Goed verzorgd en net bedrijf waar service en vakmanschap top zijn

Het gehele bedrijf straalt vertrouwen uit, ten eerste door het gedreven en bekwaam personeel ten tweede door de nette uitstraling van het bedrijf en materieel

Top behandeling

Vriendelijk,betrouwbaar en doeltreffend

Gewoon goed

Mooi bedrijf met uitstekende service

Vakkundige monteurs en zeer vriendelijk. Met goede uitleg.

Super Service voor een schappelijke prijs

Bij Boersma word je vaak direct geholpen ook als je geen afspraak hebt gemaakt en het een klein mankement betreft. Een service die ik bij andere autogarage nog niet heb meegemaakt. Neem daarbij de schappelijke prijzen, Diemen bij Boersma berekent en dan kun je alleen maar een beoordeling van 10 punten geven.

Goed geholpen met prima service.

Inmiddels zijn we alweer 3 jaar tevreden klant bij Boersma. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar goede kwaliteit en service.

Top bedrijf

Ze doen niet meer dan nodig is ! Ik ben heel blij met dit bedrijf! Ga vooral zo door!

Tot nu toe goed

Fijn en correct bedrijf

Goed bedrijf,er wordt meegedacht over aanschaf auto,niet in problemen maar in oplossingen. Ruime keuze uit auto,s. Kees Boersma is een uiterst correcte eigenaar.Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Betrouwbaar.

nooit weer anders

nooit weer anders

zeer goed

Goede auto gekocht met goed advies.

Snel en goed geholpen.

probleem met auto en direct geholpen

Altijd goede service en eerlijke advies.

Wij zijn al jaren vaste klant bij Boersma en dat bevalt ons prima. Goede service en dat is fijn.

Goede.vlotte en vertrouwde service.

Bij de aankoop alsook bij de verkoop werd er met ons meegedacht en goed geluisterd naar onze wensen.

Fertrouwen

Een auto keapje is net niks. Dan haw ik goede informaasje nedich mar ek minsken wer je fertrouwen yn hawwe.

Prachtig & betrokken familiebedrijf

Vaardig, verantwoordelijk en verrassend !

Goede service!

Boersma is een net, vriendelijk en duidelijk professioneel Bedrijf.

Ik ben geweldig geholpen en dat net voor Kerst. Op zaterdag voor Kerst uit de problemen geholpen, niet verkeerd. Boersma bedankt. Je heb er een klant bij.

Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden. Ik wordt altijd goed geholpen

Mijn vader was vroeger ook al klant bij Boersma, dit beviel hem goed. Daarom ben ik er ook heen gegaan. Goede service, vriendelijk personeel en ik word altijd goed en snel geholpen

Uitstekende ervaring

Al 10+ jaar een zeer tevreden klant bij Autobedrijf Boersma. Niks negatiefs.

Gewoan dik tefreden.

Sa as ik sei........gewoan dik tefreden !

Fantastisch bedrijf

Klantvriendelijk denken mee doen geen onnodige werkzaamheden en informeren goed.

Prima afhandeling en aflevering!

Zeer informatief

Goede uitleg duidelijk. Leuk om met de verkoper, tot een overeenkomst te komen.

Over Bosch Car Service