prima bedrijf

Altijd vriendelijke ontvangst. Aardige mensen, goede service.

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam

Ophoff is altijd meedenkend in oplossingen en hebben alle tijd om te helpen. Ook altijd even gezellig een praatje bij de koffie.

Klasse

Net en goed geholpen ,reen dikke pluim.

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf met vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen en met je meedenken

Service beurt, met goede service, prettig contact

Top Bedrijf

Service zoals het moeten zijn

Ik heb een goed gevoel bij garage Ophoff , reeds vele jaren klant en nog steeds tevreden.

Altijd even goed en vriendelijk geholpen

Altijd, plezierige en gedegen dienstverlening

Al een groot aantal jaren klant. Zeer tevreden over de vriendelijke en kundige wijze waarop ik word geholpen . Ook een persoonlijke toets die ik zeer waardeer.

Duidelijke afspraken die ze nakomen.

Plezierig contact, de gemaakte afspraken worden nagekomen. mooi bedrijf.

Geen klachten

Goede service, ze denken mee.

Ik heb een oude aute en ze geven aan wat wel belangrijk is om te repareren en wat niet. Zodat ik niet teveel geld kwijt ben.

Goeie service

Dat ze de auto ophalen en netjes terug zetten en de service zeer goed

Ze staan altijd voor je klaar !

Zeer betrouwbaar

Pas een andere auto gekocht, pech geval gehad zeer fijn opgelost, klasse

Betrouwbaar en aandacht voor de klant

Ik voel me daar nooit bekocht, ik vertrouw ze. Gewoon uitvoeren wat nodig is.. Eerlijke lui . En kleine dingen (zoals lamp vervangen)kunnen ze vaak gewoon even tussendoor doen.

Auto bedrijf denkt met de klant mee.

Door persoonlijke betrokkenheid en aandacht van het personeel is het onderhoud van de auto volledig naar wens. Ook ten aanzien van kleine reparaties is men erg flexibel.

ik ben goedbehandel

goede afspraken maken

Zeer betrouwbaar autobedrijf!

Autobedrijf Ophoff in Oudleusen is een zeer betrouw autobedrijf waar je nog echt vakmanschap vind. Afspraak is afspraak en heldere communicatie. Je komt niet voor verrassingen te staan, en daar houd ik van

Klasse autobedrijf ik kan het iedereen aanbevelen

Goede auto gekocht en perfecte service.

Uitstekende service, persoonlijk contact.

Autobedrijf Ophoff levert uitstekend werk, een bedrijf waar de klant een naam heeft en geen nummer is. Jan Ophoff en zijn team zijn enorm serviceverlenend!

Ze staan altijd voor je klaar

Als er wat is met onze auto helpen ze direct. Je krijgt een vervangende auto als dat nodig is. Prima service

Vertrouwbaar

Altijd een vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, houden zich zeer goed aan de afspraken, heel belangrijk voor de klant

Zeer klantvriendelijk en goede service

Heerlijk een fijne en betrouwbare auto gekocht ,heel tevreden .

Prettige sfeer en zeer goede afhandeling ,zou het iedereen aanraden . Onze gezins leden rijden nu allemaal in een auto die gekocht is bij J Ophof

Uitstekende service!

Al jaren de garage waar ik kom voor aankoop en onderhoud. Besef steeds weer dat de service uitstekend is en dat het persoonlijke aspect alles compleet maakt!