altijd behulpzaam als je met autoprobleempjes zit.

Vriendelijk-Behulpzaam en ze staan altijd voor je klaar.

Prima autobedrijf en prima service

Auto gebracht voor een beurt en 4 nieuwe banden. Met 2 man werd de klus aangepakt en binnen een uur was t al klaar. Das nog eens werken!!

Goede en persoonlijke service

Ook het persoonlijke contact is bij Ophoff van belang naast de service aan de auto.

Altijd correct geholpen en een een goede service

Prima garage met persoonlijke aandacht.

Prima garage met persoonlijke aandacht voor de klant en goede service.

Goede service en klant vriendelijk

Zie boven staand

Fijne mensen

Fijne eerlijke mensen. Duidelijk in communicatie.

Goede behandeling , duidelijk

Service tot nu toe goed

Top garage!

Klantvriendelijk. Waarschuwing als er bij de volgende beurt een duurder onderdeel moet worden vervangen.

Vakbekwame, vriendelijke en persoonlijke dienstverlening

Voor de 2 de keer een auto gekocht bij Ophoff. Weer heel fijn zaken gedaan.

Goede advisering bij aankoop nieuwe auto!

Altijd klantvriendelijk en helder in afspraken!

perfect en kundig

geen klachten, correcte afhandeling. bij Opel merk

Staat altijd open voor een oplossing

Staat altijd open voor een oplossing, en advies.

Altijd positief en vriendelijke

Ik kom al jaren bij Ophoff. Het is altijd open en eerlijk over kosten, hiermee kom je nooit voor gekke dingen te staan. Gedurende de dag (de auto lever ik 's ochtends in en haal 's middags op) krijg ik meestal een belletje met een update. Erg fijn. Vriendelijk als altijd.

Staat altijd voor je klaar!

Jan en zijn vrouw zijn echte fijne ondernemers. Eerlijk, transparant en meedenkend met de klant. Al jaren klant en zeer tevreden.

Menselijk gericht

Het is een echt familiebedrijf dat menselijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Prettig om met het bedrijf en personeel om te gaan, klantgericht.

Rollecate 21

7711 GG Nieuwleusen