Uiterst tevreden!

We zijn ten eerste zeer vriendelijk ontvangen! We kwamen voor een proefrit en het was ook geen probleem om direct daarna een proefrit te doen met een andere auto. Onder het genot van een kopje koffie is ons binnen alles uitgelegd en is meegedacht over het e.e.a. We konden merken dat we te maken hadden met een zeer professioneel team. We zijn na de aankoop zeer tevreden weer vertrokken!

Top garage komen er altijd uit

Top garage komen er altijd uit

Goede en snelle service

Ik had een water lekkage in mijn nieuw aangekochte auto. Na contact met Bouwman is dit snel en vakkundig opgelost. Nu is het genieten van mijn nieuwe auto.

Goede service en vriendelijk

Auto al een paar keer daar gebracht en elke keer netjes geholpen. Ook als je even kort wat wil vragen krijg je van hun advies Afgelopen keer apk en repartie gehad heel goed geholpen!

Beter dan een premium garage

Een warm onthaal, een gepoetste auto voor je aan een proefrit begint. Een duidelijke uitleg over de garanties, voorwaarden etc. Hier moet je zijn!

Top bedrijf

Had gebeld met een probleem met een Opel Meriva, en kon dezelfde dag nog terecht.

Ford Fiesta retrofit cruise control

Vandaag 17-11-2023 Cruis control in mijn Ford Fiesta laten inbouwen. Ben keurig ontvangen en binnen 1.5 uur was alles geregeld incl.de uitleg over de bediening van de cruise control. Ook de prijs was keurig netjes voor levering en montage. Ik heb heerlijk in de herfstzon staan te genieten aan de oude Maas. En het dorp Wijk en Aalburg verkend. Mijn complimenten over de Service van Wout Bouwman, en de koffie was heerlijk. Deze firma verdiend een groot compliment met ********** sterren. Grt, van een zeer tevreden klant aan deze firma

Geweldig bedrijf met sublieme monteur Frank.

Zeer vakkundig bedrijf met sublieme monteur Frank.

Altijd goed geholpen.

Snel, vriendelijk, goede adviezen en goede prijs.

Autobedrijf Wout Bouman. (Toppie)

De vijf sterren ✨ die zijn voor ons. 1. De verkoopprijs is onderhandelbaar. 2. Koopovereenkomst gesloten, keuring een offerte. 3. Vriendelijk ontvangst, veel tijd voor de klant. 4. Bij het afhalen van de auto, leuk attentie voor mijn vrouw. 5. De rit van uit Twente meer dan waard. (Succes team Wout B)

Ik kom hier al 30 jaar. Altijd topservice van fijn familiebedrijf.

Afspraak is afspraak en altijd zetten ze net dat stapje extra. Klanten komen van heinde en ver. Zeer deskundig.

Ik weet niet beter

nooit verassingen, altijd volgens verwachting

top professionals en zeer goede service

ook op heel korte termijn staan ze klaar. zeer deskundig en vriendelijk

Problem kompetent gelöst, guter und freundlicher Service

Mein Opel-Meriva-Problem (Wegfahrsperre) konnte von Opel-Werkstätten in D in 6 Monaten nicht gelöst werden. Bei Wout Bouman in 3 Stunden. Danke.

Betrouwbaar autobedrijf

Vriendelijke mensen. Altijd goed ontvangst. Afspraken worden nagekomen en je wordt altijd op de afgesproken tijd geholpen.

Vakmanschap voor een goede prijs.

Prima service. Dak van de Eos werkte niet meer. Ze hebben dat gerepareerd en ingeleerd. Top geregeld. Groet Martijn

Altijd goed, constante kwaliteit

Leveren perfecte service

toppie

geweldige service

Mooie aanbod en snel geregeld!

Goede hulp gekregen en duidelijke uitleg

Super service en heel klantvriendelijk

Auto gekocht waar ik al jaren gelukkig weinig kosten aan heb rijd super

Mooi bedrijf met professionals

Geweldige garage!!

Vakkundige monteurs, prettige sfeer, elegante showroom met zalige koffie. Ga zo verder Wout Ruud,Annelies e.a M.vr.gr Jan Elskamp

Fijne garage.

Komen gemaakte afspraken na. Alles in overleg. Fijn personeel. Relaxte sfeer.

Mijn foutmelding adequaat opgelost.

Netjes geholpen!

Maasdijk 119