TOP! Bij Emile een zoekopdracht geplaatst en binnen 7 dagen stond mijn droomauto op de stoep!

Emile is een prettig persoon in de omgang. Ik heb Emile gevraagd of hij een Audi A3 kon in Duitsland vinden in de kleur nano grey, virtual cockpit, 18inch wielen, s-line interieur, exterieur etc. met een wat sterkere benzine motor en het maximale budget. Binnen 2 dagen had Emile een top exemplaar gevonden. Direct akkoord gegeven. Emile heeft die gekocht, opgehaald, gekeurd, etc. Hield me ook keurig op de hoogte van de status. Als ik wel vragen had kon ik Emile appen of bellen. Erg blij met de aankoop en de gang van zaken!

Fijn, net bedrijf

Vriendelijk en correct geholpen door Emile, bij de koop van onze auto. Onze nieuwe aanwinst is helemaal naar ons zin. Prima ervaring, bedrijf ziet er bovendien pico bello uit.

Super, de klant staat centraal

Emile doet echt zijn uiterste best om op zoek te gaan naar de juiste auto die passend is bij je budget en je wensen. Soms lukt het niet in 1 keer, want ook de import markt is grillig, maar de aanhouder wint. En vervolgens is afspraak ook echt afspraak en is het snel geregeld allemaal.

Goed geholpen en heb goed advies gekregen

Mijn ouders hebben bij Emile Bakker een auto gekocht en de service was top. Een auto bedrijf die ook echt voor je klaar staat. Ook heb ik een auto gekocht bij Emile Bakker. Mijn vorige auto was niet veel meer en ik twijfelde wat ik moest doen. Emile heeft mij advies gegeven en de voordelen gegeven van een kleinere auto. Ik heb mijn auto ingeruild voor een andere auto. Ik zag dat de spiegel los zat en kon langs komen als ik in de buurt ben. Ik ben 100% tevreden over de service en dat een auto bedrijf voor je klaar staat. Dat is erg belangrijk. Top!!

Goede service, schappelijke prijzen.

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij Emile Bakker. In totaal nu 2 maal op bezoek geweest en beide keren was het een positieve ervaring. Emile is vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Alle afspraken zijn nagekomen en de aankoop is soepel verlopen.

Zeer goed al jaren mijn auto,s hier gekocht.

Zie boven staande lijkt duidelijk

Super goede service!

Wij twijfelden tussen benzine en diesel rijden. De door ons gewenste auto stond bij Emiel in beide uitvoeringen. Na in beide auto's te hebben gereden heeft Emiel de tijd genomen om voor ons een berekening gemaakt om te kijken welke het beste bij ons past. Nadat de knoop was doorgehakt hebben we heel snel de deal kunnen sluiten. Wij hebben een hele fijne auto gekregen met hele goede service. Harstikke bedankt hiervoor. Grote kans dat wij voor de volgende auto weer vanuit Sneek naar Emiel rijden.

No nonsense garage met oog voor detail en de klant

Bij aankomst van ons 1e bezoek al gelijk een goede indruk van het bedrijf. Een showroom waar je van de vloer kunt eten, auto's netjes in opgesteld met voldoende ruimte om overal omheen te lopen. Naast gangbare auto's doet Emile ook in wat exotischer auto's die ook gewoon in de showroom stonden. Wat dat betreft voor elk wat wils. Emile hadden we al een mailtje gezonden vooraf met wat vragen over de auto die we wilden bekijken. Keurig en uitgebreide informatie over gekregen. Bij hem weet je waar je aan toe bent als je een auto wilt kopen. Gewoon "gewoon" waar je als klant een prettig gevoel aan overhoudt. We konden maar een korte proefritje maken vanwege een mankement aan de auto. Hebben we ons overigens niet door laten afschrikken. Nadat we hadden aangegeven zaken te willen doen heeft Emile de auto helemaal voor ons nagekeken en het mankement verholpen. Omdat zijn monteur op vakantie ging had hij de auto al helemaal voor ons klaar gemaakt voordat wij definitief ja hebben gezegd. Dat heet klantgerichtheid en meedenken met je klant. Waar vind je dat anno 2020 nog zo op deze manier. Voor ons uitermate belangrijk was na wat mindere ervaringen bij oa merkendealer is dat Emile je vertrouwen schenkt vanaf het moment dat je hem spreekt, heel eerlijk is over zaken en dingen niet mooier maakt dan ze zijn. Wat ons betreft een pareltje van een garage in het Drentse Nieuw-Weerdinge waar niet geld maar de klant nog steeds gewoon koning is. Nieuwe klandizie uit ons netwerk gaan we zeker naar hem sturen voor een nieuwe/gebruikte auto. Hulde aan Emile en zijn team!

Zeer prettig en vertrouwd

Vanaf het eerste contact aan de telefoon tot het ophalen van de prachtige Range Rover en de after sales heeft Emile mij heel erg goed geholpen. Bij Emile geldt, afspraak is afspraak. Erg attent vond ik dat Emile mij na de eerste week opbelde om te vragen hoe de auto bevalt en of er nog bijzonderheden zijn waarbij hij zou kunnen helpen..... Emile, ik heb een geweldig gevoel bij de aankoop en het enige wat ik kan zeggen is, keep up the good work.

Supersnel en precies wat we wilden

Emile had binnen no time de auto die we wensten voor ons gevonden; en ook nog in een supermooie uitvoering! We genieten iedere dag!

Goed komt afspraken na.

Goede service. Komt afspraken na.

Is goeoveral goed mee geholpen

Super!!!

Erg prettig om een auto in te ruilen voor een nieuwe die wij zelf in Duitsland gevonden hadden. Emile heeft alles geregeld voor ons op een hele prettige transparanten manier. Leuk familie bedrijf

een autobedrijf waar velen een puntje aan kunnen zuigen!

In het begin van het jaar hebben wij Emile een auto gekocht die bij nader inzien niet geheel aan onze verwachtingen bleek te voldoen. Zoals in de meeste gevallen kom je er dan pas achter of een bedrijf de service geeft die ze bij de verkoop beloven. Bij Emile was dat zeker het geval, zonder gezeur werd de auto die we gekocht hadden omgeruild. Emile is speciaal voor ons op zoek gegaan naar de auto die voldeed aan onze wensenlijst. Service van grote klasse waar menig merkdealer zelfs nog een puntje aan kan zuigen! Met vriendelijke groet, Harold Willems

Heel goede ervaring met aankoop BMW Z3

Heel prettig zakendoen met Bakker, prima service. Top

Fantastisch!

Een mooie passat laten importen uit Duitsland door Emile bakker. Auto was binnen 1.5 week opgehaald apk gekeurd en stond op kenteken. Snelle goed service bij Emile. Zijn super tevreden!

Fantastische diensten bedankt

Ongelofelijk fijn, vertrouwd. En dat terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt.

Ik was op zoek naar een range rover evoque, geïmporteerd uit Duitsland. Zo kwam ik op de site van Emile Bakker terecht. Ik zag daar een evoque die ik gewoon wilde hebben. Deze paste mij. Alles is via de app geregeld. Nog nooit zo een auto gekocht, niet eens proef gereden. Mijn auto ook ingekocht. Top. Vanmiddag de Evoque opgehaald! Helemaal tip top in orde! Ontzettend blij! Dankjewel Emile

Eerlijk en betrouwbaar

Vanaf het eerste moment van contact voelde het vertrouwd. En bleek ook zo te zijn. Fijne samenwerking.

Blij mijn auto bij Emile Bakker auto's te hebben gekocht!

Auto uit Duitsland laten importeren. Er werd rekening gehouden met mijn wensen, ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang en ik reed na anderhalve week weg met mijn nieuwe auto. Top!

Een hele leuke ervaring Alles nagekomen Zeker aanbeveling waard

Gaf direct een heel goed gevoel..

Mooie ruime en nette garage met bijzonder aanbod! Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon to the point verkoper (Emile zelf in dit geval). Auto (3,5 jaar oud) als nieuw afgeleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang (i.v.m. enige tijd wachten op importeren, kenteken en dergelijke). En keurige realistische inruilprijs gekregen voor mijn oude auto! Kortom; positief allemaal, een aanrader...

Wat een super goede service en vertrouwen!

Ik heb nog nooit meegemaakt bij een garagebedijf dat er zo eerlijk en oprecht wordt gehandeld! Echt TOP!!!

uitstekende importauto

uitstekende importauto