ik ben goedbehandel

goede afspraken maken

Zeer betrouwbaar autobedrijf!

Autobedrijf Ophoff in Oudleusen is een zeer betrouw autobedrijf waar je nog echt vakmanschap vind. Afspraak is afspraak en heldere communicatie. Je komt niet voor verrassingen te staan, en daar houd ik van

Klasse autobedrijf ik kan het iedereen aanbevelen

Goede auto gekocht en perfecte service.

Uitstekende service, persoonlijk contact.

Autobedrijf Ophoff levert uitstekend werk, een bedrijf waar de klant een naam heeft en geen nummer is. Jan Ophoff en zijn team zijn enorm serviceverlenend!

Ze staan altijd voor je klaar

Als er wat is met onze auto helpen ze direct. Je krijgt een vervangende auto als dat nodig is. Prima service

Vertrouwbaar

Altijd een vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, houden zich zeer goed aan de afspraken, heel belangrijk voor de klant

Zeer klantvriendelijk en goede service

Heerlijk een fijne en betrouwbare auto gekocht ,heel tevreden .

Prettige sfeer en zeer goede afhandeling ,zou het iedereen aanraden . Onze gezins leden rijden nu allemaal in een auto die gekocht is bij J Ophof

Uitstekende service!

Al jaren de garage waar ik kom voor aankoop en onderhoud. Besef steeds weer dat de service uitstekend is en dat het persoonlijke aspect alles compleet maakt!

Service ten top

Gewoon een vertrouwd adres met meedenkende vakmensen!

Mooi en netjes geholpen

Een bedrijf om terug te komen

alle tijd

men neemt alle tijd om naar de wensen te luisteren, om evt. advies te geven, indien nodig, is mijn ervaring. zo moesten wij onze Grandland inruilen voor een Opel met een lage in-en uitstap, omdat ik rolstoel gebonden ben. Jan had ook al gezien, dat ik daar problemen mee had. Zelf kwamen wij uit op een Astra. Dat vond hij een goed plan, maar wilde eerst zien of ik nu geen problemen daarmee had. Ook wilde hij zien of de rolstoel goed achterin kon, anders moesten wij maar voor een ander type kiezen. Maar gelukkig was dat geen probleem. Dus hebben wij een Astra, nieuw model en die rijdt geweldig, vind ik.

Ik bij ophoff een goede auto gekocht en hij rijdt fijne

Goed ik heb een opel karl rocks gekocht hij rijdt fijn een goede service een aanrader

Goed eerste contact, eerlijke uitleg. Goed gevoel bij. Duidelijkheid over het produkt. Kwam bij mij al direct vertrouwelijk over.

Vakkennis en top service

Al jaren vaste een tevreden klant. Eerlijk en betrokken ondernemer en team.

Behulpzaam netjes, allert en vriendelijk.

Prima service, klantvriendelijk!

Doet wat hij zegt!

Goed en gezellig

Heel prettig en voelt heel vertrouwd.

Goede service en altijd vriendelijk.

Ik ben altijd tevreden en wordt altijd fijn geholpen ook bij een onverwachte calamiteit krijg je ruimte in ophoff zijn tijd.

Super service

Nette auto’s, nette prijzen. Zonder verborgen kosten zoals aflever pakketten, poetsbeurten etc etc. Gewoon all in.

Zeer goede fijne mensen

Is prima garage kom er nu twee jaar met veel plezier heb daar nu 2 auto's gekocht en ook onderhoud laten doen gaat allemaal naar zeer tevredenheid.

Vlot en correct

Wordt altijd goed geholpen en ben erg tevreden met hun manier van werken

Vlot, vriendelijk en toch ook zakelijk

het was makkelijk om een afspraak te maken en ook mijn toelichting werd vlot geaccepteerd ( even contact tijdens de onderhoudsbeurt als grotere reparaties noodzakelijk blijken ). Ook vlot met de rekening ( positief ! ).

Het autobedrijf waar je jouw auto wil kopen

Wij zijn zeer blij dat we onze auto bij Jan hebben gekocht en ook in onderhoud hebben. Eerlijk, betrouwbaar, snel handelen en een zeer goede service.

Altijd bereikbaar

Goed geholpen met enkele problemen.

Rollecate 21 7711 GG Nieuwleusen