Top vakmanschap

Perfect geholpen met de aankoop van een andere auto. Emile Bakker is zeer vakkundig. Hij heeft altijd een goede service. En is zeer prettig in de omgang. Dit is mijn derde auto die ik bij Emile Bakker heb gekocht. En dat is natuurlijk niet voor niets! Ik beveel Emile Bakker Auto’s van harte aan!

In één woord: hartstikke fijn (twee woorden dus)

Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het laatste om zich ervan te vergewissen dat ik inderdaad met een ‘big smile’ in mijn ‘nieuwe’ auto naar huis was gereden: heel erg prettig!

Bijzonder autobedrijf met uitstekende geweldige service

Er zijn veel auto's te koop maar de auto selectie en mogelijkheden die Emile Bakker aanbied is bijzonder en de reis naar Drente meer dan waard. Garantie en nazorg zijn tip top verzorgd. Fijne ervaring en fijne auto gevonden voor vele jaren auto plezier.

Goede ervaring met Emile Bakker Auto's

Behulpzaam Denkt mee Goede afhandeling

Graag weer!

Een mooie occasion kopen en gelijktijdig je eigen auto inruilen, hoe leuk kan dit zijn! Vriendelijk ontvangst en duidelijke afspraken. Emile zorgde ervoor dat alles soepel verliep en mijn nieuwe auto was zelfs voor het afgesproken moment gereed. Ik voel me vakkundig geadviseerd en als klant serieus genomen. Top!

Goed geholpen, vriendelijk en snelle service, Voor een volgende auto komen we graag hier weer kijken.

Uitmuntende service

Vanaf het eerste contact snelle reactie en duidelijke info. Een gedegen familie bedrijf waar persoonlijke aandacht , perfecte service en kantwaardering nog hoog in het vaandel staan!

Wat een geweldig bedrijf!

Emile, werkt alsof je hem al jaren kent. Komt zijn afspreken na en is erg bevlogen. Heeft een geweldige deal voor me tot stand gebracht en ik ben er super happy mee.

Auto kopen in Duitsland is echt leuk!

Emile is heel servicegericht en bereikbaar. Hij maakt van het importproces een leuke beleving. Ik vond het belangrijk dat hij de auto zelf heeft laten halen en met beurt en garantie afleverde. Uiteindelijk koop je een dure auto ‘online’ en dus gaat het om vertrouwen. Dat zit bij Emile wel goed.

Geweldig bedrijf

Eerste ervaring met de aankoop van een jonge occasion uit het buitenland en ik kan iedereen dit bedrijf aanraden! Super service top bedrijf!! Integer en uitermate correct komt altijd alle afspraken na. Wat ik graag voor aflevering had vernomen is dat het alarm afwijkt van de alarmklasse zoals in Nederland gebruikelijk is bij dit merk/model. Dit speelt pas bij een bepaalde prijsklasse.

Prima contact en aflevering

Mooie auto gekocht, netjes afgeleverd, klein probleempje perfect opgelost

Super Service!

Super autozaak! Echt een hart voor auto’s, en super service.

Ontzettend leuke, open eigenaar. Helpt mee, geeft advies en vertrouwt zijn klanten. Komt afspraken na en is ontzettend attent. Zeker een aanrader voor anderen die op zoek zijn naar een (specifiek model) auto.

Top service!

Mijn wensen aangegeven bij Emile en via Duitsland een super mooie importauto geregeld! Heel blij.

Eerlijk verhaal en een goede service

Onlangs hebben wij een auto gekocht bij Emile Bakker, zeer tevreden met de aankoop, na 2 weken kwam helaas een onvoorziene narigheid aan het licht. Oplossing van dit probleem bleek lastig, maar is uiteindelijk tot onze volledige tevredenheid opgelost zonder dat er ook maar 1 onvertogen woord is gevallen. Niet alleen de verkoop, maar ook de service achteraf verdient een dikke pluim!

Zeer vriendelijk geholpen

Gekocht een prachtige citroen ds5 We werden hartelijk ontvangen met een heerlijke bak koffie en de deal was snel gesloten. Snelle service en de auto werd schoon afgeleverd. We raden deze aan voor ieder die een goede auto zoekt.

Goed contact, goede service. En blij met de aankoop.

De zaak waar service en klantvriendelijkheid telt !!

Samen met Emile naar een andere auto gezocht via internet. Inruilprijs afgesproken voor de oude auto. Binnen 3 dagen de nieuwe auto in ons bezit. Tot alle tevredenheid. Emile bedankt voor je inspanningen. Top geregeld!! Groet fam. Boelen

Eerlijk verhaal en prima prijs/kwaliteit

Geen mooi verkoop-praatje maar gewoon een eerlijk verhaal met de plus en minpunten van de auto. Auto was scherp geprijsd en ook een reëel bod voor de inruilauto gekregen. En ook nog eens aan huis afgeleverd. Super service!

Prettig zaken doen in een vriendelijke, open en betrouwbare sfeer

In aanvulling op bovenstaande, bood het bedrijf to op heden uitstekende after sales service. Een aanrader.

Perfecte service en zeer betrouwbaar

Op zoek naar een volgende jong gebruikte occassion trof ik Emile Bakker. Hij viel op door de hoog betrouwbare begeleiding voor het importeren van een auto uit Duitsland. Uiteindelijk een jonge Mercedes uit zijn voorraad gekocht. Deze werd keurig aan huis afgeleverd (212km) met volledige garantie voor zorgeloos rijplezier. Top! Veel dank en zeker tot een volgende gelegenheid.

Helemaal blij met ons nieuwe karretje.

Heel tevreden zijn we geholpen door Emile. We konden lekker snel onze nieuwe auto ophalen en met een volle accu reden we lekker naar huis. :-):-):-)

Eerlijk bedrijf

Helaas voldeed de verkochte auto niet aan de verwachtingen. Dat is vervolgens naar tevredenheid opgelost. Fijne communicatie en contacten kunnen onderhouden gedurende dit hele proces.

TOP! Bij Emile een zoekopdracht geplaatst en binnen 7 dagen stond mijn droomauto op de stoep!

Emile is een prettig persoon in de omgang. Ik heb Emile gevraagd of hij een Audi A3 kon in Duitsland vinden in de kleur nano grey, virtual cockpit, 18inch wielen, s-line interieur, exterieur etc. met een wat sterkere benzine motor en het maximale budget. Binnen 2 dagen had Emile een top exemplaar gevonden. Direct akkoord gegeven. Emile heeft die gekocht, opgehaald, gekeurd, etc. Hield me ook keurig op de hoogte van de status. Als ik wel vragen had kon ik Emile appen of bellen. Erg blij met de aankoop en de gang van zaken!

Noordveenkanaal Zuidzijde 12 7831AS Nieuw weerdinge

591521946