Altijd prima in service, ook in kritieke momenten!!

Zie bovenstaande!

Klant gericht en vriendelijk personeel

Het is een bedrijf dat mee denkt met de klant. En kennis van zaken. Meedenken om een oplossing te vinden

Positief

Meedenkend personeel. Goede service.

super goede service

kan altijd snel terecht, gewoon alom hele goede service. Het personeel is erg vriendelijk en vakbekwaam.

vriendelijke en vakkundige medewerkers en voortreffelijke service

snelle en doelgerichte service

Een goede en klantvriendelijk autobedrijf!

Het is een bedrijf waar service en gastvrijheid voorop staat! Snel i.v.m afspraak maken en uitvoerende reparatie of APK keuring! Kortom een bedrijf om aan te bevelen!

Prima service,

Prima service uitgevoerd door aardige mensen.

Prima service uitgevoerd door aardige mensen.

Vriendelijk personeel en openheid

Goede ervaringen met autobedrijf van Elst.

Snel geholpen nette prijzen

Zeer klant. Vriendelijk Nette prijzen. Goede service

TOP

snel een diagnose en oplossing en snelle aflevering alles super naar mijn zin

wordt goed en snel geholpen

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Alleen jammer dat ze je niet bellen dat de auto weer klaar staat.

Zeer goed.

Bij mijn laatste bezoek, kleine beurt + APK, zeer goed en vriendelijk ontvangen. Dit laatste is zeer belangrijk denk voor veel klanten. Prima zo.

Goed bedrijf

Klantvriendelijk, en vakkundig autobedrijf

Correct en goed

Goede en professionele club mensen.

alles goed gedaan in mijn auto, vriendelijk staff. alles goed.

Vriendelijk en behulpzaam, klantgericht

Onverwachts was er iets stuk aan mijn auto. Ze hebben me vlot en goed geholpen.

Wederom iedereen zeer betrokken en klantvriendelijk.

De service als ruim bovengemiddeld ervaren maar vooral de betrokkenheid en persoonlijke aandacht stijgen uit boven het niveau van een gemiddeld autobedrijf. Continuïteit is de kracht, daarvoor kom je graag terug!

Prima service!

Flexibel bedrijf met goede service.

Een tegenvallende ervaring.

Mijn vouwwagen heb ik voor een keuring gebracht. Daarnaast heb ik aan de monteur laten zien dat de bevestiging van de keuken aan de wagen niet in orde was. Hier is niets aan gedaan waardoor de bevestiging het op de eerste vakantiedag al zeer snel begaf. Dit gaf de nodige stress, vooral bij mijn vrouw die eigenlijk meteen al de vakantie wilde afbreken. Een garage in Frankrijk gaf ons het advies om de keuken met een sjorband op zijn plaats te houden. Dit is gebeurd maar het is wel een smet op onze vakantie.

Topservice ‼️

Ik heb zelden gehoord dat de service bij een garage zo steengoed is dan bij Garage Van Elst in Elst. Ut. Hun slogan mag an zijn' we doen alles voor uw auto' De mens achter de auto, de klant dus, is net zo belangrijk . Koekjes hebben ze al gehad, ze verdienen ook een virtueel bosje bloemen.

Vriendelijk personeel en leidingen denken altijd met de klant mee

Fijne ontvangst.

Goed ontvangen en goed opgelost.

goede service en prettige omgang.

Dit autobedrijf doet hetgeen wat afgesproken is met de juiste beleving en bevlogenheid en hij staat weer netjes gewassen klaar om opgehaald te worden. Dank maar weer

Rijksstraatweg 121

3921 AD Elst

Over Autobedrijf Van Elst B.V.

De bedrijfsfilosofie van Autobedrijf Van Elst laat aan duidelijkheid niets te wensen over: Men gaat maar voor één ding: Wij doen alles voor uw auto Dat geldt voor alle voertuigen, inclusief bestelwagens, aanhangwagens, trailers, campers en caravans als het gaat om een onderhoudsbeurt, een keuring, een kleine of een grote reparatie.

Over Bosch Car Service