Een super bedrijf.

Alles super geregeld zoals af gesproken. TOP BEDRIJF.

Een super bedrijf.

Alles super geregeld zoals af gesproken. TOP BEDRIJF.

Professionele top onderneming met gedreven eigenaar

Emile Bajkker en TEAM hebben voor ons het onmogelijke weten waar te maken . Fam Dale Emmen

Emile bakker is zeker een aanrader ! en en man van zijn woord. Hij heeft veel geduld en help zeer goed.

Zeer betrouwbaar autobedrijf

Reeds enkele auto's bij Emile Bakker gekocht tot volle tevredenheid. Ook bij problemen staat de werkplaats voor mij klaar. Het is een vaste relatie op auto gebied voor mij geworden. Prima bedrijf

SUPER !!

Aardige verkoper, auto netjes volgens afspraak bezorgd !! Zelfs nog nieuwe APK op de auto gedaan !!

Snelle en goede service.

We hebben Emile gevraagd om mee te denken en uit te zien naar een 9 persoons busje voor ons kindercentrum. Dit allemaal graag zo snel mogelijk. Emile is heel snel voor ons gaan zoeken en binnen enkele dagen konden we al op pad gaan met een superleuk busje. Wij zijn er blij mee.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en zeker zeer goed geholpen. En de auto is super goed afgeleverd. De rit naar huis van 210km was een genot. Dankjewel Emile Bakker. Groetjes Leon en Jolanda.

Het is net als je een boxer gekocht hebt dan neem je nooit meer een ander ras Een keer een auto gekocht dan kijk je nooit meer naar een andere garage

Heel blij met de auto

Professioneel bedrijf met klasse.

Vai AutoScout24 zijn we bij Emile Bakker Auto's terechtgekomen. Vanaf de eerste telefoongesprek voelde het gelijk vertrouwd. Na de proefrit nog de puntjes op de i gezet en auto gekocht. Emil is een nette een eerlijke man dat meedenkt en zijn afspraken nakomt. Kortom een top bedrijf.

Goede en een fijne service!

Zeer goed geholpen!

Duidelijk, redelijk en snel!

Een begrip in de regio met een topservice!

Prachtige auto

Bij Emile bakker word je met open armen ontvangen. Mag je de auto goed testen en bekijken. Ik heb nu een prachtige hoge auto waar mijn kinderen mooi in kunnen zitten. Zo kunnen wij veilige kilometers gaan maken. De auto was snel klaar, getankt en mooi schoon gemaakt. Ik beveel emile bakker auto’s van harte bij jullie aan!

Top service en goede communicatie

Tijdens de import van onze VW California volledig zijn we volledig ontzegd. Hele prettige communicatie en tiptop aflevering.

Lekker gewoon en relaxt.

Leuk berdijf. Nemen de tijd voor je. Zou hier zeker nog een keer terug komen voor een auto.

De juiste adres voor betrouwbaarheid

Prachtige auto, heel weinig gereden voor een lage prijs!

Leuke verkoper. Gewoon lekker normaal. 2 1/2 uur in de auto gezeten om te kijken bij een auto. Zijn we super blij mee. Goed geholpen.

Je maakt Emile de pis niet lauw!!

Top bedrijf en geweldig mens, die Emile. Zelfs na het 100ste telefoontje van mij, bleef hij vriendelijk en geduldig. Auto inlaten voeren door hem. Alles keurig geregeld. Geen omkijk naar Bpm e.d. Verzekering voor een maand geregeld. Kan iedereen Emile Bakker aanraden!!

Goeie service

Goed geholpen En ze bieden een nette inruil Voor mijn auto

Servicegerichtheid boven verwachting

Nadat ik de auto heb gezien even gebeld om mijn interesse te laten blijken en gevraagd of ik mijn auto kan inruilen. Een tamelijk nieuwe, dealer onderhouden auto met weinig Kms. Emile wist mij direct te overtuigen door een bedrag te noemen wat in de buurt lag van mijn verwachting. De week daarop zijn we naar Drenthe gereden, een proefrit gemaakt en een deal beklonken. Emile heeft de aandachtspunten die ik heb aangegeven voor de auto netjes opgelost. Emile is heel netjes en betrouwbaar. Je kunt daar zeker naartoe gaan als je op zoek bent naar een speciaal vervoersmiddel.

Perfect geholpen!!

Perfect geholpen door Emile, de volgende auto komt weer bij hem vandaan!!

Super snel reactie netjes geholpen

Zeer tevreden , mail direct beantwoordt , afspraak gemaakt , gemiste sleutel netjes per post ontvangen !

Top vakmanschap

Perfect geholpen met de aankoop van een andere auto. Emile Bakker is zeer vakkundig. Hij heeft altijd een goede service. En is zeer prettig in de omgang. Dit is mijn derde auto die ik bij Emile Bakker heb gekocht. En dat is natuurlijk niet voor niets! Ik beveel Emile Bakker Auto’s van harte aan!

In één woord: hartstikke fijn (twee woorden dus)

Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het laatste om zich ervan te vergewissen dat ik inderdaad met een ‘big smile’ in mijn ‘nieuwe’ auto naar huis was gereden: heel erg prettig!