Prima geholpen. Alles snel geregeld

Uitstekend!

Je kan zien dat dit een familiebedrijf is met hart voor de zaak en een prettige en persoonlijke benadering van de klant. Ik ben woonachtig in Rijswijk en er zijn dealers dichterbij maar ik rijd graag naar Vlaardingen omdat ik daar gewoon goede ervaringen heb.

Fijn bedrijf.

Laats nog een Accessoire besteld en laten monteren ,was weer prima geregeld !

Goed advies goed en direct geholpen.

Probleem met starten deed niks goed geluisterd aan de telefoon goed advies. Mazda hulp ook Perfekt binnen half uur. Direct naar de garage gelijk geholpen In een woord klasse

Goede service en vriendelijke behandeling.

Mijn ervaring met garage Hoogwerf is altijd positief. Een perfecte bruikleenauto bij langdurend onderhoud! Bij een kortdurende beurt hoef je je niet te vervelen want er staan altijd prachtige nieuwe auto's en mooie occasions in de ruime showroom! Genoeg te bekijken! Met dank van een tevreden klant uit Naaldwijk.

Prettige service, passie voor de auto.

Familiebedrijf met persoonlijke aandacht en passie voor het product.

Top.

Deskundig, betrouwbaar en betrokken. Maar helaas geen 10, want die is alleen voor Onze Lieve Heer ;-)

Goed service

Altijd goed te woord gestaan en prima sevice.

Vriendelijk personeel en zeer terzake kundig

Prima service en attente medewerkers

Altijd zeer tevreden

Klantvriendelijk, oplossingsgericht denken, de klant staat centraal, altijd een luisterend oor.

Zeer persoonlijke benadering.

Ik ben uitermate tevreden over de klantvriendelijkheid van Garagebedrijf Hoogwerf. Ze hebben een persoonlijke benadering en komen afspraken na.

Betrouwbaar

Al heel lang klant. Ik zou geen andere garage willen. Hier denkt men met de klant mee

Kwaliteit

Het geef me een goed gevoel me auto is in goede handen vaklui .

Betrouwbaar

Vriendelijke en deskundige behandeling.

Cijfer zegt genoeg !!

Vriendelijke medewerkers, kundig advies, goede hulp en gezellig familiebedrijf

Zie hier boven

Goede en snelle hulp

Vriendelijke mensen. En bij onverwachte problemen word je direct geholpen, super bedrijf.

Vriendelijk en goeie service!

Ik word er altijd fijn geholpen, vriendelijk personeel.

Nog steeds tevreden!

Klantvriendelijkheid is heel normaal . Vakmanschap en service!

Problemen worden adequaat opgelost.

Mijn display werd schilferig en werd vervangen. Duurde wel een paar weken. Maar dat was niet zo'n probleem.

Altijd een goede service

Een grote beurt en APK in 1 keer voor elkaar. Er stond ook weer een leenauto klaar zodat we niet een hele lange tijd hoefden te wachten. Super service zoals we gewend zijn van het team Hoogwerf in Vlaardingen!

Zeer prettig en snel geholpen

Prettige omgegeving en snel geholpen terwijl ik een dag eerder was dan de afspraak gepland was . Verkeerd in mijn agenda gezet .

Prima probleem aan de auto werd direct verholpen

Zoals gewoonlijk prima service en geweldige klantvriendelijkheid.

Uitstekende service en correcte behandeling

Correcte behandeling en prima service. Tijdens het onderhoud telefonisch overleg over de uit te voeren werkzaamheden.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen