Prima!

Tijdens onze zoektocht naar een jonge Audi Q3 bij Vlietman terecht gekomen. Daar prettig verrast door zowel verkoper Stefan als de auto. Auto gekocht maar deze bleek bij thuiskomst een kapotte aircopomp te hebben. Dit is keurig (kosteloos) opgelost door Stefan. Inmiddels rijden wij alweer een paar maanden zeer tevreden in onze auto!

• Showroom

Top geholpen en goede service

Wij waren op zoek naar een goede 2de hands auto en bij auto Vlietman gevonden. Prettig ontvangst en goede service. Zowel tijdens de aankoop als bij de aflevering. Bedankt Stefan!

Fijne zaak!

Recent een BMW aangeschaft bij Stefan. Na een afspraak te hebben gemaakt eigenlijk direct kunnen proefrijden. In eerste instantie kwamen we er niet uit qua prijs. Maar over het weekend hebben we nog contact gehad en zelfs op zondag via de mail, waar erg snel op gereageerd wordt, zijn we tot een overeenkomst gekomen! De zaterdag erop de auto opgehaald! Nog steeds erg blij mee!

• Showroom

Over het algemeen gewoon tevreden ! Heb 2 dingetjes op te merken. 1. Alle kleine krasjes zouden weggewerkt worden. Alleen op de bestuurders deur zijn er 2 niet te missen. En juist die zitten er nog op. 2. Ben nog steeds op een antwoord aan het wachten, of het mogelijk is een achteruitrijcamera op het originele systeem erbij te plaatsen.

• Showroom

Een nette showroom en een vrolijke verkoper verraste mij, die ook nog een prima uitleg kon geven. Ik geef Vlietman een 10.

Een groot feest!

Al enige tijd was ik opzoek naar een Ford Ka, Stefan heeft mij op een adviserende en ontspannen manier geholpen in deze zoektocht. Na het vinden van 'mijn' auto heeft AutoVlietman zorg gedragen voor het transport en rijklaar maken van de auto. Alles boven mijn verwachting. Ik voelde mij net jarig tijdens het ophalen van de auto: een mooie rode strik en een heerlijk flesje wijn. Wat een super service maar vooral een leuke ervaring! Ik ben helemaal happy!

Super goed

Hele goede ervaring. Prachtige showroom

• Service N.v.t.

Attente verkoper

• Showroom

Eerdere auto in de voormalige vestiging gekocht. Nu ziet alles er prachtig uit een echte aanrader de mannen hebben mij voorzien van een prachtige Volvo V70

Vriendelijk,duidelijk en een vlotte afhandeling. Altijd tijd voor een hoede deal.

Prettig & laagdrempelig contact. Geen overbodige verkoop blabla en een normale niet-neerbuigende houding naar mij als vrouwelijke klant (Ik heb weleens anders meegemaakt). Goed bereikbaar, makkelijk afspraken maken. Samenvattend: zeer tevreden.

Netjes, correct en duidelijk. Vriendelijke ontvangst en goede communicatie per mail en ter plaatse.

Snelle beantwoording van mails/vragen. Goede uitleg bij aflevering.

Goede service. Snel reactie op vragen.

Top 👍🏻

Betrouwbaar bedrijf, nette service. Vriendelijk, goed advies en uitleg. Mooie inruil en een prachtige auto terug. Wij zijn blij en tevreden.

Uitstekende service! Erg blij met onze auto, we kregen eerlijk advies en tot in de puntjes verzorgd en afgeleverd! Zeker een aanrader!

Super bedrijf heb hier mijn golf gte gekocht. En heb niks te klagen. Ze behandelen je super. Eerlijke inruil prijs. En een scherpe prijs waar ik de auto voor gekocht heb. Kortom een aanrader en mij zien jullie snel terug.

slechter dan verwacht

onbetrouwbaar en alles behalve transparant. komen afspraken niet na. betreft PORSCHE 37- ZF-SH. KEURINGSRAPPORT GRATIS BIJ MIJ TE VERKRIJGEN MAAR VLIETMAN HEEFT HET OOK.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben prima en zeer vriendelijk geholpen

Over Auto Vlietman

AutoVlietman te Goes. Wij zijn een jong, zeer gedreven & dynamisch bedrijf, gestart in 2009 als dealer van premium automerken vanuit Zeeland. Ons kleine team bestaat uit echte autoliefhebbers die het echte gevoel hebben voor rijk uitgeruste en unieke automerken en modellen. Doordat wij alleen de beste occasions op voorraad nemen, kunnen wij de volle 100% achter ons product staan. En dát zorgt er weer voor dat wij een 100% aanbevelings-score hebben!