Prima afhandeling en aflevering!

Zeer informatief

Goede uitleg duidelijk. Leuk om met de verkoper, tot een overeenkomst te komen.

Gewoon goed

Prima autobedrijf al vele jaren vaste klant Een prima service en klantgericht

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Voor het onderhoud van de auto, voor ons dé garage in de regio. Altijd ruimte en tijd voor uitvoering en advies. Bij grote en kostbare gebreken, altijd vooraf overleg, m.b.t. het hoe en waarmee het beste is uit te voeren. Kortom, ze denken echt met en voor je mee. Ook voor een geschikte occasion, hét adres waar je altijd terecht kunt.

Behulpzaam meedenkend vriendelijk

Zoals de koptekst al omschrijft Kundig en vriendelijk personeel

Meedenkend en betrouwbaar

Renault Captur gekocht bij Boersma. Duidelijke en prima begeleiding en gaf ons een goed gevoel bij de onderhandelingen. Tot nu toe bij het gebruik van de auto geen problemen en bevalt ons goed Dus kin wol es wer.

Fijn dat een klein onderhoud er snel tussendoor kon

Er werd tijd vrijgemaakt tussendoor. Dank

zeer tevreden!

zeer tevreden met de afhandeling i.v.m. aanschaf auto.

Geweldig bedrijf!

Staan altijd voor je klaar!

Eerlijk en vertrouwd

Eerlijk en vakkundige bedrijf

Goede en snelle service

Vlotte afhandeling

Deskundig, betrokken en eerlijk.

Wij komen al jaren bij Kees Boersma. Hij en zijn team zijn betrokken, weten wie je bent als klant en de staat van de auto. Reparaties en APK worden goed uitgevoerd in prijs-kwaliteit verhouding. Het gevoel van oprechtheid is voor ons ook zeker een reden om klant te blijven.

Wat je ziet is wat je krijgt

We hebben onze nieuwe auto bij Kees gekocht. Een zeer net en verzorgd bedrijf met prettige medewerkers. Geen poespas, maar gewoon waar het om gaat. Bedankt voor het prettige zakendoen en we raden Autobedrijf Boersma dan ook zeker aan.

Een top ervaring goede service

Vriendelijke verkoper en goede service Betrouwbaar.

Klasse

Behulpzaam, meedenkend,meehelpend in de puntjes op de i in afronding &overdracht. Wat een top service. Bedankt!

Betrouwbaar en transparant. En ook nog vriendelijk.

Best een avontuur, een auto kopen op een afstand van bijna twee uur rijden. Dan moet je toch behoorlijk veel regelen via communicatie per telefoon e.d. Geen probleem met garage Boersma, duidelijke afspraken, en alles ook helemaal zoals afgesproken. Wij zijn dan ook heel blij met de auto en waarderen Garage Boersma met de maximum tevredenheidsscore.

GOED

Vlotte en correcte behandeling van zowel de eigenaar als personeel

Wat vervelende situatie in aanschaf Renault Captur

Auto is 8 x terug geweest ivm problemen accu. Ondanks reparatie en excuses dealer uiteindelijk andere keuze gedaan vwb auto. Heel erg jammer,! Nu een auto zonder.electronica genomen.

eerlijk

wij zijn eerlijk door de verkoper Boersma behandeld

X

X

Top service en deskundigheid

Met Automobielbedrijf Boersma ben ik erg blij. Technische kennis is zeer goed en men denkt mee. Je wordt niet op onnodige kosten gejaagd. Voorbeeld ik bracht auto heen voor een grote beurt werd ik de volgende dag gebeld dat ze liever een kleine beurt deden gezien de kilometerstand. Dit is me nog nooit eerder overkomen bij geen enkele garage. Verder had ik eens problemen met kromtrekken remschijven. Vorige garage kwam er na diverse onderzoeken niet uit. Boersma had het in één keer opgelost. Als je betrouwbaarheid, service en je echt klant voelen, belangrijk vind dan zit je Automobielbedrijf Boersma goed. Je auto kun je gerust aan hen toevertrouwen. Ze zullen je vertrouwen niet beschamen. Velen in mijn omgeving denken er net zo over. En de prijs? Als je ziet wat er voor diensten ervoor worden geleverd dan durf ik wel te zeggen dat de verhouding prijs/kwaliteit wel erg goed is. Je krijgt meer dan waar voor je geld.

Prima bedrijf

Heel aardige mensen en doen wat ze je beloven en er verder niks op aan te merken

De service en de uitgevoerde werkzaamheden zijn betrouwbaar.

De door mij aangekochte auto werd netjes afgeleverd en de servicebeurten zijn tot nu toe naar tevredenheid uitgevoerd. Er wordt overlegd over de noodzakelijkheid van werkzaamheden. Bij geringe werkzaamheden(na een gemaakte afspraak) kun je wachten op je auto.

Snel, duidelijk en naar genoegen.

Afspraak gemaakt voor klein onderhoud. Op afgesproken tijdstip auto gebracht en werd vervolgens direct in behandeling genomen.

goed ,plezierig met een goede planning

deskundige mensen en het wordt zeker niet onnodig duur gemaakt het is een team van hard werkende mensen ,die ook beseffen dat je er elke dag weer moet staan

Foarwei 17 9113 PA Walterswald

Over Bosch Car Service