Over het algemeen gewoon tevreden ! Heb 2 dingetjes op te merken. 1. Alle kleine krasjes zouden weggewerkt worden. Alleen op de bestuurders deur zijn er 2 niet te missen. En juist die zitten er nog op. 2. Ben nog steeds op een antwoord aan het wachten, of het mogelijk is een achteruitrijcamera op het originele systeem erbij te plaatsen.

• Showroom

Een nette showroom en een vrolijke verkoper verraste mij, die ook nog een prima uitleg kon geven. Ik geef Vlietman een 10.

Een groot feest!

Al enige tijd was ik opzoek naar een Ford Ka, Stefan heeft mij op een adviserende en ontspannen manier geholpen in deze zoektocht. Na het vinden van 'mijn' auto heeft AutoVlietman zorg gedragen voor het transport en rijklaar maken van de auto. Alles boven mijn verwachting. Ik voelde mij net jarig tijdens het ophalen van de auto: een mooie rode strik en een heerlijk flesje wijn. Wat een super service maar vooral een leuke ervaring! Ik ben helemaal happy!

Super goed

Hele goede ervaring. Prachtige showroom

• Service N.v.t.

Attente verkoper

• Showroom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerdere auto in de voormalige vestiging gekocht. Nu ziet alles er prachtig uit een echte aanrader de mannen hebben mij voorzien van een prachtige Volvo V70

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk,duidelijk en een vlotte afhandeling.\r\nAltijd tijd voor een hoede deal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig & laagdrempelig contact. Geen overbodige verkoop blabla en een normale niet-neerbuigende houding naar mij als vrouwelijke klant (Ik heb weleens anders meegemaakt). Goed bereikbaar, makkelijk afspraken maken. Samenvattend: zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, correct en duidelijk. Vriendelijke ontvangst en goede communicatie per mail en ter plaatse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle beantwoording van mails/vragen. Goede uitleg bij aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Snel reactie op vragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top 👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf, nette service. Vriendelijk, goed advies en uitleg. Mooie inruil en een prachtige auto terug. Wij zijn blij en tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service! Erg blij met onze auto, we kregen eerlijk advies en tot in de puntjes verzorgd en afgeleverd!\r\nZeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf heb hier mijn golf gte gekocht. En heb niks te klagen. Ze behandelen je super. Eerlijke inruil prijs. En een scherpe prijs waar ik de auto voor gekocht heb. Kortom een aanrader en mij zien jullie snel terug.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onbetrouwbaar en alles behalve transparant. komen afspraken niet na.\r\nbetreft PORSCHE 37- ZF-SH. \r\nKEURINGSRAPPORT GRATIS BIJ MIJ TE VERKRIJGEN MAAR VLIETMAN HEEFT HET OOK.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima en zeer vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie BMW X6 gekocht.\r\nde service en klantvriendelijkheid zijn zeer goed.\r\nBedankt!!!

Over Auto Vlietman

AutoVlietman te Goes. Wij zijn een jong, zeer gedreven & dynamisch bedrijf, gestart in 2009 als dealer van premium automerken vanuit Zeeland. Ons kleine team bestaat uit echte autoliefhebbers die het echte gevoel hebben voor rijk uitgeruste en unieke automerken en modellen. Doordat wij alleen de beste occasions op voorraad nemen, kunnen wij de volle 100% achter ons product staan. En dát zorgt er weer voor dat wij een 100% aanbevelings-score hebben!