Top service en deskundigheid

Met Automobielbedrijf Boersma ben ik erg blij. Technische kennis is zeer goed en men denkt mee. Je wordt niet op onnodige kosten gejaagd. Voorbeeld ik bracht auto heen voor een grote beurt werd ik de volgende dag gebeld dat ze liever een kleine beurt deden gezien de kilometerstand. Dit is me nog nooit eerder overkomen bij geen enkele garage. Verder had ik eens problemen met kromtrekken remschijven. Vorige garage kwam er na diverse onderzoeken niet uit. Boersma had het in één keer opgelost. Als je betrouwbaarheid, service en je echt klant voelen, belangrijk vind dan zit je Automobielbedrijf Boersma goed. Je auto kun je gerust aan hen toevertrouwen. Ze zullen je vertrouwen niet beschamen. Velen in mijn omgeving denken er net zo over. En de prijs? Als je ziet wat er voor diensten ervoor worden geleverd dan durf ik wel te zeggen dat de verhouding prijs/kwaliteit wel erg goed is. Je krijgt meer dan waar voor je geld.

Prima bedrijf

Heel aardige mensen en doen wat ze je beloven en er verder niks op aan te merken

De service en de uitgevoerde werkzaamheden zijn betrouwbaar.

De door mij aangekochte auto werd netjes afgeleverd en de servicebeurten zijn tot nu toe naar tevredenheid uitgevoerd. Er wordt overlegd over de noodzakelijkheid van werkzaamheden. Bij geringe werkzaamheden(na een gemaakte afspraak) kun je wachten op je auto.

Snel, duidelijk en naar genoegen.

Afspraak gemaakt voor klein onderhoud. Op afgesproken tijdstip auto gebracht en werd vervolgens direct in behandeling genomen.

goed ,plezierig met een goede planning

deskundige mensen en het wordt zeker niet onnodig duur gemaakt het is een team van hard werkende mensen ,die ook beseffen dat je er elke dag weer moet staan

Een prima bedrijf. Goede uitleg en duidelijk verkoopadvies. Geen verassingen en verkooppraatjes die je bij andere bedrijven wel krijgt. Al met al een prima ervaring.

Goede en keurige service bij Autobedrijf Boersma!

Zeer goeie en vlotte service!

Fijn bedrijf en volgens afspraak

Altijd volgens afspraak

Zeer vertrouwd wat service en prijs betreft.

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Boersma en ben zeer tevreden en ga het iedereen aanbevelen . Zeer deskundig personeel en mocht er een reparatie of vernieuwing moeten plaatsvinden, altijd goed overleg, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. En wat prijs betreft: Waar het opvalt dat het meevalt.

Fielst dast yn goeie hânnen bist

In bedriuw dat mei dy mei tinkt en dat ze 24/7 foar dy klear stonne.

gewoon heel goed

goede service klantvriendelijk

Professioneel

Plezierig en deskundig

Afspraak is afspraak

Voor de vierde keer via Boersma een nieuwe auto gekocht. Verdere toelichting is dan ook overbodig.

Tip top geregeld

Koop en verkoop auto. Prima geregeld

Deze garage wordt door mij aanbevolen

Ik ben snel en accuraat geholpen,maar vooral het persoonlijke kontakt is iets wat me aanspreekt .

Een mooi bedrijf met goede service!

Snel geholpen. Altijd bereid om mee te denken.

Zeer positief klant vriendelijk. keurig bedrijf alles netjes en schoon

Vriendelijk personeel, snelle hulp

Ik kom al jaren bij Boersma. Bevalt prima. Altijd vriendelijk en kundig personeel. Ze hebben me al eens thuis gebracht en vervangende auto is ook geen probleem.

Zeer vriendelijk en deskundig!

Boersma Autmomobielbedrijf is een zeer toegankelijk en deskundig Bedrijf waar je altijd terecht kunt. Het familiebedrijf is een No Nonsens bedrijf en heeft geen 7 tot 5 mentaliteit. We zijn super geslaagd met onze occasion en buitengewoon tevreden! Vandaar dat ze een dikke 10 verdienen!

Top bedrijf

Vanuit Krimpen aan den IJssel mijn peugeot 108 opgehaald bij Garage Boersma. Was deze rit zeker waard erg blij met de auto. Alles naar wens!!

Snelle aankoop met goede service

Vriendelijke mensen en komen afspraken na

Top bedrijf staat altijd voor je klaar!

Zijn zeer hulpvaardig, goede service en betrouwbaar

X

Helpen je altijd heel erg snel. En altijd heel vriendelijk. Boersma is een top bedrijf

Foarwei 17

9113 PA Walterswald