Wat een cadeau om hier te mogen kopen!

Voor het eerst voel ik me als vrouwelijke koper serieus genomen en ik heb toch al vele auto’s gekocht. Had hiervoor ook al ettelijke proefritten gemaakt bij verschillende garage’s maar kon niet vinden wat ik zocht en werd vervolgens gebombardeerd met telefoontjes. Zo irritant. Totdat ik bij toeval op auto Vlietman stuitte en informatie opvroeg over een nog ingepakte auto. Ik kreeg op vrijdagavond om 22:00 nog een reactie van Stefan. Ik was gewoon verrast! De auto voldeed precies aan mijn wensen maar moest nog uit Duitsland komen. Een paar dagen later kreeg ik een gepersonaliseerd filmpje waarin de hele auto getoond werd. Dat is zo ontzettend leuk om te krijgen. Gelijk naar Goes gereden voor een proefrit en ik kreeg zo’n mooi aanbod dat ik de auto gelijk heb gekocht. Deze moest nog ingevoerd worden én een apart alarm systeem in laten bouwen, maar Stefan heeft me elke keer op de hoogte gehouden en geadviseerd. Zo is een auto kopen echt een cadeautje! Wat een verademing en wat een TOP service. Stefan, dankjewel voor deze geweldige auto. We komen heel graag bij je terug. En zal je zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

• Showroom

super service zonder gezeik, je krijgt wat je koopt.

ik heb een Plaatje van een BMW 523i gekocht ca. 3 maanden geleden. maar een storing, achteraf was het nagenoeg niets. bijzonders, wat meer voor komt bij dit type. ik belde Stefan, van Auto vlietman., direct zegt Stefan, ga naar de locale BMW dealer, vraag diagnose, prijs kwam, en direct, laten maken, en de prijs, enne BMW dealers, ik moet het eerst betalen bij de BMW dealer. 2 dagen later had Auto vlietman het naar mijn over gemaakt, zonder gezeur, dat is service, zie je niet veel meer. als ik weer aan auto koop. kijk eerst in hun show room. of er iets voor mij tussen staat, gewoon geen gezeur. Louis van der Meer, Naaldwijk

• Showroom

misleiding en achterhouden van essentiële informatie

Geachte Lezer, hierbij informeer ik u over de toedracht en aankoop van onze e-golf. Op 17 juni 2020 heb ik een e-golf gekocht bij Auto Vlietman. Mijn zoekopdracht was specifiek een e-golf uit 2017 met een specifiek accupakket wat betreft actieradius van ongeveer 260km. Op de website van Auto Vlietman en op andere (auto)websites was bouwjaar 2017 gepubliceerd. Ook in voorgaande gesprek met de autoverkoper, is geconfirmeerd en verzekerd dat het bouwjaar van de e-golf van 2017 is en het accupakket in de e-golf 37kWh is . Toen ik de e-golf ophaalde vanuit Goes naar Voorhout, met 120km op de actieradius wist ik dat ik halverwege ergens moest snelladen om thuis te komen. Eenmaal bij een snellader aangekomen kwam ik, tot mijn schrik, achter dat de e-golf geen snellader aan boord had. Na een laadsessie van 3 uur bij een langzame lader, heb ik mijn woonplaats uiteindelijk om 1 uurs nachts bereikt. De volgende dag na wat onderzoek werd mij duidelijk de e-golf uit bouwjaar 2016 is met een accupakket van 24kWh en actieradius van 130km. Na een telefonisch onderhoud met de autoverkoper heb ik mijn klacht geformuleerd. De autoverkoper gaf aan een andere e-golf te zoeken met gewenste specificaties en dat we de verkoopprijs konden aanhouden. Echter in een mail wilde Auto Vlietman niet aan het verkoopprijs houden maar een lager inruilprijs hanteren. Helaas is het mijn mening dat Auto Vlietman opzettelijk informatie achterhoud, niet aan afspraken houdt en een misleidende werkwijze kent.

• Showroom

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Ik ben vaste klant bij Auto Vlietman. Ik waardeer de eerlijkheid, de goede service en de persoonlijke benadering. Stefan heeft altijd een auto die bij je past!

• Showroom

Inmiddels 2 auto's gekocht bij auto Vlietman, vriendelijke verkopers die zichzelf niet bij je opdringen en echt luisteren naar wat je opzoek bent. Daarnaast vond ik het erg prettig dat ik op verzoek even de auto op een brug kon zetten om hem goed te bekijken. Ik zou auto Vlietman zeker aanbevelen Bedankt Stefan!

• Showroom

wat een fijn net bedrijf

wat een fijn bedrijf . goede inruil prijs voor mijn auto gekregen en zeer netjes geholpen niet opdringerig en kreeg alle tijd om proefrit te maken . echt een aanrader.

Alles snel geregeld.

Volvo v 40 gekocht voor de zaak. Mooie prijs voor een auto met weinig kilometers.

• Showroom

Vriendelijk en eerlijk advies.

Leuke auto gekocht en twee auto's ingeruild alles netjes en professioneel verlopen! Een autobedrijf waar anderen een voorbeeld van kunnen nemen!

top

Voor testrit bereid iets langer aanwezig te zijn. Aflevering conform afspraken en op tijd. Na aflevering auto top afhandeling van vragen

Klantvriendelijk, zonder opdringerigheid

Heerlijk, eens niet de cliché autoverkoper. Aankoop van de auto was een positieve ervaring. Verkoper nam alle tijd en kwam gemaakte afspraken keurig na

Uitstekend bedrijf

AutoVlietman is een fijn en professioneel bedrijf waar ik een prettige ervaring heb. Ook in de maand na aankoop werden 2 puntjes nog netjes opgelost. Complimenten voor AutoVlietman!

is goed

Goed en snel en duidelijk geholpen

Fijn bedrijf

Ik heb een prima deal kunnen sluiten met Auto Vlietman. Op basis van een telefoongesprek en email contact heb ik een auto ingeruild voor een motor. No nonsense, afspraak is afspraak ! Een aanrader.....

• Showroom N.v.t.

Wij zijn erg goed geholpen door Stefan! Hier kunnen een hoop 'gehaaide' verkopers nog wat van leren. De wagen rijd heerlijk, alleen nog een klein puntje over het polijsten van de wagen voor in de showroom; in de zon waren de swirls nog goed zichtbaar. Niet storend, maar wel opvallend. Na de koop ook nog netjes een mail wat we niet moesten vergeten mee te brengen bij de inruil. Het pand ziet er ook keurig uit en de koffie is heerlijk :) Wij zouden hier zo nog een auto kopen!

• Showroom

Na aanschaf van mijn Alfa Romeo kwamen een paar gebreken naar voren. Dit werd zonder gezeur en discussie gelijk opgelost. Vakmensen die achter hun verkochte auto's staan!

• Showroom

eerlijk, geen gelul van een verkoper

ik heb een goed gevoel, bij Stefan, de Auto is echt goed tot heden. ik kocht een (voor mij) een duurdere auto. en ik wilde eerlijke garantie, zonder dat ik het wist kreeg ik het, meer dan ik vroeg. dus dan sta je achter je product. en ik heb hem echt door Stefan gekocht. en de sterren voor hier onder (service) weet ik nog niet.

• Showroom

Zeer snel en vriendelijk!

Ik zocht bijna 2 maanden een Audi A3 1.8tfsi(179pk), ik had het gezien bij Vlietman maar ik was nog steeds opzoek, daarna Vlietman heeft de prijs verlaagd van de A3. Daarna heb ik hun een e-mail gestuurd. Binnen een week financiering geregeld, auto over mijn naam gezet, apk gekeurd, verzekerd en meegenomen, Alles binnen een week geregeld ja! Dat was super snel en nu geniet ik in mijn 2015 A3! Thanks Stefan!

Goede auto

Goed geholpen en een goede auto gekocht

• Showroom

Vriendelijk en ter zake kundig

Nadat ik de auto die ik zocht, via internet gevonden had bij auto Vlietman, heb ik een afspraak gemaakt om te komen kijken. Bij aankomst stond de auto al klaar voor een proefrit en kon ik gelijk een stukje rijden. Als auto liefhebber was mijn eigen auto, welke ik in wilde ruilen, netjes en goed onderhouden. Stefan zag dat ook, en deed daarom ook niet direct een voorstel maar nam later contact op met een goed voorstel. We zijn het snel eens geworden, en bij het ophalen van de auto stond deze netjes klaar met een paar flesjes water. Tussen koop en aflevering nog een paar keer contact gehad via de mail, en steeds snel reactie.

• Showroom

Keurig autobedrijf met uitstekende service.

Mooie auto gezien. Proefrit gemaakt. Paar dagen later beslist dat we de auto wilden hebben. Eerlijk prijs overeengekomen. I.v.m. de crisis zaten wij thuis. Ook dit was geen probleem, Auto Vlietman bood aan om de auto thuis af te leveren en de inruil auto op te halen. Bedankt voor de uitstekende service!

Prima!

Tadeloze Mercedes C Coupe, eerlijke deal en sympathieke verkoper. Prima!

Vriendelijke ontvangst 👍

• Showroom

Zeer vriendelijk en goede service

Erg prettig en correct

Ben door Stefan keurig netjes en correct geholpen.

Marquesweg 7

4462 HD Goes

Over Auto Ventura Goes - Premium Cars

Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura. autoventura.nl