Prima ervaring in aanschaf van auto!

Wij hebben in lockdown tijd een auto gekocht bij AutoVentura. Na wat conversaties via de mail is Stefan met de auto naar ons toegekomen voor een proefrit. Na een ritje hebben wij besloten om de auto te kopen. Wij vonden het een prima ervaring en kregen een goede prijs voor inruil van onze huidige auto. De auto bevalt ons erg goed. Het enige wat ik nog mee wil geven als kleine tip is het wassen van de auto voor aflevering. Ik heb hem zelf nog door de wasstraat moeten halen omdat hij een beetje vies was. Service heb ik nog geen gebruik van hoeven maken maar ik ga er vanuit dat deze ook goed is!

• Showroom

Alleen maar positiviteit over de manier van verkoop en service. Prima auto voor een prima prijs gekocht, met garantie. Altijd direct een reactie op een vraag. En de garantie nakomen? Zekers! Doen niet moeilijk over garantie-punten. En vandaag na de reparatie was de auto mooi schoongemaakt! Dit bedrijf heeft service hoog in het vaandel staan. Twijfel niet als je hier een mooie auto ziet. Aan tafel en die goeie deal sluiten. Bedankt!

• Showroom

Goed geholpen door Stefan met de aanschaf van de auto die we hier hebben gevonden. Voor de auto’s die we hebben ingeruild kregen we een goede inruilprijs en verder verliep alles zeer professioneel. Alles werd voor ons geregeld en we rijden nu met veel plezier in onze auto.

Zeer netjes geholpen. Prima

Auto is netjes afgeleverd, goede en snelle communicatie. Top

• Showroom N.v.t.

Een vriendelijke ontvangst een prettige transparante onderhandeling en een geslaagde aankoop

Vandaag hebben wij een schitterende Audi Q3 gekocht bij Auto Ventura. Wij werden gastvrij ontvangen door Stefan en de Q3 stond al netjes voor ons klaar. Na een geslaagde proefrit en een vlotte en zeer prettige onderhandeling was de deal snel rond. Wij kregen onder andere een keurige inruilprijs voor onze Audi A3. Na de aankoop kregen wij als kers op de taart nog een heerlijke fles wijn en een set velgen met winterbanden mee naar huis. Met een zeer tevreden gevoel zijn wij met onze nieuwe aanwinst huiswaarts gekeerd. Al met al een dikke 10 voor dit keurige autobedrijf en de sympathieke Stefan. Wioletta & Frans

• Showroom N.v.t.

Dit bedrijf was de 2 1/2 uur lange autorit ernaar toe absoluut waard!

Ondanks deze lastige tijden werd er alles aan gedaan om het de klant naar de zin te maken. Gastvrije ontvangst door Stefan en na het maken van een tweetal proefritten tot zaken kunnen komen. Alles werd tot in de puntjes geregeld met als kers op de taart een feestelijk versierde auto op de dag van aflevering. Een fles champagne en een Bluetooth luidspreker maakten het feestje compleet waarna de lange rit huiswaarts verre van een straf was. Stefan zorgde ervoor dat het kopen van deze superfijne Audi voor mij een onvergetelijke ervaring werd. Dank hiervoor, je bent een topper en een absoluut voorbeeld voor anderen in deze branche!

Grandioos

Heb een hele mooie Seat gekocht bij Auto Vlietman. Werd netjes beantwoord in eerste contact via de Mail door Stefan. Daarna volgde een Proefrit aan huis, keurig nette service. Vervolgens een mooie deal kunnen sluiten met Stefan, gewoon eerlijk en oprecht onderhandeld met elkaar. Ophalen in Goes ook keurig netjes geregeld kan niets anders zeggen. Auto mooi versierd met een rode strik en netjes gewassen. Even nog wat dingen uitgelegd en toen was het afgehandeld. Zeer tevreden met de aankoop en zeker ook met de inruil. Vooral Klantvriendelijkheid is mij heel erg opgevallen. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

fantastisch

onlangs een mini cooper bij Auto Vlietman gekocht. De auto is afgeleverd als nieuw ! Top top top Goede service en een super aardige verkoper die overal meedenkend in is.

• Showroom

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

We werden door Stefan gastvrij ontvangen en konden een mooie deal doen. Ook aan de aflevering werd veel aandacht besteed. Kortom een bedrijf en een verkoper die wij zeker aanbevelen.

• Showroom

Kwaliteit gekocht voor een goede prijs

Opmerking 1: Tussen begin onderhandeling en einde onderhandeling zat 7 minuten. Wederzijds EERLIJK onderhandelen leidt tot vertrouwen. Nadat ik deze auto gekocht had ( een Audi A3 Quattro Cabriolet) natuurlijk even langs geweest bij een officiële Audi dealer. Woorden van de Service manager: Deze auto gewoon als nieuw! Complimenten voor Stefan, ik had er nog €500 af kunnen kletsen, maar ik vond dat niet nodig, aangezien het vertrouwen er wederzijds was.

• Showroom

Mooi/verzorgd bedrijf en fijne contactmomenten

Wij zijn erg tevreden over Auto Vlietman. Je wordt netjes en gastvrij ontvangen. Alle auto’s staan er verzorgd bij en Stefan is een fijne verkoopadviseur.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Keurig opgeleverde jong gebruikte auto’s.

Afgelopen maand 2 Audi’s in ontvangst mogen nemen, die keurig netjes zijn opgeleverd. Al jaren lang klant bij Vlietman en altijd goede service gehad, zowel qua inruil als oplevering.

Uitstekend.

Na lang zoeken eindelijk de auto die ik graag wilde bij auto Vlietman. Vriendelijk geholpen door Stefan, snel antwoord op al mijn vragen. Het was 2,5 uur rijden voor mij en zo de afspraak kunnen maken dat mocht de auto bevallen na de proefrit ik hem gelijk mee kon nemen. Zo gezegd zo gedaan. Top!

Erg tevreden

Super geholpen met alles

Vertrouwde koop

Een fijn verkoopgesprek waarbij ik ook het vertrouwen heb gekregen dat ze achter de auto's en de service staan die ze aanbieden.

• Showroom

Ik heb bij stefan een seat leon tfsi 1.8 gekocht. Hierbij ben ik goed geholpen met een passende financiering. De auto is netjes afgeleverd met een apk, een beurt en hij was netjes gepoetst. Helaas na 4 weken kreeg ik een storing. Dit heeft hij het netjes opgelost. Ik mocht zelf naar mijn vaste garage gaan en daar een diagnose laten stellen. Ook dit contact is verder via hun samen verlopen en de storing is hersteld. Ik raad zeker aan om bij zijn bedrijf een auto aan te schaffen. Je wordt hier goed en klantvriendelijk geholpen en hij laat ook niet afweten, mochten er problemen voor komen. Al met al een goed bedrijf.

Fatastische service

Wij kochten bij AutoVlietman onze Mercedes CLA. De auto was piekfijn in orde. Verder zeer goede service en kennis van zaken. Bij de oplevering zat er een grote strik om de auto en werd echt de tijd genomen om alles na te lopen en uit te leggen. Zelfs voor de kleintjes kregen we nog een presentje mee. Echt een topbedrijf! Pepijn

prima auto, netjes behandeld

erg klantvriendelijk

Uitermate goede service

Stefan denkt goed met je mee, ben ontzettend blij met de gang van zaken!

• Showroom

Prettige sfeer, vakkundige mensen!

We zijn op een zeer ongedwongen manier geholpen bij Garage Vlietman. Ze namen uitgebreid de tijd voor uitleg, we konden eerst op het gemak even rondkijken en een testrit was zo geregeld. Bij oplevering bleek onze auto wel APK gekeurd te zijn maar was de beloofde onderhoudsbeurt niet gebeurd. Maar ook dat werd op adequate manier alsnog opgelost. Kortom, we zijn zeer tevreden over de manier zoals we geholpen zijn en blij met onze nieuwe cabrio.

Super auto gekocht!

Mooie auto gekocht voor scherpe prijs en daarbij goede service

Plezierig, deskundig en betrouwbaar

Door landelijk adverteren stuitte ik op dit mooie bedrijf. Op hun eigen duidelijke website kon ik alle relevante gegevens betreffende de auto terugvinden maar ook aanvullende info als inruil en garanties. Stefan beantwoorde alle mails vrijwel direct en uitvoerig, alles heel helder. Dus op voor een proefrit. Wagen stond in de hal keurig klaar en werden hartelijk ontvangen in de prachtige kantoorruimte, het straalt kwaliteit uit en geeft direct vertrouwen. Vervolgens onderhandelen en dat ging in alle redelijkheid met als resultaat een mooie deal. Garantie werd goed doorgesproken en week later stond de auto met rode strik klaar. Ook weer prima ontvangst en dito afhandeling. Kortom erg tevreden. En de auto? Na een paar weken rijden nog dik tevreden.

Gewoon gedreven en GOED

Duidelijke eerlijke informatie. Antwoord op elke vraag. Hulp bij "twijfel" Duidelijke website met aankoop opties. GA ZO DOOR MANNEN !!!

• Showroom

Echt een top service en zelfs op maandag als zij gesloten zijn toch de auto opleveren. Ja dan heb je echt hart voor de klant! Bedankt jongens

• Showroom

Wat een cadeau om hier te mogen kopen!

Voor het eerst voel ik me als vrouwelijke koper serieus genomen en ik heb toch al vele auto’s gekocht. Had hiervoor ook al ettelijke proefritten gemaakt bij verschillende garage’s maar kon niet vinden wat ik zocht en werd vervolgens gebombardeerd met telefoontjes. Zo irritant. Totdat ik bij toeval op auto Vlietman stuitte en informatie opvroeg over een nog ingepakte auto. Ik kreeg op vrijdagavond om 22:00 nog een reactie van Stefan. Ik was gewoon verrast! De auto voldeed precies aan mijn wensen maar moest nog uit Duitsland komen. Een paar dagen later kreeg ik een gepersonaliseerd filmpje waarin de hele auto getoond werd. Dat is zo ontzettend leuk om te krijgen. Gelijk naar Goes gereden voor een proefrit en ik kreeg zo’n mooi aanbod dat ik de auto gelijk heb gekocht. Deze moest nog ingevoerd worden én een apart alarm systeem in laten bouwen, maar Stefan heeft me elke keer op de hoogte gehouden en geadviseerd. Zo is een auto kopen echt een cadeautje! Wat een verademing en wat een TOP service. Stefan, dankjewel voor deze geweldige auto. We komen heel graag bij je terug. En zal je zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Marquesweg 7 4462 HD Goes

Over Auto Ventura Goes - Premium Cars

Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura.