Helemaal goed

Betrouwbaar en meedenken zijn de kernpunten

Vriendelijk, attent en kundig autobedrijf

Wij hebben een hele positieve ervaring met dit autobedrijf. Klantgericht, kundig advies vriendelijk en toch ook zakelijk. Ook bij het ophalen van de auto zeer vriendelijk en een leuke attentie meegekregen.

Auto gekocht, eerlijk, fatsoenlijk, afspraken nagekomen.

ben goed geholpen

Goed en prima autobedrijf

Reparaties en keuring worden vakkundig en netjes gedaan.

Prima Bovag garantie afhandeling

In juni 2023 een prachtige Audi A4 gekocht bij verkoper Remy. Echter na een paar maanden gaf de auto een storing over het rechter achterlicht maar de melding verdween ook weer uit zichzelf. Later kwam ik er achter dat het na het autowassen voorkwam. Na dit gemeld te hebben bij Remy gaf die aan dat ik een diagnose kon laten stellen bij mijn eigen garage omdat ik uit Noord-Holland kom. Toch al gauw 150 km bij garage 't Centrum vandaan. Bij mijn garage kwamen ze tot de conclusie dat de lichtbak lek moet zijn en dat die vervangen moet worden. Mijn garage heeft hierover contact gehad met Remy en die heeft ervoor gezorgd dat de lichtbak kosteloos bij mijn eigen garage vervangen kan worden. Kijk daar wordt een mens blij van! Ik heb dus goede ervaringen met garage 't Centrum. Ze verkopen prachtige auto's en de service blijkt dus ook prima verzorgd.

Geweldig hoe Peter van ontvangst tot aflevering alles heeft geregeld.

Goede garantie naleving

Mooie aankoop gedaan uit een mooi aanbod van auto's. Helaas was en binnen de garantie periode een defect. Dit is prima door de garage opgelost zonder compromis. Ik zou het bedrijf zeker aanraden.

Zeer goede service

Pas problemen met een auto die niet wilde starten, kon meteen langskomen en 10 minuten later reden we met nieuwe accu weer gelukkig weg. Super service, bedankt.

Goede en snelle service

We zijn netjes geholpen en de prijs-kwaliteit verhouding is top! Goede inruilprijs en zeer tevreden!

Je wordt nog als klant beschouwd

Ik kwam voor een bepaald type auto kijken in Eethen en had hiervoor een afspraak gemaakt. De ontvangst was prima en de auto stond al voor mij klaar. Dat is in mijn ervaring wel 's anders. Na de rit alle aandacht voor mij als klant en de koop gesloten. Geen overdreven verkoper maar een jonge en communicatieve man, top. Nu de auto nog ophalen en kijken of de positieve ervaring kan worden verlengd.

Uitstekend service

We hebben net voor het eindejaar een Volkswagen Golf Sportvan gekocht. We werden uitstekend geholpen en met een goed gevoel deze auto gekocht. Tot op heden een goede service van dit autobedrijf

Goed geholpen & keurig afgeleverd

Mooi bedrijf met een fraai assortiment auto’s. Remy Heeft me fijn geholpen, jammer dat het alarmsysteem niet op tijd binnen was, maar ook dat Wordt opgelost

Fijne mensen, goede communicatie

Prettig contact, men denkt mee en communiceert niet alleen via de mail maar belt gewoon om dingen af te spreken.

Servicegericht en zeer klantvriendelijk

De auto van mijn vrouw wordt sporadisch gebruikt, en na ongeveer 1000 km per jaar gereden te hebben is een beurt niet nodig, aldus het advies van de garage. Alleen de APK is dus voldoende. Top !

Ze staan altijd direct voor je klaar

Bij reparaties. Alsof ze je beste buren zijn

Vriendelijke en prettige begeleiding bij aankoop van auto

Verkoopgesprek was prettig, professioneel en vriendelijk. Auto goed afgeleverd. After-sale service eveneens heel goed, toen er op zaterdagmiddag een rood lampje ging branden en storing direct werd opgelost.

Erg fijn geholpen en geslaagd!

Goede ervaring met dit bedrijf. Remi heeft ons goed geholpen, uitleg gegeven en een (voor beide partijen) prima deal met ons gesloten. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

vriendelijk en goed

We hebben hier een auto gekocht en we zijn heel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Niet opdringerig en men geeft alle tijd om over de koop na te denken.

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Ga hier heen voor zowel grote als kleine beurt. Daarnaast ook voor banden wissel. Heb ervaren dat ze goede kwaliteit leveren voor een prijs die niet de hoofdprijs is.

Prima gereld conform afspraak

Uitstkend

Prettig!

Dus

Hele fijne garage met prima service en duidelijke afspraken

Er wordt altijd netjes gebeld m.b.t. reparaties om te overleggen en te kijken wat er eventueel voor (andere) mogelijkheden zijn en wat de uiteindelijke kosten zijn. Geen verrassingen achteraf dus en dat is heel prettig.

Kon beter

Was altijd goed echter over de laatste keer ben ik niet tevreden. Afgesproken dat de auto vrijdag klaar zou zijn en zo niet zou ik geïnformeerd worden. Ben niet geïnformeerd en vrijdag auto niet klaar! Slordig! De week daarna de auto opgehaald, ligt er een plaat in de kofferbak die ze niet terug onder de auto gemonteerd hebben.

Goed dat we elkaar vandaag even telefonisch hebben gesproken. Nogmaals geen excuus maar door ziekte liep het niet zoals was afgesproken en dat had beter gecommuniceerd moeten worden. En zoals vandaag afgesproken maken wij dat goed met u.

Eerste bezoek: was prima

Was mijn eerste keer bij deze garage, goed geholpen

Cornelis Branderhorststraat 21 4266EK Eethen

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.