geen spijt van klant geworden

Goede service, altijd vriendelijk. Goede communicatie.

Goeie service, vooraf prijsopgave, gewoon goed.

Geweldig!!

We hebben het nu zo vaak meegemaakt dat, als er een 'crisisvraag' ontstond aangaande onze auto, jullie ons ALTIJD helpen om er weer uit te komen. Dat is echt super!!

alles ging volgens afspraak

verwachtingen waar gemaakt. mijn oude verhikel rijd bijna weer als nieuw!

Goed!

Goede communicatie, Goede APK keuring. Prima om je auto hier in onderhoud te hebben.

Top Service! Reparatie volgens de afspraak uitgevoerd !!

Kwaliteit en duidelijkheid.

Snelle service

Snelle en goede service

Keurig bedrijf

Eind 2023 hier een schitterende Citroen C5 gekocht. We werden netjes geholpen en de auto bevalt ons uitstekend! De auto werd keurig gewassen afgeleverd. Kortom een net en eerlijk bedrijf

Klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen, en snel een afspraak kunnen maken

Klantvriendelijk, service gericht

snel en vakkundig

snel en vakkundig geholpen

duidelijke en snelle hulp

persoonlijk goede aandacht

Super goed!

En heel klantvriendelijk!

zeer wel willend bedrijf

Dit is nog een bedrijf die begrijpt wat service is en weet. En begrijpt dat er kleine ondernemers zijn die met hun bestel auto hun geld moeten verdienen .

Zeer persoonlijke service

Goede service!

Netjes en correct geholpen.

Top Service!

Alles uitgevoerd volgens onze afspraak!

Gewoon goed

geen goede service ervaren

Bij dit bedrijf kom ik al minimaal 15 jaar. Nu is het overgenomen, andere eigenaar. Voel me niet meer een "vaste" klant. alles wordt minutieus berekend. Ook werd mij meegedeeld dat de auto vandaag niet gerepareerd kon worden. Kan gebeuren, alle begrip hiervoor. echter moest ik in de stromende regen naar huis lopen (4 km.) Nog gevraagd om een paraplu te leen (was er niet). geen leenauto aangeboden (zelfs niet tegen betaling). bij het afhalen van de auto, was ik het niet eens met de nota. (ik ben echt geen zeur over van alles en nog wat, nooit hoeven doen hier, was altijd naar tevredenheid) "Niets aan te doen werd er aangegeven". Deze garage zit duidelijk niet meer te wachten op oudere en kleinere auto's. Jammer!

goede service, vriendelijke en meedenkende medewerkers

Sinds 2 jaar de 25 jaar oude Lancia in onderhoud, prima ervaring

Vriendelijke medewerkers

Alleen jammer dat de ene zeg geen leen auto voorlopig en de ander zegt we kunnen bij een extern bedrijf een auto huren voor u Dus we hebben een week zonder 2auto gezeten en moeten regelen hoe ik bij me werk kwam

Fijne professionele benadering

Kom sinds een jaar of 2 bij jullie in de garage. Ben altijd vriendelijk en correct behandeld door alle medewerkers. Vriendelijkheid en professionaliteit hebben jullie hoog in het vaandel staan.

Attente ontvangst en afhandeling aan de balie. Tijdige uitvoering van de werkzaamheden. Wasbeurt als bonus, heel sympathiek.

Heel goede service

Afspraak voor APK was snel gemaakt. Ik werd netjes thuis gebracht en na de Keuring werd mijn auto weer teruggebracht.

Service gericht

Ter zake kundig en flexible

Over Autobedrijf Van Elst B.V.

De bedrijfsfilosofie van Autobedrijf Van Elst laat aan duidelijkheid niets te wensen over: Men gaat maar voor één ding: Wij doen alles voor uw auto Dat geldt voor alle voertuigen, inclusief bestelwagens, aanhangwagens, trailers, campers en caravans als het gaat om een onderhoudsbeurt, een keuring, een kleine of een grote reparatie.

Over Bosch Car Service