Ze staan altijd direct voor je klaar

Bij reparaties. Alsof ze je beste buren zijn

Vriendelijke en prettige begeleiding bij aankoop van auto

Verkoopgesprek was prettig, professioneel en vriendelijk. Auto goed afgeleverd. After-sale service eveneens heel goed, toen er op zaterdagmiddag een rood lampje ging branden en storing direct werd opgelost.

Erg fijn geholpen en geslaagd!

Goede ervaring met dit bedrijf. Remi heeft ons goed geholpen, uitleg gegeven en een (voor beide partijen) prima deal met ons gesloten. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

vriendelijk en goed

We hebben hier een auto gekocht en we zijn heel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Niet opdringerig en men geeft alle tijd om over de koop na te denken.

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Ga hier heen voor zowel grote als kleine beurt. Daarnaast ook voor banden wissel. Heb ervaren dat ze goede kwaliteit leveren voor een prijs die niet de hoofdprijs is.

Prima gereld conform afspraak

Uitstkend

Prettig!

Dus

Hele fijne garage met prima service en duidelijke afspraken

Er wordt altijd netjes gebeld m.b.t. reparaties om te overleggen en te kijken wat er eventueel voor (andere) mogelijkheden zijn en wat de uiteindelijke kosten zijn. Geen verrassingen achteraf dus en dat is heel prettig.

Kon beter

Was altijd goed echter over de laatste keer ben ik niet tevreden. Afgesproken dat de auto vrijdag klaar zou zijn en zo niet zou ik geïnformeerd worden. Ben niet geïnformeerd en vrijdag auto niet klaar! Slordig! De week daarna de auto opgehaald, ligt er een plaat in de kofferbak die ze niet terug onder de auto gemonteerd hebben.

Goed dat we elkaar vandaag even telefonisch hebben gesproken. Nogmaals geen excuus maar door ziekte liep het niet zoals was afgesproken en dat had beter gecommuniceerd moeten worden. En zoals vandaag afgesproken maken wij dat goed met u.

Eerste bezoek: was prima

Was mijn eerste keer bij deze garage, goed geholpen

Persoonlijke service.

Omdat ik al zolang bij garage 't Centrum kom is de service in het geheel niet afstandelijk, maar juist plezierig persoonlijk. Als ik met een probleem bij 't Centrum kom ben ik geen nummer, maar gewoon Adri uit Meeuwen die 't Centrum graag wil helpen met z'n probleem.

Prima service, vriendelijke mensen

Prettig ontvangen, duidelijke uitleg

adequaat, duidelijk en goede service

Netjes melding dat mijn auto weer aan de beurt is en of er een grote of kleine beurt noodzakelijk is, Goede professionele service

Heb vorige jaar en auto gekocht en ben super tevreden met de service

Een prettige benadering door Remy, persoonlijk en zakelijk. Groetjes Ger van der Meer

Zeer goede autobedrijf.

Ik heb hier langer als een jaar geleden een auto gekocht, waarbij ik uitstekend ben geholpen en tot op heden geen enkel seconde spijt heb gehad van mijn aankoop. Dus zie je iets leuks tussen staan, aarzel niet om langs te gaan zou ik kunnen aanbevelen.

super service

super service

Vriendelijk personeel en goede service

No nonsense professioneel autobedrijf

Zeer goed geholpen zonder enige druk op verkoop. Aflevering met veel aandacht en alles volgens afspraak. Zeer tevreden!

Goede ontvangst, aardige dames bij de balie. Tevreden over het werk.

Klantvriendelijk geholpen

Persoonlijk contact, snelle afspraak, goede service!

Geweldige service en heel attent

Werdt heel goed en correct geholpen,zeer professioneel en klantvriendelijk.

Goede service .

Snel handelen bij problemen en meedenken . Koop al 30 jaar auto's bij t centrum heb er goede ervaring mee .

Komen afspraken snel en nauwkeurig na

Ze zijn duidelijk wat betreft de kosten en de procedure omtrent het inleveren en ophalen van de auto. 's-morgens de auto (op afspraak) afgezet, voor 11u een prijsopgaaf en voor 15u de auto klaar.

goede uitvoerig plaatsing parkeersensoren; prettig ontvangst, goede service

aangename kennismaking met bedrijf

Cornelis Branderhorststraat 21

4266EK Eethen

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.