Betrouwbaar en zeer ter zake kundig

De heer Marco Kuipers heeft ons op een adequate en deskundige wijze begeleid bij de aan schaf van onze nieuwe Mazda 2 luxury

Hele goede ervaring

Dit was de eerste keer bij deze garage en heel geholpen.

Prima geholpen met duidelijke uitleg monteur.

Prima service met persoonlijke aandacht

Fijne dealer die tijd neemt en meedenkt.

Super goeie service echt toppie!!!

De titel zegt het al als je een melding of storing heb in de auto...het wordt direct opgelost echt hele fijne en deskundige service

Zeer goed geholpen en staan voor je klaar indien nodig.

Zeer goed, welwillend en altijd meedenkend.

Klantvriendelijk service gericht

Prima geholpen door de eigenaar. Auto had links rechts wat kleine gebruikers sporen, na overleg wordt dit door de dealer opgelost. Na deze positieve ervaring haal ik mijn volgende auto bij deze zelfde dealer. Mvg, A.Kasi R.Harhangi

Fijne aardige mensen met verstand van zaken

Fijne sfeer, al kom je maar een keer per jaar ze kennen je naam en je auto. Je word altijd goed geholpen.

Alleen maar goede ervaringen. Ik heb niet voor niets 7 Mazda's gekocht bij deze dealer gedurende mijn automobiel leven.

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, hulpvaardig, belangstellend

Wij zijn nog nooit teleurgesteld of ontevreden geweest over de dienstverlening.

Goede sfeer, kennis en service!

Bedrijf denkt goed met de klant mee. Goede service/kwaliteit, vriendelijk en kennis van zaken!

Heel fijn geholpen en goede uitleg

Meedenken, netjes en snel

Probleem met versnellingsbak net buiten garantie. Nette oplossing aangeboden en verder top geregeld

Altijd goed persoonlijk

Altijd netjes en goed geholpen

Wij hebben altijd een goed gevoel bij Hoogwerf b.v in Vlaardingen Ze staan altijd voor ons klaar en we worden altijd keurig geholpen Vriendelijk personeel van de eigenaar, verkoper.administratie en werkplaats personeel Voor ons is er geen betere dealer

Perfect en altijd vriendelijk

Fijne service

Wij komen al heel veel jaren bij Hoogwerf en zijn altijd zeer kundig, vriendelijk, correct en zo mogelijk zéér snel geholpen. En dit is bij aankoop van een nieuwe auto óf bij een reparatie. Men neemt alle tijd voor de klant en dat is heel plezierig. Daarom komen ( en blijven!) wij graag bij deze garage.

Ik kom al jaren hier en de service is altijd prima in alle opzichten

Wordt altijd goed geholpen

Wordt altijd keurig op tijd geholpen en er wordt altijd netjes gezegd wat zij gedaan hebben, is er iets dan wordt je gebeld .

Uitstekende en vriendelijke service

Garage Hoogwerf kent de klanten goed, denk mee, werkt mee, helpt mee. Een klein euvel is direct verholpen. Uitstekende en vriendelijke service. Altijd een prettige ervaring!

Zo netjes en vlot geholpen

We hebben wat pech achter elkaar buiten onze schuld om. Er wordt geluisterd, mee gedacht en netjes geregeld in overleg. Super

Altijd correcte benadering en behandeling door iedereen

Volgens mij goede adviezen bij mijn vragen. Ook krijg ik ongevraagd adviezen die beter voor de auto zijn. Dus tot nu toe zeer tevreden.

Gewoon goed en geheel volgens afspraak geholpen.

Er is niet meer aan te geven dan in bovenstaande zin.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen