Prima zoals altijd!

Fijne garage

Goed snel en betrouwbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed service

Zoals altijd dik tevreden.

Vriendelijke ontvangst. Nemen de tijd ook al is het druk. Vakkundige monteurs.

Altijd een hele goede service

Tot op heden altijd een hele goede service en altijd een nette afhandeling.

UItstekend

Het betreft een kleine onderhoudsbeurt waar ik op kon wachten. Ik kreeg nog de tip om mijn navigatie te updaten. Na een wandelingetje was de auto klaar. De werkzaamheden waren zeer tot tevredenheid uitgevoerd. Nog even koffie gedronken en bijgekletst met de gastheer.

Vanaf eerste bezoek vriendelijk, deskundig advies en geen verkoopdruk

Vanaf eerste bezoek correct, vriendelijk en deskundig geadviseerd. Nooit enige druk ervaren om snel tot koop over te gaan. Ook, nadat de mazda auto een serieuze kandidaat werd, meteen een fatsoenlijk inruilaanbod gekregen van de verkoper.

Staat altijd vakkundig voor je klaar

zie boven

Betrouwbaar en klantgericht

De schade aan mijn auto is perfect gerepareerd en afgehandeld. Fijne garage met klantgerichte service en persoonlijke benadering.

Prima garage met veel aandacht voor de klant.

Geholpen zo als iedereen geholpen wil worden

Goed en vriendelijk geholpen en en goede uit leg wat ze gedaan hebben. kort om top garage

Staan altijd voor je klaar

Goede en snelle service

Ik kom er al heel wat jaren. Fijne mazda dealer.

Zeer kundig, klantgericht, uitstekende service, meedenkend, zeer vriendelijk

Zeer kundig, klantgericht, uitstekende service, meedenkend, zeer vriendelijk

Geweldig nieuw familiebedrijf met ouderwetse service

Hoogwerf Vlaardingen is een Super garage met mensen die meedenken en oplossingsgericht zijn. Afgelopen vrijdag weg met de Mazda2 en onze Kip caravan op weg naar Limburg waar bij aankomst bleek dat er dubbel geboekt was door de camping eigenaar en ook geen oplossing bood. Direct daarop kregen we pech met de auto en zijn we weggesleept van de Rijksweg. Wat er gebeurde is teveel om op te noemen, maar de mensen bij Hoogwerf Vlaardingen hebben er echt alles aan gedaan om ons aan alle kanten te helpen. Bellen, materiaal verzorgen, opvangen, leenauto, zo snel mogelijk de auto laten komen uit Limburg etc. Ongelofelijk wat ze uit de kast hebben getrokken om ons zo snel als mogelijk weer de vakantie te kunnen hervatten. Een moderne garage/showroom met ouderwetse service. Super bedankt team Hoogwerf Vlaardingen. Een dikke pluim! Fam. Krijnberg

Prima vakantiecontrole

Klaar terwijl u wacht, aardig en vakkundig personeel.

Altijd klantvriendelijjk

Prima!!!!

Zoals al jaren gewend, ook nu weer een zeer klantvriendelijke benadering.

Weinig aan bovenstaande zin toe te voegen

Klantvriendelijk, transparant en betrouwbaar

Grote beurt Mazda

Mooie auto gekocht, prettige samenwerking!

We hebben een mooie Mazda CX-5 gekocht bij de firma, we waren geintresseerd en na een telefoontje konden we de auto reserveren. Proefrit gemaakt en bijna alles goed bevonden. We hebben de Auto vlak voor de vakantie gekocht. De monteur is op zaterdag teruggekomen om de auto gereed te maken oor onze vakantie, Topservice!! 1 klein minpuntje, er zat een lakbeschadiging op de dakspoiler, deze zou weggewerkt worden, dit is helaas met een niet kleurende lakstift gebeurd waardoor de beschadiging alleen maar meer opvalt.

Uitstekende service. Persoonlijke benadering.

vriendelijk en deskundig personeel die afspraken keurig na komt

in mei '22 een cx5 gekocht ! ik durf met een gerust hart andere mensen deze dealer aan te bevelen

Super fijne service en personeel

Word goed en vriendelijk ontvangen en krijg ook een leenauto bij de APK en beurt die gelijk gedaan gaat worden . Daarom ben ik heel blij met Hoogwerf in Vlaardingen.

Prima geholpen

Netjes ontvangen, Servicebeurt goed uitgevoerd. en prima service

Geweldige service en zeer netjes geholpen